Конспект уроку географії в 7 класі на тему «Океанія»

Про матеріал

Тема : Океанія

Мета : Сформувати в учнів уявлення про своєрідність природи цього краю.

Розвивати уміння пояснювати причини своєрідності органічного світу,

екологічних проблем, вдосконалювати навики роботи з картами та

додатковою літературою.

Розвивати вміння висловлювати свою думку, мовлення.

Перегляд файлу

Відділ освіти Нікольської райдержадміністрації

Загальноосвітня школа IIII ступенів №1 ім.Героя Радянського Союзу

Якименко Антона Дмитровича

 

 

 

 

 

 

Конспект

уроку географії в 7 класі

 

на тему     «Океанія»

 

 

 

Розробка вчителя географії  М.М.Мироненко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт Нікольське   

 2017 – 2018 н.р.

 

 

 

Тема : Океанія

Мета : Сформувати в учнів уявлення про своєрідність природи цього краю.

           Розвивати уміння пояснювати причини своєрідності органічного світу,

           екологічних проблем, вдосконалювати навики роботи з картами та            

           додатковою літературою.

           Розвивати вміння висловлювати свою думку, мовлення.

Обладнання: Настінна карта, атласи, контурні карти, трафарет з надписом:

           Туристичне агентство «Меридіан», бейджики з надписом «Менеджер»

            кольорові ілюстрації по даній темі.

 

Урок з географії – не стандартний . Він проводиться у вигляді гри.

Учні 7 класу зображають діяльність туристичного агентства, де вони виступають в ролі менеджерів по роботі з клієнтами.

Вчитель грає роль відвідувача туристичного агентства, який забажав десь цікаво відпочити  і прийшов в агентство купити путівку.

Протягом уроку учні називають один одного на ім я та по-батькові.

 

Засідання веде начальник відділу маркетингу Кемічаджи Аліна Євгеніївна

 

Нач. відділу.   Я, як начальник відділу маркетингу, починаю чергове засідання. У нас сьогодні два питання:

  1. наслідки нашої роботи за минулий квартал.
  2. нова географічна орієнтація нашої діяльності.

    В минулому кварталі ви непогано попрацювали по вивченню океанів, їх особливостей. Своїми знаннями ви зацікавили багатьох туристів і вони за вашими рекомендаціями здійснили подорожі по багатьох місцях океанів.

Максиме Олександровичу, розкажіть, будь-ласка, як Ви зацікавили своїх клієнтів і досягли успіхів у роботі?

 

Максим Олександрович---- Я зацікавив їх розповідями про географічне положення та історію дослідження океанів.

( далі він розповідає про географічне положення та історію дослідження океанів.)

Нач. відділу.---- Єгоре Вікторовичу, розкажіть про свої успіхи в роботі з клієнтами.

 

Єгор Вікторович---- Своїх клієнтів я зацікавив розповідями про клімат та океанічні течії. Я їм розповідав , що в океанах різний клімат, і як океанічні течії впливають на клімати планети.

(Йде розповідь про клімати океанів і океанічні течії).

 

Владислав Сергійович---- А я своїх клієнтів зацікавив розповідями про природні багатства океанів.

(Йде розповідь про природні багатства океанів).

Нач. Відділу ---- Дмитро Миколайовичу та Іване Олександровичу, покажіть,

будь-ласка, результати вивчення островів та півостровів, якими цікавилися туристи.

(учні працюють в парі. Один називає острови, а другий показує на карті, потім навпаки).

 

Нач. відділу.---- А зараз перейдемо до другого питання. Ми розвиваємо в роботі нову орієнтацію – Океанію. Наші успіхи в роботі будуть залежати від уміння зацікавити клієнтів цікавими матеріалами про Океанію.

 

(у цей час чути стук у двері. Роль відвідувача виконує вчитель).

 

Відвідувач---- Добрий день. Це ж туристичне агентство «Меридіан» ?

Я до вас ще не звертався. Я працював з іншими агентствами. Я б хотів поїхати Туреччину або в Єгипет.

 

Нач. відділу----   А чому саме туди? У нас є інші цікаві маршрути.

 

Відвідувач ----  Це куди ж ?

 

Нач. відділу---- Наприклад в Океанію .Це надзвичайно цікавий круїз.

 

Відвідувач----  І що ж я там можу цікавого побачити?

 

Нач. відділу----  Дуже багато чого цікавого. Наші менеджери добре відносяться до роботи і кожен з них може розповісти багато цікавого про цей круїз.

 

Відвідувач----  А я не впевнений що Вам під силу зацікавити мене Океанією.

 

Нач. відділу---- А ми спробуємо. Колеги, будь-ласка.

 

(учні по черзі розповідають про привабливість Океанії).

 

Софія Володимирівна розповідала про географічне положення, склад Океанії.

Анастасія Василівна говорила цікаво про острови Океанії, їх походження.

Юлія Андріївна зацікавила розповідями про рельєф , клімат.

А Костянтин Дмитрович зацікавив розповідями про рослинний та тваринний світ Океанії.

 

Відвідувач----  Так, природа там цікава, але ж там людей немає, мені там буде сумно.

Максим Олександрович----  Як це немає?

(Він далі розповідає про населення , заселені території Океанії,

Софія Володимирівна розповідає про Міклухо – Маклая, його дослідження,

Анастасія  Василівна розповіла про країни Океанії,

Єгор Вікторович розповів про господарську діяльність у цьому регіоні)

Відвідувач----  Так, згодний, тур по Океанії може бути дійсно цікавим.

Я згодний. Завтра зайду з остаточним рішенням і думаю що він буде позитивним. До побачення.

(Відвідувач пішов.)

Нач .відділу----  Підведемо підсумок нашого сьогоднішнього засідання.

Ми розробляємо новий маршрут і за тим , як ми сьогодні розмовляли з клієнтом, роблю висновок, що ми добре підготувалися до цього.

Але зупинятися на досягнутому ми не можемо.

Зараз ми практично закріпимо теоретичні знання:

1.Подумаємо над ребусами

2.На контурній карті показати:

   А) територію Океанії

   Б) головні острови і групи островів

   В) держави Океанії

 

( Учням пропонується вдома закінчити працювати з контурними картами.)

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку