Тема : Океанія
Мета : Сформувати в учнів уявлення про своєрідність природи цього краю.
Розвивати уміння пояснювати причини своєрідності органічного світу,
екологічних проблем, вдосконалювати навики роботи з картами та
додатковою літературою.
Розвивати вміння висловлювати свою думку, мовлення.
Відділ освіти Нікольської райдержадміністрації
Загальноосвітня школа I –III ступенів №1 ім.Героя Радянського Союзу
Якименко Антона Дмитровича
Конспект
уроку географії в 7 класі
на тему «Океанія»
Розробка вчителя географії М.М.Мироненко
смт Нікольське
2017 – 2018 н.р.
Тема : Океанія
Мета : Сформувати в учнів уявлення про своєрідність природи цього краю.
Розвивати уміння пояснювати причини своєрідності органічного світу,
екологічних проблем, вдосконалювати навики роботи з картами та
додатковою літературою.
Розвивати вміння висловлювати свою думку, мовлення.
Обладнання: Настінна карта, атласи, контурні карти, трафарет з надписом:
Туристичне агентство «Меридіан», бейджики з надписом «Менеджер»
кольорові ілюстрації по даній темі.
Урок з географії – не стандартний . Він проводиться у вигляді гри.
Учні 7 класу зображають діяльність туристичного агентства, де вони виступають в ролі менеджерів по роботі з клієнтами.
Вчитель грає роль відвідувача туристичного агентства, який забажав десь цікаво відпочити і прийшов в агентство купити путівку.
Протягом уроку учні називають один одного на ім я та по-батькові.
Засідання веде начальник відділу маркетингу Кемічаджи Аліна Євгеніївна
Нач. відділу. Я, як начальник відділу маркетингу, починаю чергове засідання. У нас сьогодні два питання:
В минулому кварталі ви непогано попрацювали по вивченню океанів, їх особливостей. Своїми знаннями ви зацікавили багатьох туристів і вони за вашими рекомендаціями здійснили подорожі по багатьох місцях океанів.
Максиме Олександровичу, розкажіть, будь-ласка, як Ви зацікавили своїх клієнтів і досягли успіхів у роботі?
Максим Олександрович---- Я зацікавив їх розповідями про географічне положення та історію дослідження океанів.
( далі він розповідає про географічне положення та історію дослідження океанів.)
Нач. відділу.---- Єгоре Вікторовичу, розкажіть про свої успіхи в роботі з клієнтами.
Єгор Вікторович---- Своїх клієнтів я зацікавив розповідями про клімат та океанічні течії. Я їм розповідав , що в океанах різний клімат, і як океанічні течії впливають на клімати планети.
(Йде розповідь про клімати океанів і океанічні течії).
Владислав Сергійович---- А я своїх клієнтів зацікавив розповідями про природні багатства океанів.
(Йде розповідь про природні багатства океанів).
Нач. Відділу ---- Дмитро Миколайовичу та Іване Олександровичу, покажіть,
будь-ласка, результати вивчення островів та півостровів, якими цікавилися туристи.
(учні працюють в парі. Один називає острови, а другий показує на карті, потім навпаки).
Нач. відділу.---- А зараз перейдемо до другого питання. Ми розвиваємо в роботі нову орієнтацію – Океанію. Наші успіхи в роботі будуть залежати від уміння зацікавити клієнтів цікавими матеріалами про Океанію.
(у цей час чути стук у двері. Роль відвідувача виконує вчитель).
Відвідувач---- Добрий день. Це ж туристичне агентство «Меридіан» ?
Я до вас ще не звертався. Я працював з іншими агентствами. Я б хотів поїхати Туреччину або в Єгипет.
Нач. відділу---- А чому саме туди? У нас є інші цікаві маршрути.
Відвідувач ---- Це куди ж ?
Нач. відділу---- Наприклад в Океанію .Це надзвичайно цікавий круїз.
Відвідувач---- І що ж я там можу цікавого побачити?
Нач. відділу---- Дуже багато чого цікавого. Наші менеджери добре відносяться до роботи і кожен з них може розповісти багато цікавого про цей круїз.
Відвідувач---- А я не впевнений що Вам під силу зацікавити мене Океанією.
Нач. відділу---- А ми спробуємо. Колеги, будь-ласка.
(учні по черзі розповідають про привабливість Океанії).
Софія Володимирівна розповідала про географічне положення, склад Океанії.
Анастасія Василівна говорила цікаво про острови Океанії, їх походження.
Юлія Андріївна зацікавила розповідями про рельєф , клімат.
А Костянтин Дмитрович зацікавив розповідями про рослинний та тваринний світ Океанії.
Відвідувач---- Так, природа там цікава, але ж там людей немає, мені там буде сумно.
Максим Олександрович---- Як це немає?
(Він далі розповідає про населення , заселені території Океанії,
Софія Володимирівна розповідає про Міклухо – Маклая, його дослідження,
Анастасія Василівна розповіла про країни Океанії,
Єгор Вікторович розповів про господарську діяльність у цьому регіоні)
Відвідувач---- Так, згодний, тур по Океанії може бути дійсно цікавим.
Я згодний. Завтра зайду з остаточним рішенням і думаю що він буде позитивним. До побачення.
(Відвідувач пішов.)
Нач .відділу---- Підведемо підсумок нашого сьогоднішнього засідання.
Ми розробляємо новий маршрут і за тим , як ми сьогодні розмовляли з клієнтом, роблю висновок, що ми добре підготувалися до цього.
Але зупинятися на досягнутому ми не можемо.
Зараз ми практично закріпимо теоретичні знання:
1.Подумаємо над ребусами
2.На контурній карті показати:
А) територію Океанії
Б) головні острови і групи островів
В) держави Океанії
( Учням пропонується вдома закінчити працювати з контурними картами.)