Конспект уроку "Гігієна харчування"

Про матеріал
Розробка уроку для 6 класу з предмету "Здоров’я, безпека та добробут" Тема уроку: Гігієна харчування Програма: для дітей з помірною розумовою відсталістю (модельна програма для 5-6 класів) Автор: Тороп К.С., Ярмола Тривалість уроку: 45 хвилин
Перегляд файлу

Розробка уроку для 6 класу з предмету "Здоров’я, безпека та добробут"

Тема уроку: Гігієна харчування

Тривалість уроку: 45 хвилин

Мета уроку:

  •      Ознайомити учнів з основними принципами гігієни харчування.
  •      Розвивати навички самоконтролю та вибору здорових продуктів.
  •      Виховувати вміння працювати в групах, спільно розв’язувати завдання.
  •      Формувати уявлення про важливість правильного харчування для збереження здоров'я.
  •      Створити практичні навички, що допоможуть у виборі здорових продуктів та дотриманні гігієни харчування.

Завдання:

  •      Пояснити основні принципи гігієни харчування.
  •      Ознайомити учнів з продуктами, які є корисними для здоров’я.
  •      Розвивати комунікативні навички під час групової роботи.
  •      Створити ситуації для активного засвоєння матеріалу через ігрові форми.
  •      Формувати навички творчого підходу до складання раціону харчування.

Хід уроку:

1. Організаційний момент (5 хв)

Учитель: Добрий день, дорогі учні! Сьогодні ми з вами поговоримо про важливу тему — гігієну харчування. Це означає, що ми будемо вчитися, як правильно харчуватися, щоб наше тіло було здоровим і сильним.

Кожен день ми їмо їжу, і те, що ми вибираємо для себе, впливає на наше самопочуття, енергію, навіть на настрій! Тому дуже важливо знати, що є корисним для нашого організму, а що може нам зашкодити.

Сьогодні ми не тільки дізнаємося про здорове харчування, а й будемо активно працювати та виконувати цікаві завдання.

 

2. Актуалізація знань (5 хв)

Учитель: Давайте згадаємо, що ви вже знаєте про харчування. Я задам кілька запитань:

Інтерактивна вправа «Мікрофон»:

  •      Хто може сказати, чому важливо правильно харчуватися?
  •      Які продукти ви вважаєте корисними для вашого здоров’я?
  •      Чи пам’ятаєте ви, які продукти можуть бути шкідливими?
  •      Які групи продуктів обов’язково повинні бути на нашому столі кожного дня?
  •      Як ви думаєте, чому важливо пити достатньо води кожного дня?
  •      Як правильне харчування може вплинути на ваш настрій і самопочуття?
  •      Які продукти слід обмежити або уникати, щоб бути здоровим?

(Учитель фіксує відповіді учнів на дошці, обговорює з ними.)

Учитель: Ви праві! Правильне харчування не тільки впливає на наше самопочуття, а й на нашу здатність до навчання, роботи і навіть на настрій. Саме тому важливо обирати продукти, які дають організму необхідні поживні речовини.

3. Вивчення нового матеріалу (15 хв)

Учитель: Гігієна харчування — це правила, які допомагають нам правильно харчуватися і уникати проблем зі здоров'ям. Спочатку пропоную Ва переглянути відео:

Відео «Гігієна харчування»:

https://www.youtube.com/watch?v=7INSeuT7IBs

Давайте разом розберемо основні принципи:

Чистота продуктів: Всі продукти, які ми їмо, мають бути чистими. Ми повинні мити фрукти, овочі та інші продукти, які купуємо в магазині. Це важливо, щоб позбутися шкідливих бактерій та забруднень, які можуть бути на них.

Правильний режим харчування: Їсти треба регулярно, не пропускаючи прийоми їжі. Сніданок, обід і вечеря мають бути в один і той самий час кожного дня. Це допомагає організму правильно працювати.

Баланс харчування: Нам потрібні різні продукти: білки, вуглеводи, жири, вітаміни і мінерали. Кожен продукт має свою роль. Наприклад, овочі і фрукти багаті на вітаміни, а м'ясо — на білки, що зміцнюють наші м'язи.

Правильне приготування їжі: Важливо не тільки те, що ми їмо, а й як ми готуємо їжу. Краще готувати їжу на пару, запікати або варити, а не смажити. Так зберігаються всі корисні речовини.

А зараз давайте разом заспіваємо пісню про здорове харчування, щоб краще запам’ятати ці принципи!

4. Тематична пісенька для закріплення матеріалу:

Відео: пісня "Їж добре":

https://www.youtube.com/watch?v=T3IzUY6-2oE

5. Інтерактивні завдання (15 хв)

Завдання 1: "Групова робота — Кошик здоров’я" (7 хв)

Учитель: Тепер давайте поділимося на групи. Кожна група отримує набір карток з різними продуктами. Завдання кожної групи — обрати продукти, які повинні бути в кошику здорового харчування, і пояснити, чому ці продукти корисні для нашого організму.

Після того, як ви завершите роботу, кожна група представить свій кошик та розповість про вибір продуктів.

(Учитель дає картки з продуктами та слідкує за процесом.)

Завдання 2: "Чистота — запорука здоров’я" (8 хв)

Учитель: Тепер давайте поговоримо про чистоту продуктів. Я буду показувати вам картки з різними продуктами, а ваша задача — вирішити, чи потрібно ці продукти мити перед тим, як їх з’їсти.

Наприклад, я покажу картку з яблуком, і ви скажете, чи потрібно його мити? Чому?

(Учитель показує різні картки з продуктами, і учні обговорюють.)

6. Рефлексія та творче завдання (10 хв)

Учитель: А тепер давайте подумаємо про те, як ви можете застосувати все, що ми сьогодні вивчили. Я пропоную вам дві творчі вправи:

  •      Створення тарілки здорового харчування: Ми будемо використовувати справжні продукти, щоб створити тарілку здорового харчування. Кожен з вас вибирає продукти, які, на вашу думку, мають бути на здоровій тарілці. Можна використати овочі, фрукти, зернові продукти та молочні продукти.
  •      Малюнки здорового харчування: Якщо ви не можете використати справжні продукти, можна намалювати тарілку здорового харчування. Малюйте продукти, які ви обрали для свого раціону.

Вибір продуктів на тарілці дуже важливий, тому старайтесь зробити її так, щоб на ній були і корисні білки, і вітаміни, і мінерали. Після того як ви закінчите, кожен поділиться своєю тарілкою з класом і пояснить, чому вибрав саме ці продукти.

7. Підсумок уроку (5 хв)

Учитель: Давайте підсумуємо, чого ми сьогодні навчилися.

Ми з вами дізналися, що таке гігієна харчування, і чому важливо обирати корисні продукти.

Ви сьогодні створювали свої власні тарілки здорового харчування і навчилися, як правильно доглядати за продуктами.

Я сподіваюся, що тепер ви будете більш уважно ставитися до свого харчування, обирати здорові продукти і підтримувати своє здоров’я.

До побачення, на наступному уроці ми поговоримо про те, як збалансувати своє харчування для гарного настрою та енергії на цілий день.

Домашнє завдання: (на вибір)

  •      Малюнок здорового харчування: Намалюйте свою тарілку здорового харчування, на якій повинні бути продукти, які ви вважаєте корисними для здоров’я. Не забувайте включити різні групи продуктів: овочі, фрукти, білки, зернові продукти та молочні продукти. На звороті малюнка напишіть, чому ви вибрали саме ці продукти.
  •      Запис у зошиті: Напишіть коротке есе (3-4 речення) на тему: "Як здорове харчування допомагає нашому організму?". Використовуйте слова з уроку, щоб пояснити, чому важливо правильно харчуватися.
  •      Практичне завдання (для учнів із середнім і високим рівнем підготовки): Складіть меню на один день, де буде збалансоване харчування (сніданок, обід, вечеря). Виберіть корисні страви для кожного прийому їжі і поясніть, чому саме ці страви підходять для здорового харчування.

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 листопада
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку