Конспект уроку "Гордість і смирення.Притча про митаря фарисея.

Про матеріал
В даному конспекті хочу пояснити зміст притчі, відкрити її духовний зміст. Вчити дітей бути скромними.
Перегляд файлу

Конспект уроку з основ християнської етики в 6 класі.

Тема уроку:»Гордість і смирення. Притча про митаря і фарисея. (Лк.18, 9-14).

Мета уроку: датиучнім поняття що таке «гордість», «смирення», «молитва»; ознайомити учнів із змістом притчі про митаря і фарисея; допомогти усвідомити потребу позбутися гордості і самолюбства, виховувати  у дітей моральні чесноти.

Ключовий Біблійний вірш:» Бог противиться гордим, а смиренним дає благодать» ( 1 П.5:5)

Тип уроку: комбінований.

                                          Хід уроку

  1. Організаційний момент.

1)Християнське привітання.

2) Молитва.

2. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності.

1) Розгадування кросворда.

2) Вікторина «З якої притчі взято ці слова?»

3) Питання для учнів:

-Що таке притча?

-Де містяться Ісусові притчі?

-Чого навчає Ісус притчами?

-Що належить до духовних цінностей, а що до матеріальних?

-Яку притчу ми вивчали на попередньому уроці?

- Хто такий сіяч?

-Що означає зерно?

-Куди падало зерно і яких людей воно позначає?

Чого вчить притча про сіяча?

4) Інтерактивна вправа «Зернятка у торбинці».

У торбинці у нас ї зернятка треба вибрати тіль ки ті, які будуть давати добрі плоди, а погані викорінити. (Діти витягують зернятка і аналізують їх зміст).

5) Інтерактивна вправа «Доповни твердження».  (на листочках написана частина твердження, решта закінчують учні).

3.Повідомлення теми і мети уроку.

1) Читання притчі про митаря і фарисея.

2) словникова робота .

3) Аналіз притчі.

-Що таке молитва?

-Як молився митар?

-Як молився фарисей?

- Чия молитва прийнята?

-Які риси характеру можна виділити в митаря?

-Які риси характеру можна виділити в фарисея?

4. Інтерактивна вправа «Впізнай, це митар чи фарисей?»

Розмістити слова, які характеризують митаря і фарисея.

-Чого вчить нас ця притча?

5. Міркування дітей над значенням слів: «Бо кожен, хто підноситься,- буде понижений, хто понижається- той піднесеться».

6. Фізкультхвилинка .Слухання духовної музики.

7.Запис митаревої молитви покаяння в зошит і вивчення напам’ять.

8. Робота над картиною «Митар і фарисей» французького гравера Гюсстава Доре. Характеристика героїв зображених на ній.

9.Робота над змістом прислів’їв.

Слова ласкаві, та думки лукаві.

Говорить, як лисиця, а за пазухою камінь держить.

 Говорить праворуч, дивиться ліворуч.

Чужі гріхи перед очима, а свої – за плечима.

  •          Які негативні риси людей висміяні в них?
  •          Про кого- митаря чи фарисея можна сказати таким чином?

10.Читання вірша І.Франка «Притча про покору».

- Чи кожен з героїв досяг своєї мети?

-Що заважало фарисею?

-Що допомогло митарю?

-Який висновок ти робиш для себе?

11.Рефлексія.

Подумай, за що ти хотів би подякувати Богові, чого попросити, а за що вибачитися.

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
13 січня
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку