Конспект уроку-гри "Інформатичний крокодил"

Про матеріал

Конспект уроку-гри з інформатики для учнів початкових класів. Розроблений як нестандартний урок, для позакласного заходу, тижня інформатики. На уроці діти грають у гру схожу на показуху чи alias.

Перегляд файлу

 

 

Інтерактивна гра

«ІНФОРМАТИЧНИЙ КРОКОДИЛ»

 

2, 3, 4 класи

 

Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, знаки і віршики з правилами  поведінки, фломастери, коробка, картки зі словами, секундомір, протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

. Це — урок-гра «Інформатичний крокодил», яка сьо­годні присвячена інформатиці. Коли виникає потреба виручити друга з біди (а що є справжньою бідою, як не те, коли тебе викликали відповідати, а в голові — жодної розумної думки), тут і настає зоряний час справжньої «показухи». Друзі по­спішають на допомогу. Хто жеста­ми, а хто мімікою намагається до­помогти і щось підказати. І деколи їм це зовсім непогано вдається.

Сьогодні ми подивимось, яких успіхів ви досягнете у цьому жанрі учнівського мистецтва.

А зараз обираємо назву команд…

За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Роботи», а за лівий – «Програмісти». (Додаток 1)

Для кожного гравця у будь-якій грі обов’язково є правила. Давайте їх визначимо.

Дозволяється:

  •    брати участь у конкурсах, підтримувати учасників конкурсу.

За активну роботу на уроці команді зараховуються бали.

Забороняється:

- викрикувати, підказувати з місця,

- вистрибувати з місця, бігати по класу, невиховано поводитися протягом проведення конкурсів. За порушення правил бали знімаються.

Усі готові до старту? Тоді розпочинаємо :    

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

 

А оцінювати ваші знання та спостерігати за ходом гри буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

 

І конкурс «Поясни загадане»

Перший конкурс нашої гри називається «поясни загадане». Перший учасник команди підхожить до чарівної коробочки і вибирає слово наосліп. Після чого він повинний пояснити іншим слова, не називаючи його й однокорінні слова. Час - 60 секунд. Після цього до коробочки підходить перший учасник іншої команди, і виконує те ж саме. Тоді другий знову бере слово (інше) і пояснює його третьому і т.д. поки не закінчаться слова в чарівній коробочці. Команда одержує стільки балів, скільки правильно відгаданих слів.

Правильна відповідь – 1 бал.

 

Ноутбук                             Навушники

Комп’ютер Смартфон

Мишка Материнська плата

Клавііатура Клавіша

Монітор Інформація

Колонки Планшет

Процесор  Інтернет

 

А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

 

ІІ конкурс «Показуха»

На цьому етапі гри в нас діють дуже схожі правила. Тільки от слова потрібно не пояснювати, а мовчки їх показувати учасникам своєї команди. Слова в нас будуть ті ж самі і час також не змінюється ми повині встигнути все зробити за 60 секунд. Готові? Тоді час пішов…

Максимальна оцінка – 1 балів.

 

Молодці, діти. Давайте дізнаємося результати конкурсу. Слово надається журі.

 

 

ІІІ  конкурс-естафета «Асоціація»

Оскільки, цей конкурс в нас фінальний, то й справитися з ним буде трішки важче. Адже вам потрібно буде не просто пояснити чи показати слово, а придумати асоціацію. Тобто ви витягуєте слово з чарівної коробочки і придумаєте до нього асоціацію. Але слово-асоціація повино бути підібране так влучно, що б ваша команда здогадала, що ви маєте на увазі. На це у вас теж буде 60 секунд.

 

Правильно відгадане слово – 1 бал.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів змагання.

           (Оголошення результатів змагань)

 

НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.

 

Підійшов до завершення наш урок. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід

«Інформатичний крокодил»

 

____ клас

 

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Поясни загадане»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Показуха»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

3

«Асоціація»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

Разом:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку