Конспект уроку "Кут"

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: ознайомити дітей з геометричною фігурою «кут», навчити зображувати кут на папері, будувати кут із підручного матеріалу, а також описувати геометричні фігури, а також називати їх істотні ознаки, закріплювати вміння працювати з лінійкою та олівцем, розвивати математичне мовлення, виховувати охайність, старанність. Формування ключових компетентностей. 1. Спілкування державною мовою: формувати вміння робити висновки на основі інформації ,поданої в різних формах. 2. Математична компетентність: будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі. 3. Соціальна і громадянська: формувати уміння співпрацювати в команді.
Перегляд файлу

Математика    1 клас

Тема. Кут. Моделювання кутів з підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.

Формування предметних компетентностей: ознайомити дітей з геометричною фігурою «кут», навчити зображувати кут на папері, будувати кут із підручного матеріалу, а також описувати геометричні фігури, а також називати їх істотні ознаки, закріплювати вміння працювати з лінійкою та олівцем, розвивати математичне мовлення, виховувати охайність, старанність.

Формування ключових компетентностей.

1. Спілкування державною мовою: формувати вміння робити висновки на основі інформації ,поданої в різних формах.

2. Математична компетентність: будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі.

3. Соціальна і громадянська: формувати уміння співпрацювати в команді.

Навчальні ресурси: відео, картки із завданнями, лінійка,олівець, палички Кюїзенера, дріт.

Тип уроку. Комбінований.

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Організація класу.

2. Актуалізація компетентностей. Мотивація освітньої діяльності.

Перегляд відео (благодійність Д. Комаров і Андре Тан)

Опис геометричної фігури: піраміда (скільки вершин? Скільки сторін? 4, 6)

Записати числа 4 і 6(яке більше число, яке менше)

Накреслити 2 промені 4см і 6см.

Який довший і на скільки? (палички Кюїзенера – порівняти)

Як дізнатися яке число більше і на скільки? 6-4=2

3. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні два промені стануть нам у нагоді. Ми будемо з вами досліджувати кут і створювати розумну карту.

ІІ. Основна частина.

1. Побудова кутів із підручного матеріалу (ножиці, годинник, лікті).

2. Робота з підручником

* (довідничок) (розумна карта: два промені, спільний початок, гострі, прямі, тупі) , №4, ст.. 135,

* №5, ст. 135 (допоможіть горобчику, ск. гострих кутів, ск. прямих кутів, ск. тупих кутів, складання рівностей і нерівностей: ск. разом гострих і тупих 3+1 ск. прямих-2, порівняємо; - нерівність.

Ск. тупих і прямих 1+2, порівняємо з гострими 3 , 1+2=3 – рівність.

3. Робота в парах.

Картки – з’єднати однакові кути.

4. Креслення різних кутів у зошиті.

5. Робота в групах.

Ділення на групи за фігурами на бейджиках.

*З дроту зігнути 3 кути різної форми – тупі, гострі, прямі.

ІІІ. Заключна частина.

Підсумок уроку. Ментальна карта.

Рефлексія. Лего(зелений – мені сподобалось, я все зрозумів, червоний – мені було нецікаво на уроці.)

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 травня 2020
Переглядів
1780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку