Математика 1 клас
Тема. Кут. Моделювання кутів з підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.
Формування предметних компетентностей: ознайомити дітей з геометричною фігурою «кут», навчити зображувати кут на папері, будувати кут із підручного матеріалу, а також описувати геометричні фігури, а також називати їх істотні ознаки, закріплювати вміння працювати з лінійкою та олівцем, розвивати математичне мовлення, виховувати охайність, старанність.
Формування ключових компетентностей.
1. Спілкування державною мовою: формувати вміння робити висновки на основі інформації ,поданої в різних формах.
2. Математична компетентність: будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі.
3. Соціальна і громадянська: формувати уміння співпрацювати в команді.
Навчальні ресурси: відео, картки із завданнями, лінійка,олівець, палички Кюїзенера, дріт.
Тип уроку. Комбінований.
Перебіг уроку
І. Вступна частина.
1. Організація класу.
2. Актуалізація компетентностей. Мотивація освітньої діяльності.
Перегляд відео (благодійність Д. Комаров і Андре Тан)
Опис геометричної фігури: піраміда (скільки вершин? Скільки сторін? 4, 6)
Записати числа 4 і 6(яке більше число, яке менше)
Накреслити 2 промені 4см і 6см.
Який довший і на скільки? (палички Кюїзенера – порівняти)
Як дізнатися яке число більше і на скільки? 6-4=2
3. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні два промені стануть нам у нагоді. Ми будемо з вами досліджувати кут і створювати розумну карту.
ІІ. Основна частина.
1. Побудова кутів із підручного матеріалу (ножиці, годинник, лікті).
2. Робота з підручником
* (довідничок) (розумна карта: два промені, спільний початок, гострі, прямі, тупі) , №4, ст.. 135,
* №5, ст. 135 (допоможіть горобчику, ск. гострих кутів, ск. прямих кутів, ск. тупих кутів, складання рівностей і нерівностей: ск. разом гострих і тупих 3+1 ск. прямих-2, порівняємо; - нерівність.
Ск. тупих і прямих 1+2, порівняємо з гострими 3 , 1+2=3 – рівність.
3. Робота в парах.
Картки – з’єднати однакові кути.
4. Креслення різних кутів у зошиті.
5. Робота в групах.
Ділення на групи за фігурами на бейджиках.
*З дроту зігнути 3 кути різної форми – тупі, гострі, прямі.
ІІІ. Заключна частина.
Підсумок уроку. Ментальна карта.
Рефлексія. Лего(зелений – мені сподобалось, я все зрозумів, червоний – мені було нецікаво на уроці.)