Урок " Додавання і віднімання в межах 10"

Про матеріал
ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Перегляд файлу

ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ

МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Урок математики у 1 класі підготувала вчитель Овчаренко Л. В. Тема уроку.  Додавання і віднімання в межах 10

Мета уроку: закріплювати знання таблиць додавання і віднімання в межах 10, формувати обчислювальні навички, розвивати увагу, мислення учнів, виховувати уважність, спостережливість, інтерес до навчання

Обладнання: набір математичних матеріалів, картки для гри “ Естафета”, ноутбук, малюнки з білочкою,матеріал для лічби( шишки,грецькі горішки,ліщина).

Тип уроку: комбінований

Освітні галузі: математична, природнича.

                                             Хід урок у

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Мотивація навчальної діяльності

-- Сьогодні на урок до нас завітала лісова гостя. Хто це?

Жовта блискавка невпинна

Між деревами пролине,

З гілки плигає на гілку

Ця мала руденька…

--Що ви знаєте про білку?

--Чому не прийшов її друг їжачок, який допомагав робити запаси на зиму?

(Протягом уроку діти за правильні відповіді отримуватимуть горішки)

2.Усна лічба “Естафета”(колові приклади)

3.Весела лічба

П’ять маленьких білченят

У кубельці спали.

А ще троє білченят

По гіллі стрибали.

Всіх тих діток полічіть,

Мамі-білці поможіть. 

 

Десять білок на узліссі познаходили горіхи. 

Три з них зразу ж утекли.

Решта їсти узялись.

Скільки білок на узліссі їли смачно ті горіхи?

 

У білки десять білченят, А горішків в неї 5. Хто ж із вас малята знає, Скільки ще не вистачає?

4.Фізкультхвилинка.

 

Білка

Білка в лісі стриб та стриб (стрибай, як білочка)

І знайшла великий гриб. (покажи. який великий)

А додому принесла, (несемо гриб у руках)

 

Гриб не влазить до дупла. (пробуємо пропхати)

 

Довелося білочці

 

Гриб сушить на гілочці. (нанизуємо на ниточку гриб і сушимо)

 

 

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Робота з натуральними числами

Розташуй числа в порядку зростання від 1 до 10.

2.Запиши числа на грибочку від 1 до 10.

3.Математичний диктант

Обведи число, що передує числу 6

                          9+1

                           наступне числу 1                            скільки сторін у трикутника Грибочки скласти у кошик.

4.Повторення складу числа 10.”Засели будиночок”

Гра “Чарівна торбинка”(в торбинці горішки,на яких написане число) Дитина дістає горішок, каже число і додає число . щоб стало 10.

Якщо не може відповісти,то на парті знаходяться 10 шишок(допомога білочки), які допоможуть знайти правильну відповідь.

5.Робота в групі.Вимірювання довжини відрізка .

Білочка попросила відрізати стрічки  довжиною 10 см.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ.

1.Рефлексійна мішень.

Зелений колір -- урок сподобався.

Жовтий-- не дуже.

Червоний -- не сподобався.

2.Вправа”МІКРОФОН” .

3.Порахуй отримані горішки від білочки.

 

             

 

  

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 травня 2020
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку