ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ
МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Урок математики у 1 класі підготувала вчитель Овчаренко Л. В. Тема уроку. Додавання і віднімання в межах 10
Мета уроку: закріплювати знання таблиць додавання і віднімання в межах 10, формувати обчислювальні навички, розвивати увагу, мислення учнів, виховувати уважність, спостережливість, інтерес до навчання
Обладнання: набір математичних матеріалів, картки для гри “ Естафета”, ноутбук, малюнки з білочкою,матеріал для лічби( шишки,грецькі горішки,ліщина).
Тип уроку: комбінований
Освітні галузі: математична, природнича.
Хід урок у
І.ВСТУПНА ЧАСТИНА
1.Мотивація навчальної діяльності
-- Сьогодні на урок до нас завітала лісова гостя. Хто це?
Жовта блискавка невпинна
Між деревами пролине,
З гілки плигає на гілку
Ця мала руденька…
--Що ви знаєте про білку?
--Чому не прийшов її друг їжачок, який допомагав робити запаси на зиму?
(Протягом уроку діти за правильні відповіді отримуватимуть горішки)
2.Усна лічба “Естафета”(колові приклади)
3.Весела лічба
П’ять маленьких білченят |
У кубельці спали. |
А ще троє білченят |
По гіллі стрибали. |
Всіх тих діток полічіть, |
Мамі-білці поможіть. |
Десять білок на узліссі познаходили горіхи.
Три з них зразу ж утекли.
Решта їсти узялись.
Скільки білок на узліссі їли смачно ті горіхи?
У білки десять білченят, А горішків в неї 5. Хто ж із вас малята знає, Скільки ще не вистачає?
4.Фізкультхвилинка.
Білка
Білка в лісі стриб та стриб (стрибай, як білочка)
І знайшла великий гриб. (покажи. який великий)
А додому принесла, (несемо гриб у руках) |
|
|||
Гриб не влазить до дупла. (пробуємо пропхати) |
|
|||
Довелося білочці |
|
|||
Гриб сушить на гілочці. (нанизуємо на ниточку гриб і сушимо) |
|
|||
|
||||
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.Робота з натуральними числами
Розташуй числа в порядку зростання від 1 до 10.
2.Запиши числа на грибочку від 1 до 10.
3.Математичний диктант
Обведи число, що передує числу 6
9+1
наступне числу 1 скільки сторін у трикутника Грибочки скласти у кошик.
4.Повторення складу числа 10.”Засели будиночок”
Гра “Чарівна торбинка”(в торбинці горішки,на яких написане число) Дитина дістає горішок, каже число і додає число . щоб стало 10.
Якщо не може відповісти,то на парті знаходяться 10 шишок(допомога білочки), які допоможуть знайти правильну відповідь.
5.Робота в групі.Вимірювання довжини відрізка .
Білочка попросила відрізати стрічки довжиною 10 см.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ.
1.Рефлексійна мішень.
Зелений колір -- урок сподобався.
Жовтий-- не дуже.
Червоний -- не сподобався.
2.Вправа”МІКРОФОН” .
3.Порахуй отримані горішки від білочки.