Конспект уроку "Куток іграшок"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: вивчити букви англійського алфавіту: «Cc», «Dd»; повторити англійський алфавіт; розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять; формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; розвивати навички діалогічного мовлення; формувати навички письма; формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови; виховувати любов до навчання; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Дата: 25.01.2021

Тема: Куток іграшок

Мета: вивчити букви англійського алфавіту: «Cc», «Dd»; повторити англійський алфавіт; розвивати інтонаційний слух, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять; формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; розвивати навички діалогічного мовлення; формувати навички письма; формувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови; виховувати любов до навчання; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1.1 Привітання

-Hello, children! My name is Ksenia Eugenivna. I’m your teacher today. Take you seats.

1.2 Введення в іншомовну атмосферу

Boys and girls,

Girls and boys

Like to play

With their toys.

-Please look at the board, now I will read the poem, and you listen (Будь ласка подивіться на дошку, зараз я прочитаю скоромовку, а ви уважно слухайте)

-Read after me line by line (Читати після мене рядок за рядком)

-Read with me (Читаємо за мною)

-Read without me (Читаємо без мене)

-Who wants to read? (Хто хоче читати?)

  1. Основна частина

2.1 Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами будемо розмовляти про іграшки. Також ми почнемо вивчати літери англійського алфавіту. Let’s start our lesson.

2.2 Повторення вивченої лексики

  • Учитель показує малюнки із зображеннями зі словами, які вивчали на попередньому уроці та називає слова українською, а учні повинні сказати на англійській.
  • Учитель показує на малюнок і навмисно помиляється. Діти погоджуються “You are right” або заперечують “You are wrong”.
  • Учитель показує малюнок і запитує “What is this?” Учні відповідають.

2.3 Навчання читання

1) Pre – Reading Activity (Етап підготовки техніки читання)

- Find page 61 in your textbook. Look at the first picture.

-What is shown in the picture?

-What letter do you see? Name it.

-That's right, this is the letter of the alphabet Cc.

- Let's read what is shown in the box.

cat Carol - кішка Керол

-Now look at the second picture.

-What is depicted on it?

-And what letter is depicted? Who will tell me? This is the letter of our alphabet Dd.

-Let's read what is written below the picture.

dog Danny - собака Денні

2) While Reading. (Етап техніки читання)

-Now let's read the words that are highlighted in the green box.

-First, let's look at words that begin with Cc.

-What is depicted? Let's all read together.

cat - кішка

car - автомобіль

cow - корова

-Read after me line by line (Читати після мене рядок за рядком)

-Read with me (Читаємо за мною)

-Read without me (Читаємо без мене)

-Who wants to read? (Хто хоче читати?)

(Аналогічну роботу проводжу з іншими словами).

dog - собака

doll - лялька

duck - качка

3) Post – Reading Activity. (Етап перевірки розуміння тексту)

Засвоєння літери Cc.

 1) Показ друкованих літер.

 2) Написання на дошці.

 3) Прописування в зошитах.

Засвоєння літери Dd.

 1) Показ друкованих літер.

 2) Написання на дошці.

 3) Прописування в зошитах.

2.4 Фізкультхвилинка (відео)

2.5 Практичне використання вивченого матеріалу

(Повторюємо назви вивчених іграшок та вивчені літери)

  • Гра «Yes/No!»

 Показую картки та запитую про малюнок. Учні хором відповідають.

 Наприклад:

 T: Is this a frog?

 Ps: No, it isn’t.

 T: Is this a car?

 Ps: Yes, it is.

  1. Заключна частина
    1.   Home task
    2.   Підсумок

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку