Квіткові рослини.
Розмноження квіткових рослин.
Мета: формувати в учнів уявлення про квіткові рослини та їх розмноження;
розвивати мовлення, мислення; виховувати спостережливість, любов до природи.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
Урок починаємо із спостережень за природою.
III. Повідомлення теми і мети уроку
А зараз я прошу вас заплющити свої оченята і на хвилинку уявити, що за вікном уже настала весна. Які картини природи ви уявили?
Так ось сьогодні ми і поговоримо про квіти, про рослини. А про які? Спочатку відгадаємо ребус і дізнаємося тему уроку. Слайд№2 Так тема сьогоднішнього уроку: «Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин.» А працювати ми будемо за таким планом. Слайд №4 Уважно працюємо на уроці, щоб в кінці ми дали відповідь на такі питання: Навіщо ми розглядаємо цю тему? І як можна в житті використати ці знання?
IV. Вивчення нового матеріалу
А тепер давайте переглянемо відео, яке розкриє тему уроку. Уважно слухайте матеріал.
А тепер пограємо в гру «Так чи ні».
Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація знань
А тепер попрацюємо в групах. Виберіть цеглинку якого кольору ви захочете. Об’єднайтеся в групи за кольором цеглинок. Давайте повторимо правила роботи в групах. Слайд№5 Оберіть командира групи. Ось вам завдання. За кожну правильну відповідь ви отримаєте малюнок квіткової рослини. З них ми утворимо віртуальну галявину на нашій дошці.
Слайд №6,№7,№8
Слайд №9
( Що об’єднує ці рослини?)
Слайд№10
Що зображено на пазлах, які ви склали? (Метелик, бджола).
А що об’єднує цих комах?
Погляньте на нашу віртуальну галявину. Вона вам подобається? А коли приходять діти та дорослі на галявину, що вони не повинні там робити?
(Діти показують намальовані знаки заборони і пояснюють, чого не можна робити людям в природі).
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
Урок наш добігає свого кінця. Давайте відповімо на питання , яке було запропоновано на початку уроку. (Відповіді дітей).