Конспект уроку. Квіткові рослини.

Про матеріал
Конспект уроку з природознавства за темою: "Квіткові рослини"для учнів 3 класу; презентація до цього уроку.
Перегляд файлу

Квіткові рослини.

Розмноження квіткових рослин.

Мета: формувати в учнів уявлення про квіткові рослини та їх розмноження;

розвивати мовлення, мислення; виховувати спостережливість, любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Урок починаємо із спостережень за природою.

  • Яка пора року?
  • Який зараз місяць?
  • Який стан природи сьогодні?
  • Яка пора року йде за зимою?

III. Повідомлення теми і мети уроку

А зараз я прошу вас заплющити свої оченята і на хвилинку уявити, що за вікном уже настала весна. Які картини природи ви уявили?

Так ось сьогодні ми і поговоримо про квіти, про рослини. А про які? Спочатку відгадаємо ребус і дізнаємося тему уроку.  Слайд№2 Так тема сьогоднішнього уроку: «Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин.» А працювати ми будемо за таким планом. Слайд №4 Уважно працюємо на уроці, щоб в кінці ми дали відповідь на такі питання: Навіщо ми розглядаємо цю тему? І як можна в житті використати ці знання?

IV. Вивчення нового матеріалу

А тепер давайте переглянемо відео, яке розкриє тему уроку. Уважно слухайте матеріал.

  • Що цікавого ви дізналися із відео?
  • Скільки видів квіткових рослин є на Землі?
  • Навіщо рослинам потрібна квітка?
  • Хто запилює квіткові рослини?

 А тепер пограємо в гру «Так чи ні».

  1. Квіткових рослин 20 тис. видів.
  2. Квіткові рослини однакові за розміром.
  3. У квіткових рослин є всі органи.
  4. Квітка потрібна для розвитку плодів з насінням.
  5. Птахи, звірі, люди є поширювачами розмноження рослин.
  6. Квіткові рослини всі ростуть у воді.
  7. Рослини – це окраса нашої планети.

 

Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

А тепер попрацюємо в групах. Виберіть цеглинку якого кольору ви захочете. Обєднайтеся в групи за кольором цеглинок. Давайте повторимо правила роботи в групах. Слайд№5 Оберіть командира групи. Ось вам завдання. За кожну правильну відповідь ви отримаєте малюнок квіткової рослини. З них ми утворимо віртуальну галявину на нашій дошці.

 Слайд №6,№7,№8

 Слайд №9

( Що об’єднує ці рослини?)

Слайд№10

Що зображено на  пазлах, які ви склали? (Метелик, бджола).

А що об’єднує цих комах?

Погляньте на нашу віртуальну галявину. Вона вам подобається? А коли приходять діти та дорослі на галявину, що вони не повинні там робити?

(Діти показують намальовані знаки заборони і пояснюють, чого не можна робити людям в природі).

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

Урок наш добігає свого кінця. Давайте відповімо на питання , яке було запропоновано на початку уроку. (Відповіді дітей).

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2019
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку