13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Природознавство 68 год Природознавство: підруч. для 1 кл загальноосвіт. навч. закл.

Про матеріал
Природознавство 68 год Природознавство: підруч. для 1 кл загальноосвіт. навч. закл./ Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.
Перегляд файлу

Природознавство

68 год

Природознавство: підруч. для 1 кл  загальноосвіт. навч. закл./ Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012.

 

№ з/п

Дата

Тема

Примітки

  1.                 

 

Для чого ми вивчаємо природознавство.

п. 4 – 5

  1.                 

 

Навколишній світ

Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу?

 

п. 4 – 5

  1.                 

 

Природні та штучні тіла. Жива та нежива природа.

п. 6 – 7

  1.                 

 

Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.

п. 8 - 9

  1.                 

 

Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота 1. Дослідження дрібних деталей  предметів за допомогою лупи.

п. 10 - 15

  1.                 

 

Природні та рукотворні тіла.

п. 24 - 25

  1.                 

 

Урок – екскурсія 1. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи.

 

  1.                 

 

Тіла неживої природи.

 

  1.                 

 

Організми та їхні ознаки.

п. 16 – 17

  1.             

 

Умови необхідні для життя.

п. 18 - 19

  1.             

 

Урок – екскурсія 2. Спостереження за змінами ( осінніми ) в живій та неживій природі.

 

  1.             

 

Значення природи для життя людини.

п. 26 - 27

  1.             

 

Бережне ставлення до природи.

п. 28 - 29

  1.             

 

Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому живеш»

 

  1.             

 

Нежива природа

Сонце та його значення для життя на Землі.

 

п. 30 - 31

  1.             

 

Вода та її властивості ( безбарвна, прозора, не має запаху, приймає форму посудини, текуча ). Практична робота 2. Ознайомлення з властивостями води.

п. 32 - 33

  1.             

 

Значення води у природі і житті людини.

п. 34 – 35

  1.             

 

Навчальний проект 1. Як економно використовувати воду в повсякденному житті?

п. 105

  1.             

 

Повітря та його властивості ( існує навколо нас, не має запаху, прозоре, займає весь доступний простір ). Практична робота 3. Ознайомлення з властивостями повітря.

п. 36 – 37

  1.             

 

Значення повітря для живої природи.

 

  1.             

 

Ґрунт. Практична робота 4. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду.

п. 38 - 39

  1.             

 

Значення ґрунту для живої природи.

 

  1.             

 

Узагальнюючий урок за темою «Нежива природа».

 

  1.             

 

Жива природа

Різноманітність рослин.

 

п. 20 - 21

  1.             

 

Рослини, їхня будова. Практична робота 5. Вивчення будови рослин ( корінь, стебло, листок, квітка,

плід ).

 

п. 44 – 45

  1.             

 

Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю.

п. 46 – 47

  1.             

 

Листяні та хвойні рослини.

п. 48

  1.             

 

Урок – екскурсія 3. Упізнавання листяних та хвойних рослин.

 

  1.             

 

Дикорослі та культурні рослини.

п. 49 – 50

  1.             

 

Кімнатні рослини. Догляд за кімнатними рослинами. Практична робота 6. Догляд за рослинами у класі ( полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу ).

п. 51 – 53

  1.             

 

Лікарські рослини рідного краю.

п. 74 - 75

  1.             

 

Урок – екскурсія 4. Упізнавання квіткових рослин.

 

  1.             

 

Первоцвіти. Охорона рослин. Практична робота 7. Упізнавання дерев, кущів і трав за наочністю.

п. 76 - 77

  1.             

 

Урок – екскурсія 5. Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі.

 

  1.             

 

Різноманітність тварин.

п. 22 - 23

  1.             

 

Тварини. Дикі та свійські тварини.

п. 54 – 55

  1.             

 

Комахи.

п. 56 – 57

  1.             

 

Навчальний проект 2. Як живуть мурахи?

п. 58

 

  1.             

 

Риби.

п. 59

  1.             

 

Птахи.

п. 60 - 61

  1.             

 

Звірі.

п. 62 - 63

  1.             

 

Тварини – домашні улюбленці.

п. 65 - 66

  1.             

 

Охорона тварин.

п. 84 - 85

  1.             

 

Урок – екскурсія 6. Екскурсія у зоомагазин ( ветеринарну клініку ).

 

  1.             

 

Узагальнюючий урок за темою «Жива природа».

 

  1.             

 

Чим славне рідне місто.

 

  1.             

 

Природа твого міста.

п. 67 - 69

  1.             

 

Водойми рідного краю. Охорона водойм.

п. 70 - 71

  1.             

 

Урок – екскурсія 7. Екскурсія до перетину річок Саксагань і Інгулець. Правила поведінки біля водойм.

 

  1.             

 

Які культурні рослини вирощують у рідному краї.

п. 78 - 79

  1.             

 

Рослини рідного краю занесені до Червоної книги України.

 

  1.             

 

Тварини рідного краю.

п. 80 - 81

  1.             

 

Яких свійських тварин вирощують в рідному краї?

п. 82 - 85

  1.             

 

Охорона тварин.

 

  1.             

 

Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про природу рідного краю?

 

  1.             

 

Моя країна - Україна

Україна – моя Батьківщина. Карта України.

 

п. 86 - 89

  1.             

 

Різноманітність природи України: гори, моря, річки, озера, луки, ліси.

п. 90 – 92

  1.             

 

Чорне та Азовське моря.

п. 92 - 93

  1.             

 

Гори України.

п. 94 - 100

  1.             

 

Бурий ведмідь – найбільший звір України.

 

  1.             

 

Найменша пташка України – золотомушка.

 

  1.             

 

Медоносна бджола.

 

  1.             

 

Сом – найбільша прісноводна риба.

 

  1.             

 

Україна – і для себе, і для світу

( пшениця, соняшник, мед, ін. ) Практична робота 8. Добування олії із насіння соняшника.

п. 102 - 104

  1.             

 

Природні багатства України.

п. 40 - 43

  1.             

 

Охорона природних багатств України.

 

  1.             

 

Узагальнюючий урок за темою «Моя країна - Україна».

 

  1.             

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку