Конспект уроку .Людина в русі .Художнє мистецтво

Про матеріал
Тема. Фігура людини в русі. «Танцівниця» Мета. продовжувати ознайомлювати із пропорціями людської фі¬гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін¬ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча¬ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову¬вати акуратність, увагу. Оснащення. Зоровий ряд: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, фотографії, навчальні роботи з методичного фон¬ду; схеми послідовності малювання фігури людини в русі, схе¬ма пропорцій та побудови людського тіла. Обладнання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палі¬тра.
Перегляд файлу

Ковтун Єлізавета 33 пі

Конспект уроку

Тема. Фігура людини в русі. «Танцівниця»

Мета. продовжувати ознайомлювати із пропорціями людської фі­гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін­ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча­ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову­вати акуратність, увагу.

Оснащення. Зоровий ряд: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, фотографії, навчальні роботи з методичного фон­ду; схеми послідовності малювання фігури людини в русі, схе­ма пропорцій та побудови людського тіла.

Обладнання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палі­тра.

Вид художньої діяльності. Зображення на площині.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Бесіда

- Що таке композиція?

- Для чого художникові потрібно знати закони композиції?

- Які види композиції ви знаєте?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Діти , сьогодні ми з вами познайомимось з зображенням людини в русі ,а саме «Танцівницею».

 

Танець належить до найдавніших і найпоширеніших видів мистецтва. Здавна важливі події в житті людини супроводжувалися масовими танцювальними видовищами. Такі видовища — хороводи — відображені у багатьох творах образотворчого мистецтва.

У давньому античному світі танці, звісно, суттєво відрізнялися від сучасних, але їх основні різновиди формувались у глибокій давнині — ритуальні, обрядові, військові, сценічні та інші. Жодне свято не обходилось без яскравих танцювальних дійств. Справжній народний танець — це прояв емоцій, почуттів народу з необмеженою фантазією думок. Він привабливий і неповторний у своїй красі.

 

Для передавання своїх вражень від будь-якого танцю необхідно зрозуміти, як правильно зобразити людину в русі (як вона повертається, нахиляється та ін.).

ІV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

А які види спорту відомі вам?

А які види спорту зображено на картинах побутового жанру?

Порівняйте пози танцівниць і спортсменів. Поміркуйте, які емоції вони відображають?

Сьогодні ми спробуємо відтворити на аркуші паперу улюблений танець або улюблений вид спорту. Зверніть увагу на малюнки та схеми що на дошці.

Пригадайте будь-ласка пропорції людського тіла. (схема на дошці)

V.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

(Вчитель показує малюнок із будь-яким видом спорту одному з учнів. Він повинен показати його за допомогою рухів так, щоб учні відгадали, що було намальовано на картинці.)

VІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Намалюйте людину, яка танцює або займається певним видом спорту, графічними матеріалами на ваш вибір. Пам’ятайте: необхідно відтворити позу, рухи рук та ніг тан­цюристів та спортсменів.

Поетапне зображення балерини :

1. На початку, вам знадобиться намалювати на папері основу для спідниці - найважливіший елемент у вбранні будь балерини. Вона таке зветься "пачка". Це має бути фігура у вигляді похилого еліпса з загостреним лівим краєм. Намалюйте лінії для плечей, лінію для її талії, і приблизну грубу форму ніг.

2. Балерини, як правило, тонкі і м'язисті в ногах, хоча в цілому дуже стрункі. Тому постарайтеся, щоб її постать передавала делікатність і витонченість її професії. Фігура повинна бути стрункою, але без перебору в цьому напрямку.

3. Закінчимо малювати її ноги і руки. У красивому і складному танці вона стоїть навшпиньки,так що нам пощастило і намалювати ноги буде нескладно. Вони виглядають дуже просто завдяки тому, що вона носить пуанти. Постарайтеся не робити її ноги занадто товстими, щоб не зруйнувати образ.

4. В якості останнього кроку для фігури, зітремо всі зайві горизонталі і контурні лінії і попрацюємо над руками балерини. Прорисуйте її долоні і пальці рук. Вона вже майже танцює! Ми з вами додамо до малюнка балерини лише кілька важливих деталей і намалюємо особа.

5. Пачка балерини, як правило, напівпрозора, тому переконайтеся, що ви малюєте її з чисто білим або рожевим відтінком. Намалюйте деталі пояса або корсета. Оцініть свій малюнок так, щоб не забути додати важливі деталі, такі як шнурівка на пуантах. Майте на увазі, що малюнки з реального життя виглядають більш реалістичними і це важливо! Не втрачайте жодної дрібниці, в цьому і полягає мистецтво і талант художника. Балерина виступає на сцені, і необхідно намалювати відповідно фон.

6. Ваш малюнок танцюючою балерини завершено!Розфарбуйте . Кілька фактів про балеринах, які можуть бути вам цікаві.

  • Щоб шити одну балетну пачку для танцівниці балетного мистецтва, необхідно приблизно тринадцять-шістнадцять метрів тюлю і кілька днів роботи.
  • Протягом року балерина встигає міняти до трьохсот пар балетних туфель? хоча мені складно уявити, як вона танцює, тренується і після заняття тут же викидає зі своїх мозолів діряві пуанти.
  • Балерини вкрай забобонні і полохливі. У них є, наприклад, традиція заходити в гримерку тільки з лівої ноги і ніяк інакше!

VІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Продовж речення

       На сьогоднішньому уроці я дізнався (дізналася)…

       Я навчився (навчилася)…

       Мені сподобалось…

       Я запам'ятав (запам'ятала)…

VІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку). Виставлення оцінок та демонстрація кращих учнівських  робіт. 

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
28 травня 2022
Переглядів
3997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку