Контрольна робота з теми: Множення і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д.

Про матеріал

Контрольна робота з теми: Множення і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д. Складено відповідно до програмового навчального матеріалу .Рівнева .4-варіанти. Контрольну роботу розраховано на виконання протягом одного уроку (45 хв).

Перегляд файлу

Контрольна  робота  з теми: Множення  і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення  і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д.

Варіант -І.

І-рівень.

1(1б). Знайти невідоме ділене,якщо дільник=101,а частка 24.

2(1б). Розкрити дужки:    3*(х+10).

3(1б). Спростити вираз:   20а+5а-15а.

ІІ -рівень.

4(1б). Порівняти: 3²  і  2³.

5(2б). Обчислити найзручнішим способом значення виразу: 301*18+301*82.

ІІІ -рівень.

 6(2б). Із двох міст назустріч один одному одночасно виїхали два автомобілі,швидкість яких 70 км/год і 65км/год. Яка відстань між містами,якщо вони зустрілися через 4год? 

7(1б). Як зміниться добуток трьох множників, якщо кожний

із них збільшити:  удвічі;

ІV-рівень.                                                                                        8(3б).  Обчислити зручним способом:                                                                  1548*97-548*110+1548*13.                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми: Множення  і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення  і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д.

Варіант -ІІІ.

І-рівень.

1(1б). Знайти значення виразу найпростішим способом: 704+704+704+704+704.                                                               2(1б). Розкрити дужки:    5*(3х+8)                                            3(1б). Спростити вираз:   17с+9с-26с.                                              ІІ -рівень.                                                                                         4(1б). Порівняти: 5²  і  .                                                             5(2б) Обчислити найзручнішим способом значення виразу:   68*78-78*58.                                                                                                                ІІІ -рівень.                                                                                       6(3б). Залізничні рейки завдовжки 6м замінили новими завдовжки 9м. Скількома потрібно нових рейок,щоб замінити 750 старих?

 7(1б).   Як зміниться добуток трьох множників, якщо кожний

із них збільшити:  у 10 разів?                                                                ІV-рівень.                                                                                       8(3б). У добутку 480*120 перший множник зменшити у 4 рази ,а другий збільшити у 2 рази. Як зміниться добуток?

  Контрольна  робота з теми: Множення  і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення  і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д.

Варіант -ІІ.

І-рівень.

1(1б). Знайти невідомий дільник,якщо ділене=288,а частка 16. 

2(1б). Розкрити дужки:    12*(5-а).

3(1б). Спростити вираз:   18у-12у+14у.

 ІІ -рівень.

4(1б). Порівняти: 4²  і  .

 5(2б). Обчислити найзручнішим способом значення виразу: 211*57+211*43.                                                                                         ІІІ -рівень.

 6(3б). Від автостанції одночасно у протилежних напрямках вирушили два автомобілі. Швидкість одного з них =75км\год,а другого -60км\год. Яка відстань буде між ними через 4год?

7(1б). Як зміниться добуток трьох множників, якщо кожний

із них збільшити:  утричі;

ІV-рівень.

8(3б). Обчисли зручним способом

782 · 534 – 480 · 534 + 302 · 466

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна  робота  з теми: Множення  і ділення натуральних чисел . Квадрат і куб числа. Множення  і ділення натуральних чисел на 10,100,1000 і т.д.

Варіант -І V.

І-рівень.

1(1б). Знайти значення виразу найпростішим способом: 125+125+125+125+125+125+125+125.

2(1б). Розкрити дужки:    (7х-9)*6

3(1б). Спростити вираз:   21х-14х-7х.

ІІ -рівень.                                                                                                 4(1б) . Порівняти: і .

5(2б). Обчислити найзручнішим способом значення виразу:                263*24-163*24.

ІІІ -рівень.

 6(3б). Для перевезення вантажу потрібно 42 вагони вантажністю16т. Скільки потрібно вагонів вантажністю 28т для перевезення того ж вантажу?

7(1б). Як зміниться добуток двох множників, якщо кожний із них збільшити:  у 5 разів?

ІV-рівень.                                                                                                8(3б).    Порівняйте значення виразів.

100 · x + 10 · y + z і 10 · (10 · x + y) + z, якщо:

а) x = 57, y = 30, z = 5           

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
1098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку