ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКА З ПРЕДМЕТА «МАТЕМАТИКА»
ДЛЯ 2 КЛАСУ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ОСВІТОЮ
(ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ)
РОЗРОБИЛА : УЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
НВК «ЛІЦЕЙ-ШКОЛА № 14»
СОСУНОВА ОЛЕНА ДМИТРІВНА
План-конспект уроку математики 2 клас до підручника «Математика» С.Скворцової, О.Онопрієнко, за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.
Здобувач освіти – дитина з порушеннями опорно-рухового апарату (ДЦП)
Тема уроку. Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності.
Мета: узагальнити й систематизувати розуміння елементів алгебри.
Дидактична задача: актуалізувати поняття «рівність», «нерівність», «математичний вираз» (сума та різниця), поняття про істинні та хибні рівності й нерівності, значення виразу; закріплювати вміння порівнювати математичні вирази; формувати вміння обирати числові дані, достатні для відповіді на запитання задачі, шляхом постановки запитання до даної умови.
Розвивальна задача: формувати прийом класифікації під час упорядкування записів, виразів; розвивати логічне мислення під час порівняння математичних виразів без обчислення, відновлення цифр в істинних рівностях.
Інтернет-підтримка: роздавальні матеріали до уроку (картки з друкованою основою, пам’ятки), фізкультхвилинка.
Хід уроку
Зміст уроку |
Вправи для дитини з особливими потребами |
Вчитель |
Асистент |
І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||
Станьте, діти, підтягніться, Одне одному всміхніться. На урок старання не забутьте взяти. Сядьте всі рівненько, будем працювати. Сьогодні на вас чекають цікаві завдання, відкриття нового. Знадобиться вміння доводити свою думку. Запишіть, будь ласка, дату уроку. Пропишіть красиво число вашого дня народження до кінця рядка. |
Пише в зошиті простим олівцем. |
|
Перевіряє робоче місце дитини. За потребою допомагає зорієнтуватися в зошиті. |
ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії |
|||
(Діти використовують комплект карток з числами від 1до 10, та круглих десятків) -Покажіть число, що містить 5десятків та 2 одиниці; -Число 76; - наступне число до числа 39; - попереднє число до числа 90; - число 48 у вигляді суми розрядних доданків; - найменше одноцифрове число; - найменше двоцифрове число; - найбільше одноцифрове число; - найбільше двоцифрове число; - яке число більше 15 чи 51; - яке число менше 4 чи 44; - будь-яке число четвертого десятка. 2. Усне опитування. - Як називаються числа при додаванні? - Прочитайте приклад називаючи компоненти дії. 45+12=57 - Як знайти невідомий доданок? - Знайдіть невідомий доданок. 60+*=68 *+2=92 - Яку назву мають числа при відніманні? - Прочитайте приклад називаючи компоненти дії. 71-31=40 - Як знайти невідоме зменшуване? - Як знайти невідомий від’ємник? - Знайдіть невідомий компонент. 24 - * = 20 * - 30 = 5 3.Усна лічба Робота в парах. Завдання № 6 с.13 підручника
4.Відкриття нових знань. На верхній частині дошки ліворуч розміщені числа 15 ,15, 24 ,24, знаки = =
24=24 15=15 - Що поєднує ці записи? (Знак =) - Як їх можливо назвати? (Рівності) На дошці прикріплюється смужка з написом «РІВНІСТЬ» На верхній частині дошки посередині розміщені числа 75 ,34, 14 ,15, знаки > <
Наприклад, 75>34. -Який запис можна скласти з того, що залишилось? (14<15) -Що поєднує записи другого стовпчика? Як їх можна назвати? (Перший стовпчик-рівності, а це …нерівності) 75>34 14<15 На дошці прикріплюється смужка з написом «НЕРІВНІСТЬ» На верхній частині дошки праворуч розміщені числа 25 ,14, 35 ,24, знаки + -
25+14 або 25+24 35-24 35-14 -Яку назву їм дасте? (Якщо діти не дали правильної відповіді, вчитель допомагає) На дошці прикріплюється смужка з написом «ВИРАЗ» -Давайте ще раз повторимо назви важливих математичних понять. Сьогодні на уроці ми узагальнимо й систематизуємо знання про ці алгебраїчні поняття. |
Для роботи використовує коробку з піском. Відповіді фіксує пальчиком на піску.
Працює усно з усіма учнями, виконує масаж рук з використанням малого м’яча. |
Поступово фіксує на дошці математичні записи та їх назви |
Дає необхідне приладдя для роботи, слідкує за правильністю та охайністю виконання вправи. Допомагає дотримуватися санітарних норм.
Слідкує за організацією робочого місця та координує виконання вправ.
|
ІІІ. Узагальнення і систематизація вивченого |
|||
https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A Звучить музика - діти танцюють. Музика зупинилась – вчитель пропонує навести приклад виразу, наступний раз-рівності, потім-нерівності. |
За самопочуттям (стоячи або сидячи) |
|
|
Кожна група отримала картку де є рівності та нерівності. Вам необхідно встановити та написати біля кожного запису однією літерою істинне (і) воно чи хибне (х).
65 < 67
|