Конспект уроку математики. "Усне додавання виду 76+4. Розв’язування задач на дві дії."

Про матеріал

Мета: вправляти в усному додаванні виду 76+4; розвивати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення; виховувати охайність, самостійність.

Перегляд файлу

Математика      Дата ______________

Вчитель Бондар Т.М.

Тема: Усне додавання виду 76+4. Розвязування задач на дві дії.

Мета: вправляти в усному додаванні виду 76+4; розвивати вміння розвязувати задачі на дві дії; розвивати мислення; виховувати охайність, самостійність.

Хід уроку:

І. Організація класу 

Сьогодні ми будемо діяти:

·         Акуратно!

Думати:

·         Оперативно!

Сперечатись:

·         Доказово!

Для всіх

·         Обов’язково!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Діти, погляньте… Хто це? (Копатович з Смішариків.)

А чого це він сумний? А я знаю. Його друзі розгубилися в лісі, певно, заблукали, і дітки всієї України не зможуть сьогодні подивитися наступну серію мультфільму.

А ще я знаю, як їх знайти. Нам потрібно виконати всі завдання лісових мешканців й герої знайдуться. Ви готові допомогти Копатовичу? (Так)

 

Поводьтесь в лісі тихо

І не койте в ньому лиха.

Ліс не любить пустотливих,

Метушливих і крикливих,

Гілок, діти не ламайте,

І травинок не зривайте,

І тоді в казкове диво

Ви потрапите… Щасливо!!!

 

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Ось воно казкове диво – осінній ліс. А яких тваринок можна тут зустріти? 

-Білочка, Їжачок, Мудра Сова ,Лисичка та Зайчик прийшли до нас на урок зі своїми завданнями. Якщо ми їх виконаємо, то знайдемо Смішариків.

-Опитування й М.д.  для нас підготувала білочка.

-З їжачком ми виконаємо каліграфічну хвилинку.

-Мудра сова приготувала для нас задачі.

-А хитра лисичка хоче перевірити, як вміємо ми розв’язувати приклади.

-Зайченятко приніс нам самостійну роботу.

 

Отже, на сьогоднішньому уроці ми будемо розв’язувати задачі на дві дії, вправлятися в усному додаванні виду 76+4.

 

Вперед!!!

 

Домовляємося не шуміти,

руку гарно піднімати,

на уроці не дрімати,

а знання мерщій хапати.

 

ІV. Актуалізація опорних знань.

1. Хвилинка каліграфії 

-Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.

-Принесли її нам веселі їжачки. А щоб її розпочати треба допомогти їжачкам назбирати грибів (обчислити приклади) і запам’ятати відповідь останнього прикладу?

5+5=10  14+6=20

42-3=39  26-12=14

-Яка відповідь в останьому прикладі?(14).За допомогою яких цифр записується число 14? (1,4).

-А тепер пропишіть число 14 каліграфічно у свої зошитах.

Знайшовся Їжачок

 

2. Фронтальне опитування

Метод «Незакінчені речення»

А ще нам знадобляться всі знання, що ми отримали раніше. Можливо, ще когось знайдемо.

– Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання).

– Числа при додаванні називаються…(доданок,доданок,сума).

– Невідомий доданок шукаю так…( від суми віднімаю відомий доданок).

– Від перестановки доданків…(сума не змінюється).

Щоб знайти суму, треба … (+)

Щоб знайти різницю, треба … (-)

Збільшити на – це … (+)

Зменшити на – це … (-)

Щоб знайти периметр, треба … (всі сторони +)

Знайшовся Лосяш

 

3. Математичний диктант

- Знайти суму чисел 70 і 5 (75)

- Знайти різницю чисел 100 і 50 (50)

-  Записати число, в якому 4 дес. І 3 одн. (43)

- Зписати цифрами 961

- Число 38 збільшити на 3 (41)

- Число 21 зменшити на 2 (19)

- Записати, скільки лапок у 3 вовків (12)

- Дятел-швець шив чобітки на зиму для пташок. 10 чобіток пошив для сов. Скільки сов він взув? (5)

Самоперевірка

Знайшовся Бараш

 

V. Вивчення нової теми

  1. Пояснення вчителя, № 295
  2. Колективна робота , № 296
  3. Зараз ми допоможемо білочці розв’язати приклади й вона помчить шукати смішариків , № 297 (картка)

Перевірка

 

VІ. Розвиток математичних знань

 

1. Розвязування задачі (картка)

 

-Посміхнеться вам удача,

Як розв’яжеться задача.-- Говорить нам Мудра Сова.

В лісі посадили 16 сосон, а ялинок на 4 більше. Скільки всього дерев посадили в лісі?

  • Скільки посадили сосон? (16)
  • Скільки посадили ялинок? (Невідомо, але відомо, що на 4 більше)
  • Що запитує задача?
  • Що означає число 16?
  • Що означає число 4?
  • Давайте, запишемо короткий запис.

 

 

 

  • Чи можемо ми одразу дізнатися, скільки дерев посадили? (Ні.)
  • Чому? (Бо ми не знаємо, скільки посадили ялинок)
  • На скільки дій задача? (На 2)
  • Чому?

Учні самостійно записують розвязок задачі. Вчитель допомагає слабшим учням.

Знайшлася Совуня

 

Фізкультхвилинка

 

2.Робота над прикладами.

 

А ось і приклади від Лисички. (На дошці = відповіді на листочках)

23+7  52+8  68+2

31+9  86+4  45+5

29+1  29+2  66+4

13+8  49+3  95+5

Знайшлася Панді

 

3. Попрацюй сам.

 

Зайчик просить нас розв’язати приклади з дошки , задачу на осінніх листочках. Вкласти в зошит. Зошити згорнути та передати.

О, і Крош знайшовся

 

VІІ. Підсумок.

  1. Гра «Так – ні»

55+5=61  48+2=50

74+6=80  37+3=43

89+1=100  92+8=200

 

Ой, як гарно попрацювали. Погляньте, Копатович повеселішав. Ми знайшли героїв смішариків. І сьогодні дітки не залишаться без мультфільму. А Кар-Карович не міг пропустити такого свята, як у нашім класі й сам прилетів. Саме завдяки вам та вашій праці ми будемо дивитися нові серії.

 -Які завдання лісових мешканців ви виконували?

-Сьогодні ми були дружніми ,працьовитими, уважними , це допомогло нам виконати всі завдання та допомогти смішарикам. І вони вам за дякують і говорять, що ви –МОЛОДЦІ!

 

VІІІ. Домашнє завдання

 с. 50-51, № 310, 302, а на В.р. + картка

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку