Конспект уроку з математики " Закріплення обчислювальних навичок в межах 10,складання задач"

Про матеріал

Мета: удосконалювати обчислювальні навички в межах 10; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; повторити розв'язування рівнянь вивчених видів та задач; виховувати інтерес до пізнання світу; культуру спілкування, взаємодопомогу; познайомити з цікавими фактами.

Обладнання: презентація , завдання для групової роботи, геометричні фігури.

Перегляд файлу

Математика                                                              16.03.16

Мета: удосконалювати обчислювальні навички в межах 10; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу;  повторити розв’язування рівнянь вивчених видів та задач; виховувати інтерес до пізнання світу; культуру спілкування, взаємодопомогу; познайомити з цікавими фактами.

Обладнання: презентація , завдання для групової роботи, геометричні фігури.

                                      Хід уроку

1.Самовизначення до діяльності

1.1.Організаційний момент.

Руки вгору підніми, 
Пальці швидко полічи. 
Зліва п’ять і справа п’ять. 
Скільки разом, як сказать  ?

10! Слайд 1.Руки.

1.2.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.                            Слайд 2.Тадж Махал.

Золоті руки втілюють у життя найсміливіші мрії та фантазії людини. Величний Тадж Махал- одне з чудес архітектури,космічні польоти,найскладніші операції,сучасні технології…

АЛЕ   

Щоб у космос літати,

Щоб будинки будувати,

Щоб людину рятувати,

І планету зберігати,

Треба гарно нам всім

 Математику знати.

2.Повідомлення теми та задач уроку.

Прочитайте тему та задачі уроку. Як ви зрозуміли,що сьогодні на уроці будемо вивчати? Слайд 3.Тема уроку.

3.Актуалізація опорних знань.

3.1.Доповни до 10.  Слайд 4.

Згадаємо склад числа 10.Візьміть у ручки ручки,хто швидше та без помилок доповнить до 10.

3.2.Перевір себе.  Слайд 5-6. Перевір себе.

 

Лука Пачолі - італійський математик 522 роки тому  використав для позначення дій додавання та віднімання  знаки + та -, до цього використовували букви.

3.3. Математична гра «Велосипедисти».    Слайди 7,8 Да Вінчі

В народі кажуть,аби руки і охота, буде зроблена робота. Пропоную математичну гру. Розв*язуємо з коментуванням.

Молодці!

Представляю вам найсучаснішу модель велосипеда. А ось відомий італійський геній-художник, архітектор, інженер, вчений Леонардо да Вінчі спроектував його таким. Це було за 300 років до появи першого  велосипеда (1818р)

4. Включення в систему знань і повторення. Слайди 9-12

4.1.Складання рівностей за малюнком. Розбиття за формою,розміром,кольором.                 

 За одного вченого дають десять невчених. Закріпимо склад числа 10 і складемо рівності.(9+1=10-пояснюємо разом,далі з коментуванням біля дошки).

4.2.Складання задач за малюнком та виразами. Слайд 13-22.

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

 Відгадайте загадку. Так, це гриби. Лисички та цар грибів- білий,його ще називають боровик. Пропоную скласти задачі про ці і не рослини,і не тварини.

            ФІЗХВИЛИНКА-релакс(відео «Дельфіні») Слайд 23.

 

Дельфіни як правило , не можуть жити в повній самоті. Вони мають складну соціальну структуру , в них є широкий діапазон емоцій , в тому числі гумор.

Багато вчених схиляються до думки, що дельфіни - це розумні істоти, які розвиваються паралельно людству з моменту появи життя на планеті. Вони мають свою мову і ієрархію, їх мозкова діяльність разюче відрізняється від такої у всіх інших тварин і риб і не піддається повному вивченню. Досліди, проведені за участю цих істот, зазвичай ставлять дослідників у глухий кут, тому що вони не можуть сформувати певної думки про рівень інтелекту дельфінів. Безумовно, вони дуже розумні і приховують таємниці, які ще довго буде вивчати людство. Саме тому цікаві факти про дельфінів не перестають дивувати не тільки дітей, а й дорослих.

4.3.Групова практична робота. Складання 10 за допомогою монет вартістю 1,2,5 коп. Слайд 24.

Працювати завжди веселіше та легше разом з друзями.

4.4.Самостійна робота.( За дошкою 2 учні з допомогою вчителя працюють,всі інші самостійно,потім перевірка за зразком)   Слайд 25-26.

Ми повторили склад числа 10,тепер готові до самостійної роботи.

4.5.Розв’язування задачі. Слайди 27-34.

4.6.Логічні вправи. Слайд 35-38.

        Пастки нам в класі не страшні,

        Логічні задачі для нас не важкі.

5. Рефлексія діяльності

Линуть останні хвилини уроку.

Тож відверто спитати вас хочу.

Як працювалось вам на уроці:

Легко чи іноді важко,

А може завжди тяжко?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Bogdalova Elen
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку