Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Ольга Гісь, Ірина Філяк 3 клас Тема.Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана.

Про матеріал
Конспект уроку математики для 3 класу НУШ з використанням навчального посібника «Ольга Гісь, Ірина Філяк"
Перегляд файлу

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Ольга Гісь, Ірина Філяк

 3 клас

Тема.Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

Мета: розвивати уміння учнів розрізняти і креслити пряму, промінь, відрізок, ламану; позначити точку на прямій, відрізку, промені; визначати точки, що належать і не належать даній прямій, відрізку, променю; позначати точки на прямій між двома іншими; будувати та вимірювати відрізки. Розвивати уяву, виховувати в учнів інтерес до математики, любов до знань.

Обладнання:  мультимедійний комплект, цеглинки Лего.

Хід урок

1.Організація класу

СТВОРЮЄМО НАСТРІЙ   (Слайд1 )

-Відчуємо себе часточкою колективу і скажемо собі:

-Я прийшов на урок для чого?/Учитися/

-Треба бути якими?/Уважними, працьовитими/..
-Зі мною хто?/Мої друзі/

-Вони мене що?/Поважають/

-Мені це як?/Приємно/

- Я готовий до чого?/До успішної роботи/

(Вчитель прикріплює на дошку смайлика з надписом «Радість»).

Учитель :Бажаю всім учням гарного настрою, легкого засвоєння теми.

2.Актуалізація опорних знань (Слайд 2)

 Завдання на увагу.

-З яких геометричних фігур складається зображення?

- Які найпростіші фігури тут є?

- Які ще найпростіші фігури ви знаєте?

-Чи здогадались ви, про що ми сьогодні з вами будемо говорити на уроці?

3.Повідомлення теми уроку  (Слайд 3)

-Відкриваємо зошити і записуємо сьогоднішню дату

- Які одиниці вимірювання довжини ви знаєте?

 

(Слайд 4 і 5) Каліграфічна хвилинка

Об’єднайте дані іменовані числа в рівності

(сигналізуємо виконання  сигнальними картками)(Хто справився із завданням- зелена, хто не  справився червона)

4.Мотивація навчальної діяльності, вивчення нового матеріалу(Слайд 6)

 Пригадуємо геометричні фігури, добираємо назви до рисунків.

1. Виконання практичних завдань.

 — Намалюйте у повітрі лінії: вертикальну пряму, горизонтальну пряму, похилу пряму, криву лінію, ламану лінію.

  • Чим відрізок відрізняється від прямої

2.Досліджуємо властивості геометричних фігур. Практичні вправи у зошиті (Слайд 7,8,9)

 -Зараз ми з вами спробуємо дослідити властивості деяких геометричних фігур.

Завдання 2-(Слайд 7)

Завдання 3-(Слайд8)

Завдання 4-(Слайд 9)

Слайд 10

3. Робота по групах .Вимірюємо і креслимо відрізки (Слайд 11,12).

 (1група-завдання-5) (друга група-завдання -6)

Перевірка. Оцінювання

4.Гра «Правда-неправда» (Слайд 13)

- А зараз ми закріпимо наші знання грою

-Послухайте твердження. Покажіть рукою  істинне чи хибне

•Пряма не має ні початку, ні кінця.

• Відрізок має початок, але не має кінця.

• Промінь  — це частина кривої, що має початок і  кінець.

• Через одну точку можна провести лише одну пряму.

• Через одну точку можна провести багато прямих.

• Через дві точки можна провести багато кривих.

• Через дві точки можна провести лише одну пряму.

5. Руханка (Слайд14)

-Ви гарно попрацювали тому зараз у нас хвилинка відпочинку

6. Досліджуємо властивості геометричних фігур. Практичні вправи (на дошці) 8,9,10 Слайд (15,16,17)

7.Закріплення та узагальнення вивченого. 

1)Самостійна робота на картках

Картка №1

  1. З’єднай геометричну фігуру з її назвою

Точка

     

Коло

Трикутник

Пряма

Квадрат

Відрізок

Ромб

Промінь

Кут

П’ятикутник

 

 

 

 

 

 

 

2)Робота в групах (працюємо з Леґо)

Викладіть з цеглинок ламані заданої довжини(1 цеглинка-1 см)

1група-5 ланок по 2 см    3група-4ланки по 4 см

2 група-3ланки по 3 см   

8.Підсумок

Бесіда 

 Вправа «Інтерв’ю»

9.Рефлексія.

Слайд 34. Оцінюємо свою роботу за допомогою цеглинок Лего.

10.Домашнє завдання

Завдання 11 с.118 підручника

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 січня 2022
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку