План—конспект уроку з фізичної культури
5 клас
Урок 27-28
Модуль Гімнастика
Завдання 1. Навчати техніці перекиду вперед і назад
2. Навчати стійці на лопатках, тренування контрольного нормативу: згинання і
розгинання рук в упорі лежачи
3. Повторити зв’язки комбінації акробатичних вроїв.
4. Сприяння розвитку координації, гнучкості
5. Виховання дисциплінованості, працездатності
Тип уроку: навчальний
Тривалість уроку -45 хв
Місце проведення: спортивна зала .
Інвентар : мати, гімнастичні лави
Дата проведення:
Хід уроку
Зміст навчального матеріалу |
Дозу-вання |
Організаційно - методичні Рекомендації |
Підготовча частина 10 хв |
||
1 Організований перехід до місць занять. 2. Шикування. Рапорт, Повідомлення завдань . 3. Ознайомити з історією гімнастики, з страховкою та технікою безпеки. Організуючі вправи 1. Шикування та перешикування, повороти . 2.Ходьба, різновиди ходьби ( на носках, п’ятках, підскоками, приставним кроком, високим підніманням стегна ) 3.Біг, різновиди бігу(повільний біг, з високим підніманням стегна, приставними кроками, зі закиданням гомілок назад) 4.Стрибки, різновиди стрибків.( стрибки з ноги на погу, на правій, на лівій, на двох ногах_ Пересування, різновиди пересувань. 2. Перешикування з колони по одному у колону по чотири Комплекс загальнорозвивальних вправ №1 : 1) В.п. – руки на поясі: 1- руки на потилицю; 2- руки вгору; 3- руки на потилицю; 4 В.п. 2) В.п. – руки на поясі6 1- поворот тулуба праворуч; 2-В.п.; 3-поворот тулуба ліворуч; 4-В.п. 3) В. п. –руки вгору: 1- змах правою ногою руками достати носки ніг; 2-В.п. =; 3- змах лівою ногою достати носки ніг; 4-В.п. 4.) В.п.- руки на пояс: 1- нахил уперед достати руками підлогу; 2-В.п.; 3-дістати руками підлогу; 4-В.п. 5) В.п.- о. с.- руки на потилицю; 1- присісти спина прямо, руки у сторони; 2 встати руки на пояс : 3- присісти руки у сторони. 4-В.п. 6) В.п. –о.с. 1- нахил праворуч одна рука підтягується до плечей; 2-В.п.; 3- у іншу сторону; 4-В.п. 7) В.п. ноги разом, руки на потилицю: 1- стрибок у вгору оплески у долоні ; 2- В.п.; 3- стрибок вгору ноги нарізно; 4- В.п. 8) Ходьба на місці . Дихальні вправи |
60 сек 30 сек 90 сек
2-3рази 30 м
40 м 40 м
30 сек
6 хв
5-6разів 5-6разів
5-6разів
5-6разів
5-6разів
5-6разів
10-15раз 20 сек
|
Фронтальний метод Розповісти. Розповісти та розказати
Виконує правила техніки безпеки Фронтально потоковий метод
Фронтальний метод. Виправляти помилки : порадою, підказкою.
|
Основна частина – 27 хв |
||
Акробатика 1. Повторення групувань: - сидячи; лежачи ; з упору присівши; 2. Повторення перекидів: - перекид вперед; - перекид назад;довгий перекид Послідовність навчання перекиду вперед - з упору присівши перекат назад і перекатом уперед сід в групуванні; - з упору присівши перекид уперед у сід в групуванні; - з упору присівши перекат назад і перекатом уперед упор присівши; - з упору присівши перекид Послідовність виконання перекиду назад: - перекид уперед; - з упору присівши перекат назад в групуванні з наступною опорою руками за головою; - з упору присівши перекид назад в групуванні в упор присівши 3. Повторення стійок: - стійка на лопатках зі зігнутими ногами; - стійка на лопатках . 4 Повторення «міст» - із положення лежачи на спині, - «міст» із положення стоячи . -«міст» із положення лежачи і «поворот в упор на одному коліні. Виконувати поворот, потрібно відштовхнутись правою рукою й ногою і перенести вагу тіла на ліву руку й ногу. Не затримуючим, повернутись кругом в упор стоячи на коліні. Перші спроби виконувати з допомогою ( один учень допомагає іншому) і коли освоєш виконання цієї вправи , виконати самостійно і поєднати її у акробатичну комбінацію |
10 хв
5 хв.
|
Групування
сидячи лежачи Упору присівши
«міст» переворот в упор на коліно
|
Акробатична комбінація №1 Послідовність виконання. - перекид вперед, схрестивши ноги – поворот кругом – перекид назад – стрибок у гору - приземлення .Рухливі ігри з елементами акробатики «Каток» та «хто швидше згрупується» , «Хто швидше виконає два перекиду вперед» |
5хв
7хв
|
|
Заключна частина – 3 хв |
||
1. Біг , ходьба. вправи на розслаблення. 2. Шикування в шеренгу 3. Підсумок уроку. 4. Завдання додому |
30 сек 30 сек 60 сек 60 сек |
У повільному темпі в указаному місці Визначити кращих Пояснити, показати. |