Конспект уроку. Модуль Легка атлетика 5 клас

Про матеріал
Легка атлетика як вид спорту почала складатися лише наприкінці першої половини XIX ст. Були зафіксовані результати в стрибку з жердиною в 1789 (1,83 м, Д. Буш, Німеччина), в бігу на одну милю в 1792 (5.52,0, Ф. Павелл, Велика Британія) та в бігу на 880 ярдів в 1830 (2.06,0, А. Вуд, Велика Британія), в стрибках у висоту в 1827 (1,575, А. Вілсон, Велика Британія), в метанні молота в 1838 (19,71 м, Район, Ірландія), в штовханні ядра в 1839 (8,61 м, Т. Каррадіс, Канада) тощо.
Перегляд файлу

МОДУЛЬ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»(1-й РІК ВИВЧЕННЯ; 7 годин)

План – конспект уроку по фізичній культурі «Модуль легка атлетика»  

 У р о к   18-19-20

          Завдання: 1.Розповісти про легкоатлетичні  види та історію розвитку легкої

                                атлетики 

                               2.Ознайомити з технікою метання м’яча та навчати розбігув метанні

                                 на  дальність з використовуванням  2-х схресних кроків

                               3.Удосконалення  техніки бігу на короткі дистанції - тренування та

                                     складання  контрольної  вправи :біг 30 м

                               5. Сприяти розвитку рухових здібностей.

                               6. Виховувати  пізнавальну активність учнів, почуття часу та ритму                                 

      Тип уроку: навчальний .

      Тривалість—45 хв

      Місце проведення: спортивний майданчик.

      Інвентар та обладнання: секундомір, естафетні палички, навчальні картки.

                                                            Хід уроку

 

       З м і с т      у р о к у

Дозу-

вання

 Організаційно – методичні

                  вказівки

                                            Підготовча  частина -10 хв  

1. Шикування, розподіл за порядком, вітання, повідомлення завдань уроку .

2.Теоретико-методичні знання: Олімпійські ігри сучасності.

3.Ходьба звичайна, на носках і схресним кроком-20 м, рівномірний біг - 200 м, ходьба 20 м

Загальнорозвивальні вправи в русі:

1.) 1-2 стрибки перекатом з п’яти на носок з підскіком на правій нозі, з змахом руками вперед, вверх; 3-4-те ж саме на лівій нозі, змахом руками вниз, назад.

2.) В.п.—руки за голову. Ходьба випадами з поворотом тулуба  праворуч, ліворуч.

3). В.п.—руки у сторони, кисті в кулак.1-4-колові рухи рук вперед; 5-8-те ж саме, назад.

Загальнорозвивальні вправи на місці

4.) В.п. –ноги нарізно, руки на поясі.1-4- колові рухи тулубом праворуч; 5-8—те ж саме ліворуч.

5.) В.п.—упор присівши, ліву ногу назад на носок. 1-зміна положення ніг стрибком 2-в. п.

6.) В.п.—упор лежачи на зігнутих руках. 1-згинання рук у ліктьових суглобах ; 2- в. п.

Біг: повільний 20—30 м, дріботливий біг—20 м, зі закиданням гомілок назад-20 м, стрибками з ноги на ногу-20 м, прискорення 2*30-40 м

30 сек

 

90 сек

 

 

 

 

 

20-25 м

 

 

20 м

 

6-8 разів

 

 

 

4-6 раз

 

8-10 раз

 

6-8 раз

 

Фронтальний метод

 

Розповісти

 

Фронтально – потоковий метод

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки: порадою, вказівкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням, розпорядженням.

 

 

 

 

Фронтальний метод

                            Основна   частина -33

 Виконати   підготовчі вправи бігуна, спеціальні вправи бігуна:

1.Виконати вправи , що підводять до оволодіння технікою бігу:

- ходьба на носках з високим підніманням стегна ;

- біг по відміткам (відмітки на відстані 160-180 см : лінії, кола, прапорці розставлені збоку, г\ палиці, кеглі,фішки-низькі);

- біг по прямій з постановою стопи на лінію;

- біг з руками за спиною,

- стоя на місці. Ноги нарізно з невеликим нахилом вперед, імітація роботи рук

2Виконати спеціальні вправи бігуна

- біг з високим підніманням стегна;

- біг з закиданням гомілки назад ;

- дріботливий біг : стрибкоподібний біг;

3.Біг на короткі дистанції;

- вихід з старту 4-5раз ;

- прискорення 2 рази по 30 м;

 - біг 2*60

 Біг на 30 м  залік  онн   на уроці 20

4. Ознайомлення з технікою метання малого м’яча, та навчати метанню на дальність з 2-х схресних кроків 

- пояснення:

- показ:

-виконання;

- створити правильне уявлення і розуміння техніки метання т\  м’яча з розбігу, виконати  пробні  вправи;

- повторити кидки м’яча  однією рукою з-за плеча, стоячи обличчям у напрямку метання з В. п.- ліва нога по переду - положення «натягнутого лука»

- прийняти положення «натягнутого лука»

- відведення руки з м’ячем на два кроки(імітація двох схресних  кроків з В. п. – ліва нога попереду, м’яч коло плеча)

- пробні кидки на дальність (м’яч вага 150 г) з місця

Повторити раніше вивчені прийоми гри у футбол: ведення,удари, зупинки.

Навчальна гра у футбол із застосуванням дій у нападі і захисті

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів . Виправляти помилки: порадою, зауваженням, підказкою,повторним поясненням, повторним виконанням, розпорядженням.

, іншими прийомами

 

 

 

 

Звернути увагу на  тримання прямого тулуба  при виконани   вправ 

Розповісти.Демонстрація дидактичного матеріалу з метання  та показати техніку метання м’яча  з різною швидкістю

Звернути увагу на виконання «перехресного кроку» й положення натягнутого лука»

Прагнення злагодженості рухів, контролювати положення «натягнутого лука.

                          Заключна  частина –2 хв

1. Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС

2. Підсумок проведеного уроку.

3. Оцінювання учнів.

4. Завдання додому. Біг на витривалість до

6 хв.

30 сек

30 сек

30 сек

30 сек

Виконати за командами.

ЧСС складає 90уд\хв

Визначити кращих

Пояснити об’єктивність оцінювання

Пояснити, показати.

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку