МОДУЛЬ «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»(1-й РІК ВИВЧЕННЯ; 7 годин)
План – конспект уроку по фізичній культурі «Модуль легка атлетика»
У р о к 18-19-20
Завдання: 1.Розповісти про легкоатлетичні види та історію розвитку легкої
атлетики
2.Ознайомити з технікою метання м’яча та навчати розбігув метанні
на дальність з використовуванням 2-х схресних кроків
3.Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції - тренування та
складання контрольної вправи :біг 30 м
5. Сприяти розвитку рухових здібностей.
6. Виховувати пізнавальну активність учнів, почуття часу та ритму
Тип уроку: навчальний .
Тривалість—45 хв
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар та обладнання: секундомір, естафетні палички, навчальні картки.
Хід уроку
З м і с т у р о к у |
Дозу- вання |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина -10 хв |
||
1. Шикування, розподіл за порядком, вітання, повідомлення завдань уроку . 2.Теоретико-методичні знання: Олімпійські ігри сучасності. 3.Ходьба звичайна, на носках і схресним кроком-20 м, рівномірний біг - 200 м, ходьба 20 м Загальнорозвивальні вправи в русі: 1.) 1-2 стрибки перекатом з п’яти на носок з підскіком на правій нозі, з змахом руками вперед, вверх; 3-4-те ж саме на лівій нозі, змахом руками вниз, назад. 2.) В.п.—руки за голову. Ходьба випадами з поворотом тулуба праворуч, ліворуч. 3). В.п.—руки у сторони, кисті в кулак.1-4-колові рухи рук вперед; 5-8-те ж саме, назад. Загальнорозвивальні вправи на місці 4.) В.п. –ноги нарізно, руки на поясі.1-4- колові рухи тулубом праворуч; 5-8—те ж саме ліворуч. 5.) В.п.—упор присівши, ліву ногу назад на носок. 1-зміна положення ніг стрибком 2-в. п. 6.) В.п.—упор лежачи на зігнутих руках. 1-згинання рук у ліктьових суглобах ; 2- в. п. Біг: повільний 20—30 м, дріботливий біг—20 м, зі закиданням гомілок назад-20 м, стрибками з ноги на ногу-20 м, прискорення 2*30-40 м |
30 сек
90 сек
20-25 м
20 м
6-8 разів
4-6 раз
8-10 раз
6-8 раз
|
Фронтальний метод
Розповісти
Фронтально – потоковий метод
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки: порадою, вказівкою, зауваженням, повторним поясненням, повторним виконанням, розпорядженням.
Фронтальний метод |
Основна частина -33 |
||
Виконати підготовчі вправи бігуна, спеціальні вправи бігуна: 1.Виконати вправи , що підводять до оволодіння технікою бігу: - ходьба на носках з високим підніманням стегна ; - біг по відміткам (відмітки на відстані 160-180 см : лінії, кола, прапорці розставлені збоку, г\ палиці, кеглі,фішки-низькі); - біг по прямій з постановою стопи на лінію; - біг з руками за спиною, - стоя на місці. Ноги нарізно з невеликим нахилом вперед, імітація роботи рук 2Виконати спеціальні вправи бігуна - біг з високим підніманням стегна; - біг з закиданням гомілки назад ; - дріботливий біг : стрибкоподібний біг; 3.Біг на короткі дистанції; - вихід з старту 4-5раз ; - прискорення 2 рази по 30 м; - біг 2*60 Біг на 30 м залік онн на уроці 20 4. Ознайомлення з технікою метання малого м’яча, та навчати метанню на дальність з 2-х схресних кроків - пояснення: - показ: -виконання; - створити правильне уявлення і розуміння техніки метання т\ м’яча з розбігу, виконати пробні вправи; - повторити кидки м’яча однією рукою з-за плеча, стоячи обличчям у напрямку метання з В. п.- ліва нога по переду - положення «натягнутого лука» - прийняти положення «натягнутого лука» - відведення руки з м’ячем на два кроки(імітація двох схресних кроків з В. п. – ліва нога попереду, м’яч коло плеча) - пробні кидки на дальність (м’яч вага 150 г) з місця Повторити раніше вивчені прийоми гри у футбол: ведення,удари, зупинки. Навчальна гра у футбол із застосуванням дій у нападі і захисті |
10 хв
8 хв
10 хв
7 хв |
Фронтальний метод організації діяльності учнів . Виправляти помилки: порадою, зауваженням, підказкою,повторним поясненням, повторним виконанням, розпорядженням. , іншими прийомами
Звернути увагу на тримання прямого тулуба при виконани вправ
Розповісти.Демонстрація дидактичного матеріалу з метання та показати техніку метання м’яча з різною швидкістю Звернути увагу на виконання «перехресного кроку» й положення натягнутого лука» Прагнення злагодженості рухів, контролювати положення «натягнутого лука.
|
Заключна частина –2 хв |
||
1. Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС 2. Підсумок проведеного уроку. 3. Оцінювання учнів. 4. Завдання додому. Біг на витривалість до 6 хв. |
30 сек 30 сек 30 сек 30 сек |
Виконати за командами. ЧСС складає 90уд\хв Визначити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання Пояснити, показати. |