План конспект уроку № 1 у 1 класі.
Тема: Моя родина та друзі.
Підтема: Моя родина. Узагальнення вивченого по темі.
Мета: виявити рівень знань і вмінь учнів за темою «Моя родина.»
Обладнання: CD – програвач, картки із зображенням членів родини, дидактичні матеріали для роботи на уроці.
Хід уроку:
I Початок уроку.
Ось дзвенить abell – дзвінок,
Час почати наш урок.
Т: Standup, please. Good morning, children.
Ps: Good morning.
Т:Діти, сьогодні у нас багато гостей «many guests». Say “good morning” to our guests. Привітайте наших гостей. Діти вітаються. Sit down, please. Get ready for the lesson.Приготуйтеся до уроку. Children, work in pairs. Say “hello” to each other.
Ps: Hello, Sasha.
Ps: Hello, Sofia.
T: How are you, Sasha?
Ps: I am fine, thank you.
Бесіда.
T:Діти, а ви колись були на гарній галявині, де ростуть різні квіти і весело співають пташки?
Ps:Yes.
T:Тож давайте з вами вирушимо на таку галявину. Close your eyes. Чи подобається вам така галявина?
Ps:No.
T:Для того, щоб розквітли квіти, заспівали пташки нам потрібне ясне сонечко. Подивіться яка сьогодні сонячна погода, і до нас завітало сонечко, щоб нам допомогти. Look at the blackboard. На його промінцях є завдання нашого уроку. Якщо виконаємо ці завдання, ми отримаємо зернятка, посадимо їх, сонечко пригріє і квіти розквітнуть, і пташки заспівають. Як ви думаєте, що ми будемо з вами робити?
Ps:
- грати (play)
- працювати в парах, групах (work in pairs, groups.)
- співати (sing)
- робити фізкультхвилинку
- розмовляти англійською мовою (speak English)
T:А як ви думаєте, про що ми з вами сьогодні будемо говорити? Сонечко вам допомагає What can you see in this picture? (заповнення асоціативного куща)
Ps: about family.
T: Very well. Які слова ви пригадуєте, коли чуєте слово family?
Ps: a motherі т.д. (Вчитель чіпляє малюнки на промінці сонця.)
T: Repeat after me. (Учні хором за вчителем повторюють ці слова.)
T:Let’s play a game «Magic eyes».
Учитель говорить Close your eyes і зриває один малюнок з промінців, потім говорить Open your eyes і учні повинні відгадати, якого малюнка не вистачає.
II Основна частина уроку.
T: Let’s start. Отже починаємо.
Let’s play a game. “Show me, please”
На партах конверти з малюнками членів родини. Вчитель називає когось, учні піднімають правильну картку.
Учитель підходить до дітей показує на малюнок і запитує: Is it your mother? учень відповідає Yes, it is./No, it is not.
Let’s play the next game“Guessing game.”
Учитель чіпляє на дошку половинки малюнків (членів родини) і запитує Who is this? - Хто це? Учень, який здогадався відповідає This is …
Song.
T:Let`s sing the song. Заспіваємо пісню. Listen to the CD. Учні слухають і пригадують пісню. Потім співають разом з вчителем.
Фізкультхвилинка.
T: Let’s have a break. (Учні за вчителем виконують зарядку)
Hands up! Hands down!
Hands on hips! Sit down!
Stand up!
Bend left! Bend right!
1, 2, 3 – hop!
1, 2, 3 – stop!
Sit down, please!
T: Now, children, let’s play a game “Puzzle” and work in groups. Make some groups. (Учні діляться на групи і отримують пазли, чия група перша складе той і переможець.)
T: Діти, а ви були колись у театрі? Як ви думаєте, що там потрібно робити? А давайте завітаємо і подивимось сценку «My family».
Come here, two children. Work in pairs. Look at your partner. Два учні виходять до дошки, один одягає паперові ляльки на пальці, інший запитує Who is this?(виступає декілька пар)
T:Ми сьогодні на протязі уроку говорили з вами про сім`ю (about family). Ми знаємо вже всі слова з цієї теми. А можливо хтось хоче розповісти про свою сім`ю? (учні виступають за бажанням)
III Заключна частина уроку.
T:Ви сьогодні дуже гарно працювали (грали, співали) і виконали всі завдання. Як ви думаєте, сонечко допоможе нам?
Ps: Yes.
T:Я теж так думаю.Close your eyes. На дошці з’явилась гарна галявина і сонечко «МОЛОДЕЦЬ» для кожного учня в щоденник.
Stand up, please. The lesson is over. Good bye, children. Say “good bye” to our guests.