Конспект уроку" My pets"

Про матеріал
Конспект складається з різноманітних вправ, цікавих ігор, покликаних пробудити в учнів зацікавленість до вивчення іноземної мови, а також сприятимуть активізації лексичного матеріалу, розвитку пам'яті та уваги, вихованню поваги та любові до тварин.
Перегляд файлу

Тема уроку:My pets.

Мета:ознайомити учнів з новими словами; вдосконалити навички діалогічного мовлення та говоріння; практикувати вживання ЛО в усній та письмові формі;повторити вивчені слова;практикувати навички письма;виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, доброзичливу атмосферу.

Обладнання:підручник, відео"My pet", літери англійського алфавіту, картки з малюнками.

Хід уроку

I.Organizational moment.(Організаційний момент)

1.Greeting. Привітання T.Good morning, pupils!

Let's sing a song"Good morning" How are you today?-(I'm fine,(good, wonderful,OK'ey,so-so) thank you!

1.The topic of the lesson

Let's start our lesson.Today we are going to speak about pets and animals.We'll learn the names of other animals, play a game and sing a song.

2.Фонетична зарядка.

Т.Let's listen and sing the song.

Пісня " One big, two big elephants ".(давайте заспіваємо пісню про тварин)

3.Warming up

Listen and repeat

My cat is fat

My cat is black

My cat likes rats Thin and fat.

II.The main part of the lesson.

1.Подання нового лексичного матеріалу.

T.-Зараз я запрошує вас на прогулянку у зоопарк, де ми зможемо побачити багато тварин.Давайте згадаємо їх.

(Учитель називає першу букву назви тварини, учні відгадують слово)

T.-It's name begins with the letter H.What's this?

Ps.It's a hamster

(На дошці розміщують малюнки з назвами тварин)

Введення нових слів.

1.Показ малюнків.(вчитель показує малюнок, називає слова dog, bird, cat, pig, turtle,hen, duck, cow

Діти повторюють за вчителем назви тварин Діти вказують на малюнок та називають домашнього улюбленця.

2.Гра"Missing animals"

Учитель забирає з дошки 1-2 малюнки.Учні називають "зниклих " тварин.

T.Look, children ! Some animals are missing.Let's help the zookeeper to find them.

3.Гра "Whose cage is this?"

На дошці намальовані і підписані клітки для тварин.Учні повинні назвати тварин і прикріпити відповідний малюнок у відповідну клітку.

Т.-Each animal has its house.Read the word and you'll know who lives here.

4.Фізкультхвилинка.

One, two, Buckle your shoe.

Three, four. Knock at the door.

Five, six.Pick up sticks.

Seven, eight.Lay them straight. Nine, ten.Say it again.

5.Робота в парах."Ask the zookeeper"

В нашому зоопарку багато цікавих тварин.Деякі з учнів будуть відвідувачами зоопарку, а деякіпрацівниками, що доглядають за тваринами, добре їх знають, а тому можуть відповісти на запитання про них.

P1.Is it a turtle?

P2.No, it isn't.It isn't a turtle.

P1.Is it a cat?

P.2.Yes,it is

P1.And what's this?

P.2 It's a dog

P1.Is it white?

P.2 No, it isn't .

6.Гра " One or many?"

Учитель називає іменники (назви тварин) у множині чи однині.Учні плескають у долоні, коли чують іменинник у множині.

T.Let's play.Listen to the names of the animals.If it's not one animal but many, clap your hands.

7.Робота в парах."What Is this ?"

Учні ставлять один одному запитання і відповідають на них.(PB.p.50)

P1. What's this? P2. It's a goldfish. P2.What's this ? P2.It's a hamster.

8.Виконання письмових завдань.

Учні слухають про тваринку та розфарбовують її.

(АB.p.36)

lII.Підсумок уроку.

3.1 Гра з м'ячем.

Учитель по черзі кидає м'яча кожному     учневі , називаючи тварин англійською, учень перекладає слово українською.

3.2 Бесіда з учнями.

Яких тварин ми зустріли сьогодні в зоопарку? Які слова вивчили ? Які запам'ятали?

Що найбільше сподобалось на нашому уроці? Які завдання були складними?

3.3.Самооцінка учнів.


 

pdf
Додано
29 січня
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку