Урок "School Life" ( revision)

Про матеріал
План конспект уроку з англійської мови за підручником Г.К.Мітчелл "Smart Junior", Unit 2 Lesson 15
Перегляд файлу

1

 

Lesson Plan

Class: 1-A                                                                                                  

Topic ( тема ): School life (Revision) Шкільне життя. Повторення                                          

Objectives ( Мета ): -  to learn and practise familiar lexical units;

-         to  stimulate speaking activities practising  vocabulary in the             

                        speech pattern ‘What’s this?’ ‘It’s  a….’, to revise colours, numbers and letters

Закріпити вивчену лексику по темі, повторити рахунок до 10, практикувати у відповіді на питання : Це ручка? Так. Ні. Що це? Якого кольору пенал? Повторити вивчені букви

Learning outcomes( Очікувані результати ): -pupils will be able to identify and say 4 or more objects in the classroom; answer the questions, label the pictures, name the colours and numbers. Учні відповідають на запитання вчителя про шкільні предмети

 ( називають колір), рахують до 10, називають вивчені букви, звуки і слова                             

Grammar items: structures “What’s this? ”  “It’s  a….” “Is it a sharpener?” Yes, it is. No, it isn’t.

Materials to be used: 

-         flashcards (a book, a pen,a  pencil,a bag);smart board;

-         printables; posters, a ball, letters, a laptop

                                                

                                                  Procedure (Хід уроку)

I. Організаційна частина

Привітання: a poem “Good morning, good morning, good morning to you”

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ ( Make a circle song)

Warming-up :

T-How are you? Sts- I am OK. I am hungry. I am tired.

  Sing "Hello Song" Sit in a circle and sing along to the song”.

Encourage students to clap along

II. Основна частина уроку

Повідомлення теми і мети уроку

Фонетична розминка ( Phonetic drills)

 https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA ( Counting song )

Рахунок до 10, декламування вірша хором, відгадують цифри наполовину відкриті)

Reciting a  poem “One, one, one, little dogs run”

T-Let’s count to ten ( close your eyes ) Try to guess ( T shows half of the number )

Зарядка для очей ( закрити очі і порахувати до 5)

Brainstorming ( Мовна зарядка)

Діалогічне мовлення ( діти відповідають на питання вчителя: Як тебе звати? Як ти почуваєшся? What’s your name? How are you? Are you well?

Актуалізація знань ( діалогічне мовлення)

T-Sts What’s your name? How are you? ( giving a toy )

Повторення назви шкільних речей, відповіді на питання, гра «Зіпсований телефон»

Revision  “School things”

T- Is it a book? Is it a workbook? Is it a pencilcase? Is it a bag? What’s this? What colour is it?

Let’s clap for your job

Фізкульхвилинка

Physical relax “TuTiTu” ( Let’s make a line )

https://www.youtube.com/watch?v=SyZkgcAblC4 ( Tu Ti Train song )

T- Touch your books, pens, pencils, workbooks, pencilcases…

Pair work  ( парна робота, складають пазл)

Make up a puzzle ( a ruler, a pen, an apple,  a dog, a cat,  a ball,  a pencil)

Workbook ( показують предмети, які чують)

Повторення букв ( пісня )

Revising letters ( a song )

Учні називають букви на дошці ( заховані )

Look   at the blackboard. Name the  missing letters

Reading: bed, dad, dog, Bob, Rob, hop

Reflection        Look at your smileys and choose one

Рефлексія ( показують смайлики) і оцінюють себе

 

Summing up ( буква-звук-слово, гра-жести і міміка на вгадування слів)

https://www.youtube.com/watch?v=2O975ewRT7Q ( Good bye song )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку