Конспект уроку на тему " Формули скороченого множення"

Про матеріал
Конспект уроку з алгебри у 7 класі на тему " Формули скороченого множення". Урок узагальнення і систематизації знань
Перегляд файлу

Конспект уроку

Тема: Формули скороченого множення

Мета:

1. Освітня: перевірити рівень засвоєння учнями теми, відповідних правил і формул скороченого множення.

2. Розвиваюча: вміти застосовувати формули скороченого множення на практиці, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення.

3. Виховна: створення умов для включення кожного учня в активну навчально-пізнавальну діяльність, де кожен може проявити себе, виховання пізнавального інтересу до предмета; підвищення мотивації учнів до навчання.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань

Обладнання:

• підручник, дошка, друкований зошит;

• мультимедійна дошка, проектор, ноутбук.

 

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Мотивація до навчання

Добрий день. Друзі, сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати, що знаємо і вміємо. Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Тому сьогодні ми з вами продемонструємо вміння використовувати такі Інтернет сервіси як LearningApps.org ,  Kahoot, Classtime.

Американський винахідник Генрі Форд сказав:

Зібратися разом - це початок,

Триматися разом - це прогрес,

Працювати разом - це успіх!

Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати.

Сьогодні, 25 лютого, день сприятливий для звершень, творчості, розуму і починань. Тому що саме сьогодні народились Лесь Курбас, Павло Вірський, Леся Українка

25 лютого - День інженерно-авіаційної служби авіації Збройних Сил України. Тому символом нашого уроку я обрала ракету-носій ваших бажань, яка кожного з вас приблизить до вашої мрії, якщо ви плідно будете працювати не тільки сьогодні на уроці, але й все своє життя.

Мрія – це результат вашої кар’єри, роботи, це результат, який ви можете отримати, якщо будете віддавати всього себе своїй роботі і професії. Коли чогось сильно захочеш, весь Всесвіт буде сприяти тому, щоб твоє бажання збулося. Мрії змушують людину творити чудеса. Якщо це Ваша мрія, і Ви готові йти до неї, то для Вас немає нічого неможливого. Якщо того, про що ви мрієте, ще немає в природі, значить, воно буде створено для Вас. Все, що ви можете уявити собі, ви можете досягти. Пам'ятайте, що мрії збуваються! До сьогоднішнього уроку ми з вами створили алею мрій. І для того, щоб ракета наших мрій стрімко пішла вгору починаємо плідно працювати. Тому бажаю успіху! 

ІІ Актуалізація опорних знань

Для кожного з вас я підготувала друковані зошити, в яких ми сьогодні будемо працювати і готуватися до контрольної роботи та  картки ваших досягнень. На кожному етапі уроку ви будете оцінювати себе, виставляючи кількість зароблених балів від 1 до 12 в картки ваших досягнень.

Тема нашого уроку «Узагальнення і систематизація знань з теми «Формули скорченого множення».

Перш ніж приступити до розв’язування вправ давайте пригадаємо основні формули скорченого множення. Я пропоную вам вправу на відповідність «Знайди пару».  І цю вправу ми з вами розв’яжемо в ваших зошитах, як завдання на відповідність та й за допомогою сервісу LearningApps. 

Завдання №1

https://learningapps.org/display?v=peh7ypb8t19

ІІ Приведення одиничних знань у систему

Наступним заданням є вправа «Знайди помилку»

Завдання №2

 

Для того, щоб мрії здійснювались необхідно мати гарну освіту, яку ви можете здобути у Вищих навчальних закладах. Для цього Вам треба успішно скласти ЗНО. Тому наступним завданням будуть тести  ЗНО з математики  за минулі роки.

По матеріалам ЗНО

Завдання №3

Завдання №4

Завдання №5

 

Установити відповідність між виразами (1-4) та їх розкладами  на множники (А-Д)

            

Для того щоб стати успішною людиною потрібно мати не тільки гарну освіту, виховання, зовнішній вигляд. Але необхідно бути лідером. Завдання лідера – задавати тон змінам, аж до зміни парадигми. У першу чергу, лідер має бути лідером думок, тим, кого можна цитувати, на кого посилатись, хто зможе надихати. 

Тому за допомогою Інтернет-сервісів Kahoot і Classtime будемо шукати тих, хто швидко мислить і приймає правильне рішення. В Kahoot я створила для вас завдання з теми нашого уроку. Час в цій програмі обмежений, тому дійте швидко  і правильно.

Додаток Kahoot https://play.kahoot.it/#/?quizId=1b4376dc-b2f5-48a9-afb2-65642c3d6290

Завдання №6 Kahoot

  1. Квадрат суми двох виразів дорівнює
  2. Яку тотожність називають формулою квадрата різниці двох виразів
  3. Вираз x2 – 4 можна подати у вигляді добутку так: (x + 2)(x – 2 )
  4. (a-b)(a+b)= a2 -b2
  5. Перетвори у многочлен (-3k + 4n )2
  6. (-6c-d)2
  7. Розв'яжіть рівняння (x-6)2 -x(x+9)=15
  8. Піднести до квадрата (9-y3 )2
  9. Подати у вигляді многочлена стандартного вигляду 20x+(x-10)2
  10.         Подати у вигляді добутку 25a2 -49
  11.         Подайте тричлен у вигляді квадрата двочлена a2 +8a+16
  12.       Розв'яжіть рівняння x2 +10x+25=0

 

Символом нашого уроку є ракета-носій ваших бажань. Зараз за допомогою  Інтернет-сервісу Classtime ми спробуємо запустити нашу ракету – і ваші мрії стануть на крок ближче до вас. Ваша задача правильно розв’язати 6 завдань і відмітити правильну відповідь.

Завдання №7 Classtime

Додаток https://www.classtime.com/sessions/welcome

 

ІІІ Підбиття підсумків уроку

 

Ракету бажань нам з вами вдалося запустити. Коли готувалась до уроку, звісно я ознайомилась з мрією кожного із вас. І я помітила те, що кожний із вас мріє стати успішною, незалежною людиною. А як ви вважаєте, що треба для цього робити? Навіщо людині вчити математику?

 

Математична освіта розвиває у людини здатність до аналізу складних життєвих ситуацій, можливість приймати правильне розв’язання проблем і визначатися в умовах важкого вибору. Також формує уміння логічно мислити і міркувати, грамотно і чітко формулювати думки, робити вірні логічні висновки, швидко міркувати і приймати рішення.

 

Базовими навичками математичного мислення здатний опанувати кожен! Для одного це буде складніше, а для іншого – легше. Але це під силу всім. Це потрібно для збалансованого розвитку вашого розуму.

 

Наприкінці нашого уроку я пропоную вам відтворити зоряне небо. Чим більше ви захопились сьогодні своєю мрією, чим більше ви впевнені в математичних своїх знаннях з даної теми тим вище повинна бути розташована ваша зірочка. Прошу прикріпити зірочки.

 

 IV Повідомлення домашнього завдання

 

Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати завдання для перевірки знань ст. 115-116 №1-№12

 

 

1

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
2406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку