Конспект уроку
Тема: Формули скороченого множення
Мета:
1. Освітня: перевірити рівень засвоєння учнями теми, відповідних правил і формул скороченого множення.
2. Розвиваюча: вміти застосовувати формули скороченого множення на практиці, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення.
3. Виховна: створення умов для включення кожного учня в активну навчально-пізнавальну діяльність, де кожен може проявити себе, виховання пізнавального інтересу до предмета; підвищення мотивації учнів до навчання.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань
Обладнання:
• підручник, дошка, друкований зошит;
• мультимедійна дошка, проектор, ноутбук.
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Мотивація до навчання
Добрий день. Друзі, сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати, що знаємо і вміємо. Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Тому сьогодні ми з вами продемонструємо вміння використовувати такі Інтернет сервіси як LearningApps.org , Kahoot, Classtime.
Американський винахідник Генрі Форд сказав:
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати.
Сьогодні, 25 лютого, день сприятливий для звершень, творчості, розуму і починань. Тому що саме сьогодні народились Лесь Курбас, Павло Вірський, Леся Українка
25 лютого - День інженерно-авіаційної служби авіації Збройних Сил України. Тому символом нашого уроку я обрала ракету-носій ваших бажань, яка кожного з вас приблизить до вашої мрії, якщо ви плідно будете працювати не тільки сьогодні на уроці, але й все своє життя.
Мрія – це результат вашої кар’єри, роботи, це результат, який ви можете отримати, якщо будете віддавати всього себе своїй роботі і професії. Коли чогось сильно захочеш, весь Всесвіт буде сприяти тому, щоб твоє бажання збулося. Мрії змушують людину творити чудеса. Якщо це Ваша мрія, і Ви готові йти до неї, то для Вас немає нічого неможливого. Якщо того, про що ви мрієте, ще немає в природі, значить, воно буде створено для Вас. Все, що ви можете уявити собі, ви можете досягти. Пам'ятайте, що мрії збуваються! До сьогоднішнього уроку ми з вами створили алею мрій. І для того, щоб ракета наших мрій стрімко пішла вгору починаємо плідно працювати. Тому бажаю успіху!
ІІ Актуалізація опорних знань
Для кожного з вас я підготувала друковані зошити, в яких ми сьогодні будемо працювати і готуватися до контрольної роботи та картки ваших досягнень. На кожному етапі уроку ви будете оцінювати себе, виставляючи кількість зароблених балів від 1 до 12 в картки ваших досягнень.
Тема нашого уроку «Узагальнення і систематизація знань з теми «Формули скорченого множення».
Перш ніж приступити до розв’язування вправ давайте пригадаємо основні формули скорченого множення. Я пропоную вам вправу на відповідність «Знайди пару». І цю вправу ми з вами розв’яжемо в ваших зошитах, як завдання на відповідність та й за допомогою сервісу LearningApps.
Завдання №1
https://learningapps.org/display?v=peh7ypb8t19
ІІ Приведення одиничних знань у систему
Наступним заданням є вправа «Знайди помилку»
Завдання №2
Для того, щоб мрії здійснювались необхідно мати гарну освіту, яку ви можете здобути у Вищих навчальних закладах. Для цього Вам треба успішно скласти ЗНО. Тому наступним завданням будуть тести ЗНО з математики за минулі роки.
По матеріалам ЗНО
Завдання №3
Завдання №4
Завдання №5
Установити відповідність між виразами (1-4) та їх розкладами на множники (А-Д)
Для того щоб стати успішною людиною потрібно мати не тільки гарну освіту, виховання, зовнішній вигляд. Але необхідно бути лідером. Завдання лідера – задавати тон змінам, аж до зміни парадигми. У першу чергу, лідер має бути лідером думок, тим, кого можна цитувати, на кого посилатись, хто зможе надихати.
Тому за допомогою Інтернет-сервісів Kahoot і Classtime будемо шукати тих, хто швидко мислить і приймає правильне рішення. В Kahoot я створила для вас завдання з теми нашого уроку. Час в цій програмі обмежений, тому дійте швидко і правильно.
Додаток Kahoot https://play.kahoot.it/#/?quizId=1b4376dc-b2f5-48a9-afb2-65642c3d6290
Завдання №6 Kahoot
Символом нашого уроку є ракета-носій ваших бажань. Зараз за допомогою Інтернет-сервісу Classtime ми спробуємо запустити нашу ракету – і ваші мрії стануть на крок ближче до вас. Ваша задача правильно розв’язати 6 завдань і відмітити правильну відповідь.
Завдання №7 Classtime
Додаток https://www.classtime.com/sessions/welcome
ІІІ Підбиття підсумків уроку
Ракету бажань нам з вами вдалося запустити. Коли готувалась до уроку, звісно я ознайомилась з мрією кожного із вас. І я помітила те, що кожний із вас мріє стати успішною, незалежною людиною. А як ви вважаєте, що треба для цього робити? Навіщо людині вчити математику?
Математична освіта розвиває у людини здатність до аналізу складних життєвих ситуацій, можливість приймати правильне розв’язання проблем і визначатися в умовах важкого вибору. Також формує уміння логічно мислити і міркувати, грамотно і чітко формулювати думки, робити вірні логічні висновки, швидко міркувати і приймати рішення.
Базовими навичками математичного мислення здатний опанувати кожен! Для одного це буде складніше, а для іншого – легше. Але це під силу всім. Це потрібно для збалансованого розвитку вашого розуму.
Наприкінці нашого уроку я пропоную вам відтворити зоряне небо. Чим більше ви захопились сьогодні своєю мрією, чим більше ви впевнені в математичних своїх знаннях з даної теми тим вище повинна бути розташована ваша зірочка. Прошу прикріпити зірочки.
IV Повідомлення домашнього завдання
Підготуватися до контрольної роботи. Розв’язати завдання для перевірки знань ст. 115-116 №1-№12
1