Конспект уроку з алгебри для 7 класу
на тему:« Степінь з натуральним показником.»
|
|
|
|
|
|
|
Привітання. |
|
|
|
|
3 |
Актуалізація опорних знань |
6 |
1.«Теоретичний штурм» фронтальне опитування учнів з питань теорії. 2.Усний рахунок. |
|
|
|
Інтерв’ю «Зустріч зі степенем» Оголошення теми уроку,
формулювання мети і завдань. |
|
|
|
|
|
Самооцінка учнів |
|
|
|
|
|
1.Рефлексія діяльності.
2.Оголошення оцінок. |
|
|
|
. |
Добрий день,діти!
Успіх
Радість
Обдарованість
Кмітливість
З чим можна пов’язати ці слова? (Урок)
Сподіваюся, що сьогодні на уроці ви зможете проявити свою обдарованість і кмітливість, та отримати успіх і радість від результатів роботи. Діти, ви сьогодні будете не лише учнями, ви сьогодні будете грати роль учителя, бо ви оцінюватиме себе і своїх товаришів. Нагадую, що ми раніше користувалися листом самоконтролю та таблицею рефлексії.
II. Перевірка домашнього завдання
Взаємоперевірка (відповіді на дошці) ),коментування окремих завдань.
«Теоретичний штурм»
1.Сформулюйте означення степеня. (Степенем називається добуток кількох однакових множників.)
Перевіримо ваші вміння використовувати властивості степеня
IV.Мотивація навчальної діяльності.
Інтерв’ю «Зустріч зі степенем»
2.Розмістіть у порядку зростання числа: (слайд 9)
32 (-0,5)3 ( ½)3 350 (-10)3
3. Знайти значення виразів (використовуючи розподільний закон, та властивості степенів) (4 учня)
Працюючи біля дошки, пам’ятайте про чіткий правильний коментар. Це буде корисним для всіх, бо, як говорить народна мудрість «Знання збільшуються, а вміння вдосконалюються, коли ними ділишся».
1) 2,5·104+3,3·105; 2) 6,4·105:(3,2104);
3) ; 4) .
Фізкультхвилинка (Слайд 11)
-3 4 ; (-3) 4; -32 +9; (-3) 5; (-3) 4 + (-81); - (2 ∙ 3)2; (-1,3) 3· 0.
Учень читає вираз, якщо число менше за 0,то присідаємо,більше за 0-«тягнемося» вгору,дорівнює 0-повертаємося до сусіда по парті.
Розв’язати рівняння:
1)
Розв’язання
Відповідь: 43.
2)
Розв’язання
7 – х = 4
– х = – 3
х = 3
або
7 – х = – 4
х = 7 + 4
х = 11
Відповідь: 3; 11.
3) самостійно(резерв)
Розв’язання:
Відповідь: 5.
1) 7,7·107 -5·105 ;
2) .
Вариант 2
1) 6,4·10-3·2·103 ;
2) .
Взаємоперевірка(відповіді на відкидних дошках)
№ п/п |
Вид работи |
Самооцінка |
Оцінка учителя |
1 |
Правила (0-2б) |
|
|
2 |
Усний рахунок (0-2б) |
|
|
3 |
Робота на дошці(0-2б)Колективна робота(0-2б) |
|
|
4 |
Індивідуальні завдання(0-4б) |
|
|
|
Всього балів: |
||
5 |
Самостійна работа |
|
|
6 |
Як ви оцінили свій емоційний стан на кінець уроку?(+) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|