Конспект уроку на тему "Одяг" 5 клас

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Одяг" 5 клас з англійської мови з елементами тренінгу
Перегляд файлу

Пояснювальна записка до уроку англійської мови на тему «Одяг»

Тема «Одяг» вивчається у 5 класі  в рамках навчальної програми з англійської мови.

Під час вивчення теми учні повинні ознайомитись та відпрацювати лексичні одиниці з теми та використовувати їх у діалогічному та монологічому мовленні.

На уроці використовуються різні методи, зокрема робота з предметними малюнками, практична робота в групах, рольові ігри, творчі завдання, які, в свою чергу, дають змогу кожній дитині проявити себе. На допомогу учням був запропонований роздатковий матеріал.

На основному етапі уроку проводиться фізкультхвилинка для активного відпочинку дітей.

Активній діяльності дітей сприяє використання мультимедійної презентації , яка дозволяє учням краще сприймати навчальний матеріал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Одяг

Клас: 5

Мета: повторити і систематизувати знання отримані учнями на уроках англійської мови; закріпити раніше вивчені лексичні одиниці; розвивати мовленнєві навички; стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою; виховувати поважне ставлення одне до одного у співпраці.

Тип уроку: узагальнюючий урок з теми «Одяг» з елементами тренінгу.

Обладнання: мультимедійна презентація, роздатковий матеріал.

План проведення уроку

І. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Організація класу. Привітання.

T: Good morning everybody! I think it is better to start any business with a good mood. I am sure nothing but compliments can put anybody in the right mood. Saying nice things makes people feel happy. Try to complement each other. (учні по черзі кажуть один одному компліменти)

P: kind, pretty, good, nice etc.

2.Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Secret hunters». (слайд 1-2)

T: Look at this secret code. Try to guess what is this. (учні відгадують закодоване слово, використовуючи англійську абетку)

3 12 15 20 8 5 19

P: three is for C.

P: twelve is for L.

P: fifteen is for O.

P: twenty is for T.

P: eight is for H.

P: five is for E.

P: nineteen is for S.

P: CLOTHES.

 

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to review everything about the theme «Clothes». But first of all read our classroom's rules. (учні знайомляться з правилами роботи на уроці) (додаток 1)

T:  1. Respect each other!

2. Use soft voices!

3. Participate actively.

4. If you have questions, ask!

Do you agree with these rules?

P: Yes!

ІІ. Основна частина.

  1. Лексична гра «Bounce map». (додаток 2)

T: You  see a map. There are several pictures in it. When I say a word you should find it and touch it with your magic stick. Do it as fast as you can.  let's start. (на дошці розташовані малюнки-підказки, вчитель називає слово, а учень торкається цього слова «магічною палицею»)

A dress

A sweater

A jacket

boots

socks

A cap

A tie

gloves

An anorak

A jumper

A uniform

A T-shirt

 

 T: Brilliant!

  1. «Crossword».

There is a crossword in front of you. Listen the tasks and answer.

 

 

C

O

A

T

 

 

B

L

O

U

S

E

S

H

O

E

S

H

A

T

 

S

H

I

R

T

 

J

E

A

N

S

 

 

S

A

N

D

A

L

S

 

T: You wear it on your body in cold weather.

P: Coat.

T: Girls wear it on their bodies in hot weather.  

P: Blouse.

T: You wear them on your feet.

P: Shoes.

T:You wear it on your head.

P: Hat.

T: Boys wear it on their bodies in warm weather.

P: Shirt.

T:Boys and girls wear blue…. now.

P: Jeans.

T: You wear them on your feet in hot weather.

P: Sandals.

T: Great!

  1. Total Physical Response «The amazing race» .

T: Now it is time to relax a bit. Come to me and listen to me carefully. When I say «red» you should touch a red object and so on. So let's start.  (діти уважно слухають, який колір називає вчитель і шукають предмет такого кольору навколо себе)

T: Well done!

  1. Рольова гра «Fashion is my profession» (слайд 3)

T: Take a deep breath. Calm down and listen to me, please. Here is a beautiful girl called Rose. Today she is going to the party. But she does know what to wear. Imagine that you are fashion designers. Help Rose to look fantastic. (діти виконують роль фешн дизайнерів і підбирають Роуз вбрання)

P: She can put on a black dress and high heeled shoes.

P: She can put on a pink blouse and a pair of jeans etc.

T: You are great designers!

  1. Коло ідей «School uniforms: to wear or not to wear»

T: Rose is ready. She is the most beautiful girl. Now raise hands who likes dogs, and raise hands who likes cats. Catfans are the first team and dogsfans are the second team.  I want you all think about the question «School uniforms: to wear or not to wear». Each team should give pros and coins about this question. You have only 7 minutes. (робота в групах над питанням «Шкільна форма: носити чи не носити»)

T: Stop please. let's write down your opinions about this question in our table.

P: Possible answers.

School uniforms

pros

coins

  •                          Discipline
  •                          Break barriers

 

  •                          It can be expensive
  •                          Limit student self-expression

 

T: Fantastic!

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1.                      Підведення підсумків уроку. (слайд 4)

T: I see you worked very hard. Remember «The more you learn, the more you earn». Thanks for your work. See you soon. Buy!

P: Buy!

 

 

 


Додаток 1

 

 

1. Respect each other!

2. Use soft voices!

3. Participate actively!

4.If you have questions, ask!

 

 

 

 

Додаток 2

 

Картинки по запросу платье картинка

Картинки по запросу перчатки картинка

Картинки по запросу ботинки картинка

Картинки по запросу галстук картинка

 

Картинки по запросу носки картинка

Картинки по запросу кепка картинка

Картинки по запросу футболка картинка

 

Картинки по запросу школьная форма картинка

Картинки по запросу анорак картинка

Картинки по запросу куртка картинка

Картинки по запросу джемпер картинка

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 квітня 2019
Переглядів
6682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку