Конспект уроку на тему "Розв'язування компетентісних задач"

Про матеріал

Мета:

ü навчальна: формування в учнів уявлення про розв'язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв'язувати компетентнісні задачі;

ü розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

ü виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Перегляд файлу

Вчитель: Лесковець Ірина Юріївна

8 клас                       ____________  

 

Тема :  Розв’язування компетентнісних задач

Мета:

  • навчальна:  формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

 

Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

 

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний етап

1) Привітання із класом

2) Перевірка присутніх

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності; повідомлення теми і мети уроку

  1. Формування практичних умінь і навичок

Вправа 1.   Завдання «Переїзд до Києва»

Улітку ви з родиною збираєтеся переїхати жити до Києва, оскільки батьки там працюють. Ви вже обрали вищий навчальний заклад для подальшого навчання, лишається обрати школу для молодшого брата, який навчається у 8 класі й має хист і досвід складання комп’ютерних програм. Ви разом з братом вирішили знайти в Києві школу, учні якої мають найкращі результати з олімпіади з інформатики за останній рік. Для переконання батьків у правильному виборі школи ви вирішили побудувати діаграму кількості призерів у п’яти навчальних закладах, що мають найвищі результати. Числову діаграму слід побудувати на основі знайденої електронної таблиці.

  1. Оберіть форму подання знайдених відомостей, яка буде зручна для перегляду батьками: презентація, електронний лист, текстовий документ, проект, підготовлений мовою програмування. Передбачте, що батькам слід повідомити URL-адреси сайтів двох найкращих на вашу думку, навчальних закладів та аргументи на їх користь.
  2. Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-олімпіада, який збережений у папці Компетентісні завдання.
  3. На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання: архів опрацьованої електронної таблиці, архів представлення результатів батькам, таблиця виконання завдання.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 235  підручника\

 

  1. Фізкультхилинка

Станьмо, діти, чітко в ряд.

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаємо,

Наче яблуко зриваємо.

Назбираємо багато,

Щоб узимку ласувати.

 

  1. Підсумок уроку

Рефлексія

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли запитання стосовно…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…
  1. Домашнє завдання

 

1

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
2164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку