Мета:
ü навчальна: формування в учнів уявлення про розв'язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв'язувати компетентнісні задачі;
ü розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
ü виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Вчитель: Лесковець Ірина Юріївна
8 клас ____________
Тема : Розв’язування компетентнісних задач
Мета:
Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали до підручника "ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
ХІД УРОКУ.
І. Організаційний етап
1) Привітання із класом
2) Перевірка присутніх
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Інтерактивний прийом «Мікрофон»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності; повідомлення теми і мети уроку
Вправа 1. Завдання «Переїзд до Києва»
Улітку ви з родиною збираєтеся переїхати жити до Києва, оскільки батьки там працюють. Ви вже обрали вищий навчальний заклад для подальшого навчання, лишається обрати школу для молодшого брата, який навчається у 8 класі й має хист і досвід складання комп’ютерних програм. Ви разом з братом вирішили знайти в Києві школу, учні якої мають найкращі результати з олімпіади з інформатики за останній рік. Для переконання батьків у правильному виборі школи ви вирішили побудувати діаграму кількості призерів у п’яти навчальних закладах, що мають найвищі результати. Числову діаграму слід побудувати на основі знайденої електронної таблиці.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання на с. 235 підручника\
Станьмо, діти, чітко в ряд.
Вирушаємо у сад.
Руки вгору піднімаємо,
Наче яблуко зриваємо.
Назбираємо багато,
Щоб узимку ласувати.
Рефлексія
1