Конспект уроку на тему: "Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків."

Про матеріал
Цікавий, насичей завданнями, яскравий, різноманітний конспект, що має на меті сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення; продовжувати знайомити учнів з одиницею вимірювання – сантиметром та відповідним приладдям – сантиметровою лінійкою; вчити правильно вимірювати довжину відрізків; вчити виконувати арифметичні дії з величинами; закріпити порядкову лічбу в межах 20; закріпити знання геометричних фігур та їх диференціацію; розвивати вміння організовувати своє робоче місце; виконувати розумові операції та практичні дії; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас; розширювати знання про одиниці вимірювання; виховувати інтерес та любов до предмету.
Перегляд файлу

Тема: Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків.

Мета: сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення; продовжувати знайомити учнів з одиницею вимірювання – сантиметром та відповідним приладдям – сантиметровою лінійкою; вчити правильно вимірювати довжину відрізків; вчити виконувати арифметичні дії з величинами; закріпити порядкову лічбу в межах 20; закріпити знання геометричних фігур та їх диференціацію; розвивати вміння організовувати своє робоче місце; виконувати розумові операції та практичні дії; розвивати пізнавальний інтерес, мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас; розширювати знання про одиниці вимірювання; виховувати інтерес та любов до предмету.

Обладнання: скринька, ключ, Баба Яга, подарунки, конверти із завданнями, геометричні фігури, ігри, малюнки, картки, лінійки, Картки – шифри, палички Кюізинера, зошит, олівець, ІКТ.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Сядьте, діти, всі рівненько,

Годі пустувать.

Урок математики

Час нам розпочать.

Науку прецікаву продовжуєм вивчати,

Вона навчить нас правильно і швидко рахувати.

Берімось за роботу, вже пустувати годі!

В житті нам математика ще стане у пригоді.

ІІ. Сюрпризний момент.

  •                   Діти, уявляєте, я сьогодні приготувала для вас подаруночки,ось вони, у цій скринці, але зла Баба Яга викрала від неї ключик. І як його повернути, зовсім не знаю. Можливо, запросимо бабуню, гарненько її попросимо, та й вона погодиться віддати нам його?
  •                   Давайте (кажуть діти).
  •                   Заходьте, будь ласка, бабусю!
  •                   А що, дорогенькі мої? Любите подаруночки? Я теж люблю, але мені їх ніхто не дарує, от я і викрала ваш ключик.
  •                   Бабусю, але ж красти, це негарний вчинок, треба спішити робити добро! Правда, діти?
  •                   Ой, хочу я бачити, які ви розумні та чемні. От, якщо виконаєте всі мої завдання, то я й поверну ваш ключик. Домовились?
  •                   Так (діти).
  •                   Ось тримайте завданнячка.

(Баба Яга дає вчителю всі підготовані конверти із завданнями)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Рахунок від 1-20 і в зворотному напрямку.
  2.               Геометричні фігури.
  3.               Математична гра «Подарунки Ельфа».
  4.               Гра «Катулянки».
  5.               Задачі за малюнком. (пригадуємо всі складові задачі).
  6.               Шифрувальник.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  •                   Діти, як називається предмет, яким ми вимірюємо довжину предмета? (лінійка).
  •                   Як називається одиниця вимірювання довжини? (см)
  •                   Сьогодні на уроці,ми будемо вчитися виконувати арифметичні дії з величинами та продовжувати вчитися вимірювати і записувати довжини відрізків.
  •                   У вас на парті є дві смужки. Виміряйте довжину довшої смужки (5 см), а тепер довжину коротшої смужки (3 см). Правильно вираз записуємо так: 5см+3см=8 см.
  •                   Запишіть, будь ласка, в зошиті число та класна робота.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

IV. Узагальнення й систематизація знань

  1.               Вправа «Виміряй і запиши»
  •                   У вас на парті є по 2 палички, виміряйте довжину спочатку однієї палички, запишіть її у зошит, потім довжину другої, а потім запишіть вираз.
  •                   Наприклад, довжина однієї моєї палички = 6 см, а другої – 4см. Я записую: 6см+4см=10см.
  •                   Тепер самі.
  1.               Вправа «Мій предмет має таку довжину…»

 (вчитель роздає учням по предмету з конверту, учень вимілює його довжину і в зошиті будує такої ж довжини відрізок.)

  1.               Вправа «Порівняй» (робота з картками).

3см   6см

1см   3см

4см   9см

7см   7 см

9 см   10 см.

Які ви молодці, першокласники. Я навіть з вами подобрішала. Тримайте свого ключика.

  •                   Діти, що ми сьогодні робили на уроці? Що вам найбільше сподобалось на уроці? (відповіді дітей)
  •                   Діти, ну що, відкриємо скриньку?
  •                   Так.

(вчитель пригощає всіх подарунками).

  •                   Діти прощаються з Бабусею Ягою.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 березня 2020
Переглядів
1864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку