Конспект уроку "Набори іграшок"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: створити умови для активізації лексичних одиниць; забезпечити комунікативне середовище для розвитку навичок монологічного й діалогічного мовлення; вчити утворювати стверджувальні речення, вживаючи конструкцію “I have got … “; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння сприймати тексту на слух; створити умови для розвитку комунікативних здібностей учнів; виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

Дата: 21.01.2021

Тема: Набори іграшок

Мета: створити умови для активізації лексичних одиниць; забезпечити комунікативне середовище для розвитку навичок  монологічного й діалогічного мовлення; вчити утворювати стверджувальні речення, вживаючи конструкцію “I have got … “; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; розвивати вміння сприймати тексту на слух; створити умови для розвитку комунікативних здібностей  учнів; виховувати культуру спілкування.

Обладнання: презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1.1 Привітання

-Hello, children! My name is Ksenia Eugenivna. I’m your teacher today. Take you seats.

1.2 Введення в іншомовну атмосферу

Let’s remember our questions.

What is your name?

How are you?

Where do you live? ( питають по рядам з мікрофоном)

Now make up the dialogues. (3 пари)

  1. Основна частина

2.1 Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами повторимо назви кольори та назви різних іграшок, які вже вивчали. Будемо розігрувати діалоги, гратись, співати пісень. Let’s start our lesson.

2.2 Повторення вивченої лексики

(Вчитель розказує віршик про кольори, а учні називають пропущене слово – колір)

 

-Пральний засіб фірми Tide

По-англійські буде …(white)

-Море, де стоїть Артек

По-англійськи буде …(black)

-Колір лісу і долин

По-англійськи буде …(green)

Колір звірів і мишей

По-англійськи буде …(grey)

-А у тітоньки Белли

Улюблений колір …(yellow)

-Небо чисте я люблю

Його колір буде …(blue)

-А ведмідь на прізвисько Бравий

Колір вибрав собі …(brown)

-Look at the board and try to repeat (Подивіться на екран і спробуйте повторити).

2.3 Навчання читання

1) Pre – Reading Activity (Етап підготовки техніки читання)

Open your textbooks on page 60 and look at the first exercise.

-Let's try to read the first poem. I read, and you listen carefully.

- Now let's try to read it all together.

- Now read in rows. The first row begins…

- Maybe someone wants to read it himself?

(Аналогічну роботу вчитель проводить з читанням другого вірша).

-А тепер уважно подивіться на ці два віршика. В них виділено синім кольором два слова. Хто знає, що вони означають?

Her – її

His – його

Тобто, перший віршик був про дівчинку та її іграшки, а другий – про хлопчика та його іграшки.

2) While Reading. (Етап техніки читання)

-Take a close look at your textbook. There are highlighted words. Let's read them all together.

- Now read these words yourself.

Now the girls read, and then the boys.

Kite – кайт

bike – велосипед

teddy – Тедді

bunny – зайчик

-Look at the board (the teacher shows some pictures of the toys and then removes one, the children have to say what the picture of the toy is and what color it was).

3) Post – Reading Activity. (Етап перевірки розуміння тексту)

Гра “What’s in your bag?”

У пакунку вчителя заховано іграшки. Учні поперемінно запитують, намагаючись вгадати предмет у пакунку: “Is it a …?”. Та обов’язково називають його колір.

2.4 Фізкультхвилинка (відео)

2.5 Практичне використання вивченого матеріалу

Look at me, I have got a magic bag. There are many toys in this bag. I need one pupil. (Один учень вибирає іграшку, всі інші лежать з закритими очима. Потім іграшку ховаємо і діти запитують Is it a …? Yes, it is ( No, it is not).

  1. Заключна частина

3.1 Home task

Хто пригадає , як сказати англійською « У мене є…» (I have got a…)

Make up the sentences. (В кожної дитини є іграшка і вона складає речення).

3.2 Підсумок

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку