Конспект уроку. Народна легенда «Як козаків випробовували на Січі»

Про матеріал

Конспект уроку за темою "Народна легенда «Як козаків випробовували на Січі»" для 4 класу за підручником А. Савчук. Цей урок допоможе дітям краще зрозуміти та оцінити давні традиції нашого народу. Матеріал підходить як до очного навчання, так і до дистанційного.

Перегляд файлу

Сторінками історії

Україна з давніх часів до сьогодення

Тема: Народна легенда «Як козаків випробовували на Січі». Перегляд відео  «Козацький марш»

Мета: Ознайомити учнів з народною легендою «Як козаків випробовували на Січі»; вчити виділяти головне, удосконалювати навички свідомого, виразного читання прозових творів; збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати критичне мислення, творчі здібності, мовлення. Виховувати любов та повагу до рідної землі, історичного минулого, народної творчості.

 

Хід уроку

 

І. Вступна частина.

 

Я вам рада, любі діти,

Та вітаю щиро вас,

І запрошую ласкаво

На урок читання в клас.

 

Девіз уроку:

 

Красиво читаємо,

Чітко розповідаємо,

Мову свою розвиваємо.

 

ІІ. Основна частина уроку.

 

1. Досліджую медіа «Козацький марш»

 

— Зіскануйте QR-код, перегляньте відео. Розкажіть, що ви побачили. Поділіться враженнями.

 

2. Робота над народною легендою «Як козаків випробовували на Січі»

 

Мотивація навчальної діяльності.

    Вправа «ЗХД»

 

У графу «Знаю» записати все, що вам відомо про козаків.

У графу «Хочу дізнатися» записати все, що хочете дізнатися про козаків.

! Графу «Дізнався/дізналася» заповнити у кінці уроку (вкажіть,
чи дізналися те, що хотіли).

 

«Щоденні 5». Робота за словами.

Словникова робота.

 

  Підготовка до читання. Читання слів.

 

«Щоденні 5». Читаю для себе.

 

Учні самостійно упівголоса перечитують легенду.

 

— Які випробування придумали козаки?

 

Виконання завдань, поданих після легенди на с. 39.

 

Фізхвилинка «Козацькому роду нема переводу»

 

  Удосконалення навичок виразного читання.

 

Вправа «Фотограф».

 

Учитель проєктує на екран початок речення. Учні «фотографують», знаходять речення в тексті, читають його повністю.

 

Вправа «Поєдналка». Робота в групах.

 

З’єднати рису характеру та фразу, яка це підтверджує.

 

 

 

 

Вправа «Хмара слів». Робота в парах.

 

 

 

«Щоденні 5». Висловлююся за змістом прочитаного.

Вправа «Магічний кубик».

 

Діти по черзі кидають кубик. Скільки крапок випаде на верхній грані, таке запитання чи завдання треба виконати.

 

  Які запитання ти хочеш поставити друзям?

• •  Про що цей твір?

• • •  Яка частина твору тобі сподобалася найбільше?

• • • •  Які нові слова тобі запам'яталися?

• • • • • Запропонуй свої випробування козакам.

• • • • • • Що нового ти дізнався / дізналася з твору?

 

III. Заключна частина.

 

1. Рефлексія. «Який я козак?»

 

2. Домашнє завдання (на вибір).

 

  • Намалювати ілюстрацію до твору.
  • Придумати та записати 4 правила юного козака.
  • Скласти хмару слів «Україна — земля козацька».
  • Придумати і записати запитання до вікторини «Козацькому роду нема переводу».

 

Ось і пролунав дзвінок —

закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі!

Щиро дякую вам, друзі!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 листопада
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку