Урок 18
Тема: Однорівневі списки.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Настав час ознайомитися з новими об'єктами текстового документа, завдяки використанню яких ви зможете виконувати більш якісне оформлення документів. Сьогодні розглянемо списки. Текстовий процесор має зручні засоби автоматизації роботи зі списками різних видів.
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
У вигляді списків подають упорядковану інформацію, наприклад, різноманітні переліки, інструкції, плани заходів тощо.
Список — це послідовність абзаців, що мають спільну позначку (маркер або стиль нумерації).
Програма Word надає можливість створювати такі однорівневі списки:
Маркований, у якому кожний абзац на початку позначається деяким спеціальним символом (маркером).
Нумерований, у якому на початку кожного абзацу вказується його номер. Порядковий номер абзацу в списку може задаватися числом (записаним арабськими або римськими цифрами), літерою алфавіту або числом.
І спосіб. Основний. Для початку введення списку слід розмістити курсор у потрібному місці документа і виконати
Основне => Абзац => Маркери або Нумерація
У поточному місці документа з'явиться маркер або номер того виду списку, який використовувався останнім. Для вибору іншого виду списку слід вибрати кнопку біля потрібного типу списку та у відкритому переліку Бібліотека маркерів або Бібліотека нумерованих списків вибрати необхідний варіант оформлення. Після цього можна вводити перший елемент списку.
Після введення першого елемента списку слід натиснути клавішу Enter - наступний номер або маркер з'являються в наступному рядку автоматично. Коли останній елемент списку введено, слід повторно вибрати кнопку відповідного списку на Стрічці, або двічі натиснути Enter, або видалити номер чи маркер клавішею Backspace.
ІІ спосіб. Автоматичне створення списку. Розмістивши курсор у потрібному місці документа, слід увести спеціальні умовні символи, які визначають вид бажаного списку, і натиснути клавішу Пропуск. Одразу ж умовні символи перетворяться на відповідний маркер або номер. Далі можна розпочинати введення першого елемента списку.
V. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
VI. Домашнє завдання
Опрацювати конспект
VII. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
ІX. Оцінювання роботи учнів