Конспект уроку "Однорівневі списки"

Про матеріал
Мета: навчальна: сформувати знання та вміння створювати і редагувати списки засобами текстового процесора; розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Перегляд файлу

Урок 18

Тема: Однорівневі списки.

Мета:

  •                    навчальна: сформувати знання та вміння створювати і редагувати списки засобами текстового процесора;
  •                    розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  •                    виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІІ. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. Настав час ознайомитися з новими об'єктами текстового документа, завдяки використанню яких ви зможете виконувати більш якісне оформлення документів. Сьогодні розглянемо списки. Текстовий процесор має зручні засоби автоматизації роботи зі списками різних видів.

ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

У вигляді списків подають упорядковану інформацію, наприклад, різноманітні переліки, інструкції, плани заходів тощо.

Список — це послідовність абзаців, що мають спільну позначку (маркер або стиль нумерації).

Програма Word надає можливість створювати такі однорівневі списки:

Маркований, у якому кожний абзац на початку позначається деяким спеціальним символом (маркером).

Нумерований, у якому на початку кожного абзацу вказується його номер. Порядковий номер абзацу в списку може задаватися числом (записаним арабськими або римськими цифрами), літерою алфавіту або числом.

І спосіб. Основний. Для початку введення списку слід розмістити курсор у потрібному місці документа і виконати

Основне => Абзац => Маркери  або Нумерація   

У поточному місці документа з'явиться маркер або номер того виду списку, який використовувався останнім. Для вибору іншого виду списку слід вибрати кнопку     біля потрібного типу списку та у відкритому переліку Бібліотека маркерів або Бібліотека нумерованих списків вибрати необхідний варіант оформлення. Після цього можна вводити перший елемент списку.

Після введення першого елемента списку слід натиснути клавішу Enter - наступний номер або маркер з'являються в наступному рядку автоматично. Коли останній елемент списку введено, слід повторно вибрати кнопку відповідного списку на Стрічці, або двічі натиснути Enter, або видалити номер чи маркер клавішею Backspace.

ІІ спосіб. Автоматичне створення списку. Розмістивши курсор у потрібному місці документа, слід увести спеціальні умовні символи, які визначають вид бажаного списку, і натиснути клавішу Пропуск. Одразу ж умовні символи перетворяться на відповідний маркер або номер. Далі можна розпочинати введення першого елемента списку.

V. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
    1. Набрати наведений нижче текст і відформатувати його, використовуючи списки різних типів.

Понеділок

  1. Малечі про цікаві речі.
  2. Музика
  3. Гурток.

Вівторок

  • Грамота
  • Фізкультура
  • Розваги

Середа

  1. Математична райдуга
  2. Музика
  3. Рідна мова

Четвер

  • Рідна мова
  • Фізкультура
  • Художня праця

 П’ятниця 

  • Художня література
  • Чарівні фарби
  • Співи

 

  1. Вправи для очей.

VI. Домашнє завдання

Опрацювати конспект

VII. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

ІX. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
2 червня 2021
Переглядів
1143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку