Конспект уроку на тему: Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання. Теоретичний матеріал і практична робота
Тема: Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.
Мета: Подати учням матеріал про українські та зарубіжні освітні веб-ресурси, веб-енциклопедії, інтерактивне дистанційне навчання. Закріпити даний навчальний матеріал під час виконання вправ на комп’ютері.
Тип уроку: Урок вивчення нового навчального матеріалу. Практична робота.
План уроку:
Вивчення нового навчального матеріалу.
Домашнє завдання.
Вивчення нового навчального матеріалу:
Крім пошуку навчальних матеріалів, фотографій, відео, зображень та рефератів, можна знайти та закачати з Інтернету потрібні програми навчального призначення та програми-перекладачі, безкоштовне програмне забезпечення для захисту даних та оптимізації роботи з комп’ютером. За допомогою Інтернету (мал. 1.1) можна поновлювати антивірусні бази, отримувати поради від учителя чи тренера під час виконання завдань, проходити тестування для оцінювання рівня власних знань з різних предметів, дистанційно опановувати нові технології та отримувати нові знання, бути обізнаними щодо конкурсів, які проводяться в Україні і за кордоном, та брати в них участь, готуватися до предметних олімпіад і зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників та ін.
Завдання 1. Зкачування з Інтернету матеріалів для поглиблення знань з основ наук.
Завдання. Створити список корисних посилань на підтримку навчання шкільних предметів.
1. За допомогою пошукової системи знайдіть в Інтернеті сайт ВікіОсвіта, використовуючи для цього однойменні ключові слова.
2. Відкрийте головну сторінку ВікіОсвіти.
3. Перейдіть за посиланням Каталог освітніх ресурсів.
4. Перегляньте запропоновані ресурси на підтримку навчання шкільних предметів та складіть таблицю власних корисних посилань.
Назва ресурсу |
URL – адреса ресурсу |
Назва предмета |
Пропозиції щодо застосування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання. Визначити особливості використання відкритої енциклопедії та ознайомитися з правилами пошуку в ній потрібних відомостей.
1. Відкрийте сайт вільної енциклопедії Вікіпедії за адресою uk.wikipedia.org
2. У розділі Довідка знайдіть статтю із назвою «Чим не є Вікіпедія». Ознайомтесь із поданим матеріалом.
*******************************************************************************
*******************************************************************************
1. Знайти інформацію одночасно на пошукових системах Яндекс (https://www.google.com.ua) і МЕТА (meta.ua) та порівняти одержані результати:
Інформацію про комп'ютерні віруси.
МЕТА
Інформацію про мультимедійні програми.
МЕТА
Список готелів у м. Одеса.
МЕТА
Список вищих навчальних закладів, що готують фахівців з прикладної інформатики.
МЕТА
Адреси Веб-сторінок пошукових систем.
МЕТА
Інформацію про автомобіль Ford на сайтах України та Росії окремо.
МЕТА
Картинки, які в імені файла містять слово тар.
МЕТА
Завдання. Використовуючи пошукові системи, визначити:
Які спектаклі сьогодні увечері відбуваються у вашому місті?
Якою буде завтра погода у вашому місті?
Які нові компакт-диски випустила фірма TeachPro?
Хто такий Томас Джефферсон?
Хто такий модератор?
Що таке Юкка?
Коли буде сонячне затемнення?
Як приготувати піцу?
Офіційний сайт своєї улюбленої естрадної групи чи виконавця.
У кого з відомих музикантів були гастролі в Москві у цьому році?
Яка виставка проходить в Ермітажі у цьому місяці?
В якому році було побудовано Андріївську церкву в Києві?
Де зараз працює А. Шевченко?
Як доїхати з Києва до Львова?
ВИСНОВОК: