Навчальний посібник "Кодуємо для Android"

Про матеріал

Тема:

"Кодуємо для Android"

Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування

Тип:

Для довготривалої роботи (розрахований на 16 годин)

Клас:

8-11

Може бути використаний для навчання будь-яких користувачіd (13+) основам програмування в середовищі MIT App Inventor

Мета:

Ознайомити учасників з елементами інтерфейсу середовища MIT App Inventor; формувати навички роботи з елементами інтерфейсу, поняття проекту та їх складових; алгоритм створення, тестування, збереження, публікації та встановлення додатку проекту на смартфон.

Завдання:

Послідовно виконати завдання 8 навчальних модулів.

Перегляд файлу

Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

Науково-методичний центр

Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18

 

Кодуємо для Android

Навчальний посібник

 

 

Автор:

Букач Антоніна Василівна, учитель інформатики, учитель-методист

 

 

 

Біла Церква, 2017 рік       

Посібник "Кодуємо для Android"

Тема:

"Кодуємо для Android"

Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування

Тип:

Для довготривалої роботи (розрахований на 16 годин)

Клас:

8-11

Може бути використаний для навчання будь-яких користувачіd (13+) основам програмування в середовищі MIT App Inventor

Мета:

Ознайомити учасників з елементами інтерфейсу середовища MIT App Inventor; формувати навички роботи з елементами інтерфейсу, поняття проекту та їх складових; алгоритм створення, тестування, збереження, публікації та встановлення додатку проекту на смартфон.

Завдання:

Послідовно виконати завдання 8 навчальних модулів.

Ресурс який використовується:

Сайт квесту - навігатор https://goo.gl/RU6JH6​    . Google Classroom - навчальне середовище.

Опис розділів веб-квесту

Вступ

 

Вступне відео з описом роботи в квесті:

 

https://goo.gl/Y9vGS9

 

 

Загальні завдання - дорожня карта 

 

План роботи з термінами їх

виконання

 

8 модулів по 2 години на кожен: Посилання на таблицю розподілу - https://goo.gl/nPYHE5.

 

 

 

Процес роботи: 

 

     Опис порядку виконання завдань, довідкова інформація щодо організації навчання

                опублікована на сайті-навігаторі.

     Всі завдання учасники отримують у відповідному віртуальному навчальному

 

                середовищі Google Classroom.

     Кожен учасник           створює          власний сайт-портфоліо, на якому веде он-лайн зошит, додає сторінки з рефлексією до кожного модуля.

     Всі проекти створюються в хмарному середовищі MIT App Inventor, яке знаходиться за адресою - http://ai2.appinventor.mit.edu/​      .

     У навчанні також використовуються он-лайн довідкові матеріали з сайту розробників - http://appinventor.mit.edu/.

Критерії оцінювання:

Таблиця виконаних робіт формується в процесі роботи над квестом.

Після виконання завдання учасник​      самостійно додає до клітинки позначку про виконання (заливка коричневого кольору з цифрою 1 у центрі). 

 

Щопонеділка тьютор перевіряє відмітки та зараховує виконання завдань за таким правилом:

зеленим

клітинка позначається кольором для повністю правильно виконаного завдання, 

жовтим - частково виконане завдання (обов’язково до клітинки додається коментар з поясненням помилки та шляхами усунення); червоним - невиконане завдання.

Висновок: 

По завершенні квесту учасники отримують електронний сертифікат за умови виконання не менше 80% всіх робіт.

 

             

Завдання:

 

1-й модуль

     Вибір режиму тестування; ●         Знайомство;

     Домашнє завдання.

 

Детально:

 

Вибір режиму тестування

 

Знайомство

1.            Перегляньте навчальні відео: Знайомство, Тестування, Перший вхід.

2.            Відповідно до демонстрації, яка відбулася під час трансляції створіть пробний проект "Говоріння":

* скриншоти режиму Дизайнера й Блоків додаються.

3. Через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки додайте скриншоти власного проекту до цього завдання.

 

 

 

 

Навчальне відео.

Знайомство з середовищем

MIT App Inventor

 

https://goo.gl/tGRmtx

 

 

Навчальне відео. Тестування проекту, створеного в середовищі

MIT App Inventor

 

https://goo.gl/d6HUoo

 

 

 

Навчальне відео. 

Перший вхід до середовища

MIT App Inventor

 

https://goo.gl/ZSxCUz

 

 

 

Зображення.

Скриншот режиму

“Дизайнер”. Задача

“Говоріння”

 

https://goo.gl/FYoT11

 

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Блоки”.

Задача “Говоріння”

 

https://goo.gl/rgqrqL

 

 

Домашнє завдання

 

1. Завантажте й встановіть додаток HelpMITApp.apk на свій смартфон:

 

 

 

1.                Відскануйте QR-код або перейдіть за посиланням https://goo.gl/8xjX2X​.

2.                Завантажте          посібник      на      свій смартфон.

3.                Встановіть файл.

 

 

Опис додатку https://goo.gl/8CZYZx 

 

 

 

 

 

             

 

2-й модуль

     Візитка;

     Перший додаток; ● Сайт.

 

Детально:

 

Візитка

1.            Відкрийте прикріплене посилання на спільну презентацію.

2.            Через меню СЛАЙД створіть новий слайд.

3.            Додайте на слайд власні Прізвище, Ім'я, коротку інформацію про себе, фото. Презентуйте потребу кодувати додатки для Android.

4.            Прокоментуйте слайди учасників перед і після Вашого. (Права кнопка миші по об'єкту, пункт "Коментар").

5.            Дайте відповіді на коментарі, які напишуть інші учасники Вам)) 6. Будьте ввічливими!))

 

ВАЖЛИВО! Чужі слайди НЕ ЧІПАТИ!!! НЕ змінювати! ФОНИ НЕ МІНЯТИ!

 

Google Презентація. Візитка.

Інвентор.

 

https://goo.gl/NEiHX7

 

Перший додаток

1.            Відповідно до навчальних відео створіть свій перший проект з назвою HelloAndroid_Prizvishe.

2.            За власним бажанням налаштуйте кольори, фоновий малюнок.

3.            Протестуйте додаток.

4.            До цього завдання через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки додайте два скриншоти режимів Дизайнера й Блоків Вашого проекту.

5.            Експортуйте файл у форматі *.aia на Ваш комп'ютер і через кнопку ДОДАТИ/Файл приєднайте до цього завдання.

 

УВАГА! До завдання будуть приєднані 3 об'єкти: два скриншоти і файл.

 

6.            Натисніть кнопку ЗДАТИ.

 

 

 

Навчальне відео.  Перший проект у середовищі MIT App Inventor. Режим Дизайнер.

 

https://goo.gl/36T5BA

 

 

Навчальне відео.  Перший проект у середовищі MIT App Inventor. Режим Блоки.

 

https://goo.gl/6ZC1sM

 

 

Зображення.

Скриншот режиму

“Дизайнер”. Задача “Hello”

 

https://goo.gl/c4Vjcn

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Блоки”.

Задача “Hello”

 

https://goo.gl/9B1tfz

 

Сайт

1.            Відповідно до навчального відео створіть власний сайт.

2.            Опублікуйте його. Через кнопку ДОДАТИ/Посилання прикріпіть до цього завдання посилання.

3.            На Головній сторінці сайту оформіть власну візитку: Ваші ПІБ, навчальний заклад, досягнення, інтереси тощо (у довільній формі).

4.            Створіть Нову Сторінку з назвою "1 лист. Рефлексія". 

Створіть підзаголовки: 

*              Опанував/ла; (Напишіть які компоненти, режими, налаштування опанували під час роботи над 1-м листом).

*              Виконав/ла; (Які завдання були виконані. З якими труднощами зіткнулися. Як вирішили).

*              Важливо (Що плануєте зробити, дізнатись, виконати тощо). * Підсумок.

 

Навчальне відео.  Як створити сайт?

(Оновлена версія Сайтів

Google)

https://goo.gl/sr3Cnj

 

Документ зі структурою https://goo.gl/f7MVtY

 

 

 

3-й модуль

●    Проект “Улюблені додатки Google”; ●    Тест “AppInventor. Designer”; ●      Сайт. Рефлексія 3 модуль.

 

Детально:

 

Проект “Улюблені додатки Google”

1. Відповідно до приєднаних скриншотів та навчальних відео створіть новий проект. * Назва проекту Favorit_prizvishe; 2. Протестуйте проект.

3.             Через меню Projects оберіть команду Export selected project (.aia) to my computer.

4.             Збережіть свій файл проекту на Робочому столі Вашого ПК.

5.             До цього завдання прикріпіть файл *.aia (ВІДКРИТИ, розділ "Ваша робота", кнопка ДОДАТИ/Файл).

 

 

 

 

 

Зображення.

Скриншот режиму

“Дизайнер”. Задача

“Улюблені додатки Google”.

 

https://goo.gl/TjV2WZ

 

 

Зображення.

Скриншот режиму

“Дизайнер”. Задача

“Улюблені додатки Google”.

 

https://goo.gl/YbdpHH

 

 

Google Документ з описом​     властивостей компонентів.

 

https://goo.gl/a4hAaL

 

 

Навчальне відео.

Дизайнер. Проект "Улюблені додатки Google". Створюємо додаток у MIT App Inventor.

 

https://goo.gl/SSEoCh

 

 

Навчальне відео. Блоки. Проект "Улюблені додатки Google". Створюємо додаток у MIT App Inventor.

 

https://goo.gl/N2E4Ym

 

Тест "AppInventor. Designer"

 

 

1.  Відкрийте посилання на тест.

2.  Пройдіть тестування 2 рази.

3.  Впишіть Вашу кращу оцінку як

4.  Натисніть НАДІСЛАТИ.

відповідь до цього завдання.

 

 

Google Форма.

AppInventor. Degigner.

 

https://goo.gl/smh24o

 

Сайт. Рефлексія 3 модуль.

1.  Створіть Нову Сторінку з назвою "3 модуль.  Рефлексія". 

2.  Створіть підзаголовки: 

*               Опанував/ла; (Напишіть які компоненти, режими, налаштування опанували під час роботи над 3-м модулем).

*               Виконав/ла; (Які завдання були виконані. З якими труднощами зіткнулися. Як вирішили).

*               Важливо (Що плануєте зробити, дізнатись, виконати тощо).

*               Підсумок.

2.1. Для збереження змін на сайті натисніть кнопку ОПУБЛІКУВАТИ.

3.             Через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки до цього завдання додайте скриншот сторінки рефлексії до 3-го модуля.

4.             Натисніть кнопку ЗДАТИ.

 

 

4-й модуль

●    Проект “Калькулятор”; ●      Тест “AppInventor. Blocks”; ●    Сайт. Рефлексія 4 модуль.

 

Детально:

 

Проект “Калькулятор”

1. Відповідно до приєднаних скриншотів та навчальних відео створіть новий проект.

* Назва проекту calc_prizvishe;

2.             Додайте до проекту ще 3 кнопки для виконання дій обчислення різниці, добутку й частки.

3.             Оформіть інтерфейс відповідно до власного смаку (властивості компонентів: шрифти, кольори, фони).

4.             Протестуйте проект.

* 4.1. До цього завдання додайте два скриншоти режимів "Дизайнер" і "Блоки" через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки.

5.             Через меню Projects оберіть команду Export selected project (.aia) to my computer.

6.             Збережіть свій файл проекту на Робочому столі Вашого ПК.

7.             До цього завдання прикріпіть файл *.aia (ВІДКРИТИ, розділ "Ваша робота", кнопка ДОДАТИ/Файл).

 

 

 

 

 

Довідкова інформація на сайті розробників про змінні.

 

https://goo.gl/XMvAwf

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Дизайнер”. Задача “Калькулятор”.

 

https://goo.gl/N1BjDa

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Блоки”.

Задача “Калькулятор”.

 

https://goo.gl/fVhaUK

 

 

Навчальне відео.  Розробка режиму “Дизайнер”.

Задача “Калькулятор”.

 

https://goo.gl/RBSMwJ

 

 

Навчальне відео. 

Розробка режиму “Блоки”.

Задача “Калькулятор”.

 

https://goo.gl/GLy57H

 

Тест "AppInventor. Blocks"

 

 

1.  Відкрийте посилання на тест.

2.  Пройдіть тестування 2 рази.

3.  Впишіть Вашу кращу оцінку як

4.  Натисніть НАДІСЛАТИ.

відповідь до цього завдання.

 

 

Google Форма.

AppInventor. Blocks.

 

https://goo.gl/N8Qxpr

 

Сайт. Рефлексія 4 модуль.

 

 

5-й модуль

     Групова робота;

     3 задачі;

     Тест “AppInventor. Control”; ●      Сайт. Рефлексія 5 модуль.

 

Детально:

 

Групова робота

1.            Відповідно до розподілу за групами відкрийте посилання на вже розроблений проект.

2.            Завантажте вихідний код проекту на свій ПК.

3.            Відкрийте середовище MIT App Inventor. Імпортуйте збережений файл через меню Project.

4.            Дослідіть групою роботу проекту. Протестуйте.

5.            Відкрийте заготовку Документу з назвою вашої задачі.

6.            Заповніть опис проекту.

7.            Презентуйте під час відеозустрічі (навчального заняття).

 

Документ з розподілом задач для груп.

 

https://goo.gl/p6vnCj

 

 

Шаблон опису проекту

 

https://goo.gl/AzEv65

 

3 задачі

1.  Завантажте на свій ПК всі три задачі в форматі *.aia.

2.  Для кожної задачі виконайте імпорт через меню Project.

3.  Для кожної задачі змініть фони, кольори, форми, параметри за власними вподобаннями.

4.  Додайте до цього завдання 6 скриншотів (на кожну задачу по 2: Дизайнер і Блоки).

5.  Натисніть кнопку ЗДАТИ.

 

https://goo.gl/LFUmJw

 

 

https://goo.gl/7AR2L9

 

 

https://goo.gl/UAbKFP

 

 

Навчальне відео https://goo.gl/wjxeku

 

 

Детальний опис https://goo.gl/cY24Mj

 

Тест "AppInventor. Control"

 

 

1.  Відкрийте посилання на тест.

2.  Пройдіть тестування 2 рази.

3.  Впишіть Вашу кращу оцінку як

4.  Натисніть НАДІСЛАТИ.

відповідь до цього завдання.

 

 

Google Форма.

AppInventor. Control.

 

https://goo.gl/e11Hyh

 

Сайт. Рефлексія 5 модуль.

 

 

6-й модуль

     Проект “Snapmix”;

     Проект “Вибір зі списку”; ●          Проект “Слайд-шоу”;

     Сайт. Рефлексія 6 модуль.

 

Детально:

 

Проект “Snapmix”

1.  Відкрийте середовище MIT App Inventor через прикріплене посилання до завдання.

2.  Створіть проект відповідно до рекомендацій навчального інтерактивного посібника.

3.  Протестуйте проект.

* 3.1. До цього завдання додайте два скриншоти режимів "Дизайнер" і "Блоки" через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки.

4.             Через меню Projects оберіть команду Export selected project (.aia) to my computer.

5.             Збережіть свій файл проекту на Робочому столі Вашого ПК.

6.             До цього завдання прикріпіть файл *.aia (ВІДКРИТИ, розділ "Ваша робота", кнопка ДОДАТИ/Файл).

https://goo.gl/r4VtJZ

 

 

 

 

Проект “Вибір зі списку”

1. Відповідно до приєднаних скриншотів та навчальних відео створіть новий проект. * Назва проекту spinner_prizvishe; 2. Протестуйте проект.

3.             Додайте до проекту посилання на власні он-лайн матеріали з будь-якого напрямку.

4.             Оформіть інтерфейс відповідно до власного смаку (властивості компонентів: шрифти, кольори, фони).

* 4.1. До цього завдання додайте два скриншоти режимів "Дизайнер" і "Блоки" через кнопку СТВОРИТИ/Малюнки.

5.             Через меню Projects оберіть команду Export selected project (.aia) to my computer.

6.             Збережіть свій файл проекту на Робочому столі Вашого ПК.

7.             До цього завдання прикріпіть файл *.aia (ВІДКРИТИ, розділ "Ваша робота", кнопка ДОДАТИ/Файл).

 

 

 

 

Зображення.

Скриншот режиму

“Дизайнер”. Задача “Вибір зі списку”.

 

https://goo.gl/5cA3XF

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Блоки”.

Задача “Вибір зі списку”.

 

https://goo.gl/jZGZm5

 

 

Документ Google

Spinner опис властивостей компонентів

 

https://goo.gl/1KoV6N

 

 

 

Навчальне відео.  Розробка режиму “Дизайнер”.

Задача “Вибір зі списку”.

 

https://goo.gl/aSmRtX

 

 

Навчальне відео. 

Розробка режиму “Блоки”.

Задача “Вибір зі списку”.

 

https://goo.gl/cXthhq

 

Проект “Слайд-шоу”

1. Відповідно до приєднаних скриншотів та навчальних відео створіть новий проект. * Назва проекту slideshow_prizvishe; 2. Протестуйте проект.

3.             Замініть малюнки й підписи проекту на власні матеріали з будь-якого напрямку.

4.             Оформіть інтерфейс відповідно до власного смаку (властивості компонентів: шрифти, кольори, фони).

5.             Перейдіть до списку Ваших проектів через меню My Projects.

6.             Поставте перед назвою проекту прапорець, угорі ліворуч натисніть кнопку Publish to Gallery.

7.             Оформіть сторінку вашого проекту для публікації (додайте відповідні описи).

8.             Натисніть кнопку PUBLISH.

9.             Після публікації натисніть кнопку SHARE, скопіюйте отримане посилання.

10.          До цього завдання через кнопку ДОДАТИ/Посилання прикріпіть посилання на опублікований проект.

11.          Натисніть кнопку ЗДАТИ.

7. До цього завдання прикріпіть файл *.aia (ВІДКРИТИ, розділ "Ваша робота", кнопка ДОДАТИ/Файл).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення.

Скриншот режиму “Дизайнер”. Задача “Слайд-шоу”.

 

https://goo.gl/NDUUDN

 

 

Спільна папка з малюнками на Диску​    

Google

 

https://goo.gl/RuujbS

 

 

Документ Google Slideshow опис

властивостей компонентів

 

https://goo.gl/U7CTMa

 

 

Посилання на довідкову інформацію про використання списків на сайті розробників

 

https://goo.gl/YJQVaR

 

 

Навчальне відео.  Розробка режиму “Дизайнер”.

Задача “Слайд-шоу”.

 

https://goo.gl/igR3EX

 

 

Навчальне відео. 

Розробка режиму “Блоки”.

Задача “Слайд-шоу”.

 

https://goo.gl/dDnGrp

 

 

Навчальне відео. 

Публікація в галереї..

Задача “Слайд-шоу”.

 

https://goo.gl/brmQYk

 

Сайт. Рефлексія 6 модуль.

 

 

 

7-й модуль

     Проект “Робота з екранами”;

     Власний додаток. Ідея;

     Таблиця проектів;

     Сайт. Рефлексія 7 модуль.

 

Детально:

 

Проект “Робота з екранами”

1. Відповідно до приєднаних скриншотів та навчальних відео створіть новий проект. * Назва проекту screens_prizvishe; 2. Протестуйте проект.

* Збережіть проект з новою назвою через команду Projects/Save projects as... (нова назва - screenshelp_prizvishe).

3.             Замініть малюнки й підписи проекту на власні матеріали з будь-якого напрямку

4.             Оформіть інтерфейс відповідно до власного смаку (властивості компонентів: шрифти, кольори, фони).

5.             Перейдіть до списку Ваших проектів через меню My Projects.

6.             Поставте перед назвою проекту прапорець, угорі ліворуч натисніть кнопку Publish to Gallery.

7.             Оформіть сторінку вашого проекту для публікації (додайте відповідні описи).

8.             Натисніть кнопку PUBLISH.

9.             Після публікації натисніть кнопку SHARE, скопіюйте отримане посилання.

10.          До цього завдання через кнопку ДОДАТИ/Посилання прикріпіть посилання на опублікований проект.

11.          Натисніть кнопку ЗДАТИ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Документ Google

Screens опис властивостей компонентів

 

https://goo.gl/kaqaeX

 

 

Спільна папка з малюнками на Диску​   

Google

 

https://goo.gl/HqZMPp

 

 

Посилання на довідкову інформацію про використання екранів на сайті розробників

 

https://goo.gl/SSxVWc

 

 

Навчальне відео. 

Розробка проекту “Робота з екранами”.

 

https://goo.gl/UiMksv

 

 

Власний додаток. Ідея

1.            Продумайте ідею власного проекту.

2.            Через кнопку СТВОРИТИ/Документи додайте до завдання новий документ з першими нотатками щодо майбутнього проекту, які будуть містити відповіді на такі запитання:

Ідея додатка:

     На кого розрахований;

     Де буде використовуватись?

     Короткий опис дій, які будуть виконуватися під час запуску.

 

 

Таблиця проектів

 

https://goo.gl/MQQzic

 

 

 

8-й модуль

     Підсумковий проект;

     Спільна презентація для захисту; ●       Підсумки.

 

Детально:

 

Підсумковий проект

1.  Збережіть обраний проект Save project as... з назвою pidsumok_prizvishe.aia.

2.  Змініть проект відповідно до власних вподобань й обраного напрямку.

3.  оформіть опис проекта.

4.  Додайте посилання на опис до Таблиці проектів.

5.  Оцініть проекти 3-х учасників, які у списку йдуть після вас. (Коментуємо)

 

 

Google документ

 

https://goo.gl/noXi98

 

 

             

Довідкові навчальні відео щодо організації роботи у віртуальному навчальному середовищі Google Classroom:

Classroom для учнів

 

 

Список відтворення:

      Перший вхід. (Звичайний вхід.) ●      Скриншот до завдання.

      Додаємо файл до завдання.

      Питаємо вчителя.

      Дивимось оцінку.

      Перероблюємо завдання.

https://goo.gl/6e6aYp

Вивчаємо Classroom

 

 

Список відтворення:

      Як приєднатися до класу.

      Встановлюємо додаток на смартфон.

      Огляд структури класу.

      Створюємо власний клас.

      Завдання на спільне редагування.

      Як створити копію завдання для кожного студента.

      Як виставити оцінку.

 

https://goo.gl/aK6rWs

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Андріяш Галина
    Матеріал викладено доступно. Усі теми зрозумілі. Чудова підбірка. Дякую за оригінальність викладу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маєвська Марина
    Дякую за допомогу і підтримку. Дуже корисний і цікавий матеріал для роботи.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Козловський Василь
    Дякую за чудовий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Барабаш Оксана Олександрівна
    Дякую! Дуже крута робота. Все над чим Ви працюєте має відтиск професіонала!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Асманская Анна
    Сучасний навчальний матеріал, оволодіння яким викладено покроково у легкій для сприйняття формі. Опанувати і застосувати може широке коло вчителів (не лише інформатики).
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Bukach Dmytro
    Цікава розробка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ольга Богданова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pdf
Додано
14 березня 2018
Переглядів
4469
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку