конспект уроку "Органи чуття тварин , їх значення"

Про матеріал
конспект уроку з біології для учнів 7 класу , на уроці учні працюють самостійно
Перегляд файлу

Тема : Органи чуття тварин, їх значення

Цілі: Сформувати в учнів знання про органи чуття, розкрити значення органів чуття для життєдіяльності тварин, показати зв»язок організму тварини з навколишнім середовищем; розвивати спостережливість та вміння робити логічні висновки; виховувати почуття відповідальності

Обладнання :

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

Хід уроку

1. Організаційний момент

У ч и т е л ь

Любі діти, добрий день!

Зичу праці і старання,

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день!

Д і т и

Добрий день! Добрий день!

Дякуємо за побажання,

На урок берем з собою

Знання, вміння, навички й старання.

Інтерактивний прийом « браслет настрою»

2.Актуалізація опорних знань та вмінь

Робота в групах

(Кожна група отримує 12 запитань навпроти яких має поставити +або -)

1 ) Процеси життєдіяльності необхідні для тварин.

2) Тварини – гетеротгофи?

3)Сапротрофи – це організми , що споживають рослини?

4)У риб не формуються спеціалізовані травні залози.

5)У риб органи дихання трахеї.

6.)У птахів і ссавців серце чотирикамерне.

7)Процеси надходження речовин в організм – це виділення.

8)У ракоподібних органи виділення  зелені залози.

9)Опорно-рухову систему складає скелет і мускулатура.

10) Покриви тіла тварин виконують захисну функцію.

11) У риб найбільш розвинений головний мозок.

12.) Хордові тварини мають дифузну нервову систему.

Вправа «Хмара слів)

 

Бесіда

  • Які слова в хмарі ви не знаєте ? Незнаєте?
  • Постарайтесь визначити з хмари слів тему уроку

Як ви думаєте яка тема уроку?

4. Повідомлення теми і цілей уроку.

- Що б ви хотіли б дізнатися на сьогоднішньому уроці?

5.Вивчення нового матеріалу

Коротка розповідь вчителя

Робота в мікро групах ( за інструкцією)

Інструкція до роботи в мокро-групах

  1. Прочитай  .
  2. Дай відповіді на запитання.
  3. Презентуй відповіді.

1 група  (Кишковопорожнині, кільчасті черви)

1)Які є органи чуття у медуз?

2)Який у них вигляд?

3).Які особливості має дощовий червяк ?

4)Які органи чуття у багатощетинкових червів?

2.Група (Членистоногі)

1)Які ограни чуття розвинені у членистоногих?

2)Які особливості зору мають комахи?

3)Що входить до складу органів слуху членистоногих?

4)Чим особливі органи смаку у членистоногих?

3 Група (молюски)

1) Які органи чуття у молюск?

2) Де розташовані органи дотику у молюск та , що це за органи?

3) Які органи чуття допомагають молюскам відшукати здобич?

4 Група (РИБИ)

1).Які органи чуття є у риб?

       2)  Чим особливі   очі у риб?

       3)Чи розвинений нюх у риб?

     4).Який особливий орган чуття є у риб. Яка його будова?

  5)  ГРУПА (Амфібії, Рептилії)

1. Які органи чуття є у амфібій та рептилій?

2) Які особливості мають очі у амфібій та рептилій?

3) Чим особливі органу слуху у амфібій та рептилій?

4). За допомогою яких органів відчувають амфібії смак та рептилії?

 6. ГРУПА (птахи )

     1)Які органи чуття розвинені у птахів?

     2) Чому деякі птахи повертають голову навіть на 360 градусів?

     3) Чи здатні птахи попередити про небезпеку інших птахів? Який огран чуття їм допомагає в цьому?

     4)Чи здатні птахи відчувати запахи?

7.  ГРУПА (Ссавці)

1) .Які органи чуття розвинені у ссавців?

2)Яка особливість  органу слуху у ссавців?

3) Як називаються органи дотику у ссавці?

4) Яку роль відіграє смак та нюх у ссавців?

 

Перегляд відео.

Підсумок уроку

Створити квітку органи чуття у тварин

 

 

 

 

doc
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
2734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку