КОНСПЕКТ УРОКУ ПО ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ДЛЯ УЧНІВ 5- 6-х КЛАСІВ (баскетбол).

Про матеріал
ТЕМА: «БАСКЕТБОЛ» ЗАВДАННЯ УРОКУ: - навчити веденню м’яча правою і лівою рукою, на місці і в русі; - вдосконалити вміння учнів пересуватись різними видами,а також техніку передачі м’яча двома руками від грудей; - сприяти розвитку ігрової спритності та швидкості реакції; - сприяти розвитку уваги; - сприяти формуванню знань про основи техніки ведення м’яча. Розширити знання учнів про способи пересування баскетболіста та техніку передачі м’яча двумя руками від грудей. МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ : спортивний зал. ІНВЕНТАР І ОБЛАДНАННЯ: м’ячі, стійки або фішки для обведення. Секундомір, свисток.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ ПО ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ДЛЯ УЧНІВ  

5- 6-х КЛАСІВ (баскетбол).

ТЕМА: «БАСКЕТБОЛ»  

ЗАВДАННЯ УРОКУ:  

-                 навчити веденню м’яча правою і лівою рукою, на місці і в русі;  

-                 вдосконалити вміння учнів пересуватись різними видами,а також техніку передачі м’яча двома руками від грудей;

урока

Зміст уроку

 

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

I

Підготовча частина

 

10 хв

 

1.

 

 

2.

 

3.

 

 

4.

 

 

 

 

 

Шикування в одну шеренгу, привітання

Повідомлення завдань уроку. Ходьба в довкола залу в   колоні по одному з розмиканям на  дистанцію в 2 кроки.

 

Біг в повільному темпі   довкола залу в колоні по   одному з збереженням дистанції в 2 кроки.

 

 

 

Вимагати від учнів   швидкості і узгодженості  дій.

 

Звернути увагу  учнів на збереження  правильної постави.

 

Слідкувати за диханням, дотримуватися темпу.

 

 

-                 сприяти розвитку ігрової спритності та швидкості реакції;

-                 сприяти розвитку уваги; 

-                 сприяти формуванню знань про основи техніки ведення м’яча. Розширити  знання учнів про способи пересування баскетболіста та техніку передачі м’яча  двумя руками від грудей.  

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ : спортивний зал.

ІНВЕНТАР І ОБЛАДНАННЯ: м’ячі, стійки або фішки для  обведення. Секундомір, свисток.  

  

 

 

5.

 

Чергування бігу в  оптимальному темпі лицем до напрямку руху, лівим і правим боком, спиною до напрямку руху.

 

 

 

Зміну способів руху виконувати по сигналу учителя: по свистку, тримати дистанцію.

II

 

6.

 

 

 

7.

Основна частина

 

Загально-розвиваючі   вправи в русі і кроком: 

 

Вправа 1. 

В.п. – руки в сторони.  На 4 кроки вперед – 4 кругові  оберти кистями до середини, на  наступні 4 кроки – назовні.

Вправа 2. 

В.п. – руки перед   грудьми, пальці зчеплені   долонями до середини.  На крок  лівою вперед – руки розігнути  вперед долонями назовні, на  крок правою вперед – зігнути  руки в в.п.

Вправа 3.

Ходьба під рахунок вчителя і перешикування з колони по одному в колону по двоє поворотом ліворуч в русі за командою вчителя

 

30 хв.

 

5-7 раз в кожну сторону

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 – 8 разів

 

 

Акцентувати увагу учнів  на поєднання рухів з   ритмом кроків і на  збереження правильної   постави при виконанні   вправ. 

 

 

 

 

Виконувати з  максимальною 

амплітудою рухів

 

 

 

Звернути увагу  учнів на ритмі  дихання.Орієнтувати учнів на размикання з  дистанцією і інтервалом в  три кроки.

 

8.

Вправи з м’ячем: 

 

Вправа 1. 

В.п. – півприсяд с нахилом  вперед, ліва нога спереду, м’яч справа, кисть  правої руки з широко розставленими пальцями на м’ячі. Перекочування м’яча  по підлозі вправо-вліво, впередназад.

 

Вправа 2

Повторити впр. 1.,

змінивши  положення ніг, лівої руки.

 

 

 

 

 

Звернути увагу учнів на «м’якість» рухів кисті,  збереження постійного  контакту з поверхнею  м’яча, по м’ячу долонею не хлопать.

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 3

В.п. – стійка баскетболіста, ліва нога спереду. 

Ведення м’яча на місці правою рукою. 

Вправа 4

В.п.– Повторити впр.3., змінивши  положення ніг, лівою рукою. 

Вправа 5

В.п. – стійка баскетболіста. ведення м’яча на місці поперемінно правою і лівою рукою, переводячи м’яч  під відповідну руку третім торканням.

 

Вправа 6

В.п. – стійка баскетболіста,  Ліва нога спереду. 

Повторити впр. 5. з незначним   просуванням вперед: три удари м’ячем об  підлогу правою рукою, крок вперед  правою ногою і три удари м’ячем об підлогу лівою  рукою,крок лівою ногою. 

 

Вправа 7

Ведення м’яча правою рукою при  пересуванні приставними кроками лівим  боком вперед, зупинка і ведення мяча  лівою рукою при пересуванні  приставними кроками правим боком  вперед.

 

Вправа 8. 

В.п. – шикування в дві шеренги  на одній з сторін залу, м’яч в перших   номерів. 

Ведення м’яча правою рукою по прямій в  русі кроком до визначеного орієнтиру -  стійки(фішки), обведення стійки справа і  ведення в зворотньому напрямку лівою  рукою, зупинка кроком в 3-4 м від  партнера з ловінням м’яча двома руками і  передача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати під рахунок вчителя

 

 

 

Звернути увагу учнів на  збереження  стійки баскетболіста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватися зорового контролю.

 

 

 

 

 

 

 

 

Намагатися не збивати стійки(фішки).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м’яча партнеру двома руками  від грудей. 

 

Вправа 9

Повторити впр. 8., але ведення  м’яча бігом.

 

Вправа 10

Рухлива гра з м’ячем  «10 ПЕРЕДАЧ». Проводиться на половині  баскетбольної площадки  двома командами по 5 . Виграє команда,  яка зробила 10 передач  м’яча двома руками від  грудей. При втраті м’яча  рахунок передач  починається спочатку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил гри.

III

Заключна частина

5 хв

 

9.

 

 

 

 

10.

11.

12.

13.

Біг довкола залу по одному з   поступовим зниженням швидкості до  переходу на ритмічну ходьбу під рахунок учителя.

Шикування в одну шеренгу.  

Підведення підсумків уроку.

Виставлення оцінок.

Перехід до роздягалень.

 

 

Акцентувати увагу учнів  на ритмі дихання та  на  збереження правильної   постави. 

 

 

 

 

Спокійно, не штовхатись, не бігти.

 

 

pdf
Додано
26 січня
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку