Тема: повторення вивченого, порівняння чисел з виразами.
Мета: узагальнити знання учнів із вивченого. Удосконалити навички правильно обчислювати вирази та порівнювати їх, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі, закріпити навички порівнювати числа, розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій, виховувати культурну поведінку, дбайливо ставитися до часу, формувати вміння раціонально та с користю витрачати час.
Очікуванні результати: учні навчаються списувати з книжки; правильно вирішує та порівнює вирази; вміє розв’язувати задачі; порівнює іменовані числа; встановлює взаємо зв'язок між додаванням та відніманням; вміє читати, складати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками та числовими відрізками, за схемами.
Обладнання: підручник, зошит, лінійка.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Знову день почався діти
Всі зібрались на урок
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
Гра “Наступне число”
Вчитель говорить число, а діти говорять яке наступне.
2(3), 7(8), 4(5), 3(4), 9(10), 1(2).
Відгадай загадку
М’яч в кільці
Команді ГООЛ!
Ми іграєм в (БАСКЕТБОЛ)
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Вправи на закріплення складу числа 7
Математичний диктант
Повідомлення теми уроку :
Робота за підручником стр.52
Фізкультхвилинка
Рефлекція
Вправа “ скринька настрою”
Який настрій після уроку?
Що робили на уроці?
Чи цікавим був урок?