Конспект уроку, презентація "Ми жителі своєї планети"

Про матеріал
Перший урок в 2020-2021 навчальному році для учнів 4 класу. Конспект інтегрованого уроку з природознавства, основ здоров'я, я у світі. Містить рекомендації щодо правил поведінки під час адаптивного карантину в школі.
Перегляд файлу

Тема. Ми жителі своєї планети

Мета:

  • вчити бережливому ставленню до природи, ознайомити з правилами поведінки під час навчання в режимі адаптивного карантину;
  • розвивати вміння безпечно співіснувати з природою, відчуваючи себе невіддільною її частиною, закріплювати навички поведінки в умовах світової пандемії;
  • виховувати культуру цінності своєї приналежності до світу і мотиву-вати відповідальність за наслідки своїх дій.

Обладнання: ноутбук, презентація, аудіо- та відеозаписи, роздатковий матеріал.

Тип уроку: інтегрований (природознавство, основи здоров’я, я у світі)

Хід уроку

І. Організація класу

- Вітаю вас в новому навчальному році! Дуже рада всіх бачити здоровими та усміхненими! Сподіваюсь на нові звершення та купу приємних сюрпризів в нашому 4 класі!

ІІ. Оголошення теми та мети уроку (слайд 1)

  1. Робота з частиною ілюстрації на дошці:
  • Що ви бачите на малюнку?
  • Чого не вистачає?
  1. Робота з епіграфом до уроку (слайд 2)
  • Як ви розумієте ці слова?
  • Чи додали б ще чогось до написаного?

(слайд 3)

ІІІ. Інтеграція навчального матеріалу (природознавство, основи здоров’я, я у світі)

  1. Розповідь з елементами бесіди
  • Ми знаємо, про перенаселення нашої планети, про забруднення світового океану, про те, що ми є частиною природи і повинні жити в злагоді з нею. Знаємо про екологію нашої країни, про забруднення повітря, ґрунтів, підземних вод, про вплив людини на все, що її оточує.

Знати мало. Потрібно робити вчинки, які б були корисні для всього живого, що є на Землі. Почати, звісно ж, треба з себе: не смітити всюди, бути обережним з рослинами, тваринами, не вирубувати здорових дерев, не ламати їх гілок для забавок, грати в безпечні ігри, бути доброзичливим.

  • Що ще ви можете додати до правил поведінки в природі?

Пропоную вам переглянути відеоролик про екологічні проблеми в Україні та світі (слайд 4)

ВІДЕОРОЛИК 1.

Фізкультхвилинка

  • Давайте пограємо в рухливу гру «Як зберегти природу» (слайд 5)

    ВІДЕОРОЛИК 2.

(слайд 6)

ВІДКРИТИ ДРУГУ ЧАСТИНУ ІЛЮСТРАЦІЇ НА ДОШЦІ

  1. Закріплення навичок поведінки в умовах світової пандемії

(слайди 7-15)

  1. Творча робота «Я у світі»

(слайд 16)

Музичнй супровід. Аудіозапис «Олівці-малівці»

IV. Підсумок уроку (слайд 17)

  1. Бесіда. Вправа «Інтерв’ю»
  • Що нового дізналися на уроці?
  • Які висновки для себе зробили?
  • Що зрозуміли/не зрозуміли?
  1. Завершення уроку
  • Діти, мені хочеться вам сказати, що в такий час необхідно більше маленьких радостей і щирих посмішок, тому я підготувала для вас невеличкі солодкі презенти. Сподіваюсь, що вони додадуть вам приємних емоцій в сьогоднішній день.

(слайд 18)

Роздатковий матеріал «Я у світі»

docx
Додав(-ла)
Івлієва Тетяна
Додано
31 серпня 2020
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку