Конспект уроку " Птахи восени"

Про матеріал
Розробка уроку з ЯДС на тему "Птахи восени". Містить інтерактивні вправи для закріплення набутих знань і навичок . А також завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Заняття №5. Тема «Як птахи готуються до зими»

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "українська символіка в картинках"

Юний друже!

Сьогодні на занятті, тема якого «Як птахи готуються до зими», ти ознайомишся з життям птахів восени, дізнаєшся, як на них впливають осінні зміни, чому одні птахи відлітають у теплі краї, а інші залишаються зимувати. Цікаво буде дізнатися про особливості підготовки до зими осілих і перелітних птахів своєї місцевості.

Радимо тобі ознайомитися з розділом «Віконце в природу». Тут ти відкриєш для себе багато таємниць про птахів, дізнаєшся про найважчих, найбільших, найвищих, найменших, найшвидших птахів України. А на літературній сторінці залюбки ознайомишся з народними легендами про лелек, оповіданнями та віршами про пернатих.

Під час вивчення теми тобі допоможе словничок. В ньому ти знайдеш зрозумілі тлумачення того чи іншого нового слова.

Ознайомившись з теоретичним матеріалом та відео, ти зможеш самостійно виконати практичні та творчі завдання з теми, вести спостереження за життям птахів восени і самостійно оцінити свої знання. Застосовуй отримані знання та уміння для пояснення та оцінки різноманітних явищ в житті птахів восени та для розв’язання природознавчих задач і життєвих ситуацій.

Успіху тобі!

  •    Що ти вже знаєш та вмієш?

Вимоги до вхідних знань та умінь учнів.

  •    Знаєш:
  •   птахи належать до живої природи;
  •   ознаки птахів: всі птахи мають два крила, тіло вкрите пір’ям;
  •   розумієш, як живуть птахи, чим живляться, як розмножуються;
  •   назви птахів своєї місцевості.
  •    Вмієш:
  •   співвідносити зображення та описи птахів;
  •   розпізнавати та порівнювати відомих птахів за певними ознаками;
  •   наводити приклади птахів своєї місцевості;
  •   проводити прості фенологічні спостереження;
  •   вести спостереження за птахами;
  •   не завдавати шкоди птахам під час спостереження.
  •     Очікувані результати. Що ти будеш знати та вміти після вивчення теми

«Як осінні зміни впливають на комах».

  •    Знати:
  •   причини відльоту перелітних птахів;
  •   явища, які відбуваються в житті птахів восени;
  •    про причинно-наслідкові зв'язки між змінами в житті птахів і змінами в неживій природі восени;
  •   які зміни в неживій природі впливають на життя птахів;
  •   чому восени одні птахи відлітають у вирій, а інші залишаються зимувати;
  •   які птахи відлітають першими і чому;
  •   осілих і перелітних птахів своєї місцевості;
  •   як готуються до зими птахи;
  •   підготовка птахів до зими це осіннє явище в живій природі;
  •   вивчені природничі терміни з теми.
  •    Вміти:
  •     встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між змінами в неживій природі та життям птахів восени, робити висновки;
  •      на прикладах пояснити, які зміни відбуваються в житті птахів восени;
  •   наводити приклади осілих і перелітних птахів своєї місцевості;
  •   спостерігати за життям птахів восени;
  •       відповідально та дбайливо ставитися до птахів, не завдавати їм шкоди під час спостереження;
  •    застосовувати знання для пояснення та оцінки різноманітних процесів і явищ в житті птахів восени;
  •           самостійно виконувати практичні, творчі завдання, спостереження і дослідження;
  •           застосовувати отримані знання, уміння та навички для розв’язання 

природознавчих задач і життєвих ситуацій;

  •     наводити приклади із життя щодо підготовки птахів до зими, опираючись на власний досвід;
  •        використовувати додаткові джерела інформації при вирішенні навчальних завдань;
  •           самостійно виконувати практичні, творчі завдання, спостереження і дослідження;
  •   оцінювати результати своєї роботи під час заняття;
  •   вправлятися над інтонацією мовлення, чіткістю дикції.

 

 

1 сентября - День Знаний. Первый раз в первый класс. - Картинка 3 - 1 сентября 1 класс - Первоклассник - Картинки по педагогикеПЛАН УРОКУ

  •        Переглянь відеоматеріал до уроку за посиланням: «Актуалізація опорних знань. Фенологічні спостереження».


 

  •    Реалізація міжпредметних зв'язків

 

  1. Мовна розминка

 

  •   Чистомовка. Прочитай чітко та розбірливо.

 

Хи, хи, хи – до нас завітали птахи.

Ки, ки, ки – птахи наші помічники.

Ди, ди, ди – у зимові холоди,

Ді, ді, ді – допоможем їм в біді.


  •    Скоромовки. Прочитай швидко та чітко, правильно вимовляй звуки.


  1.    Хитру сороку спіймати морока, а на сорок сорок сорок морок.
  2.    Дзьобнув хлібця горобець, - Дзьоб обтер об стовбурець. Барабольки подзьобав, -

По бруківці пострибав.

  1.    Журавель шукає броду - Жабенятко — скік у воду. Жук до жаби жу-жу-жу!

Журавлеві розкажу. (О. Кононенко)

 

  1. Математична розминка

 

  •   Розв'яжи задачі.

 

  •    Відомо, що найдовший дзьоб серед птахів України має лелека — 19 сантиметрів. Дещо коротший у чаплі — 13 сантиметрів. На скільки сантиметрів дзьоб у лелеки довше, ніж у чаплі.

 

  •     На горобину сіла зграйка снігурів - 10 пташок. Скільки снігурів у двох таких зграйках?

 

  •    Синиці виводять пташенят двічі на рік. В одному виводку у пари синиць було 9 пташенят, у другому 10. Скільки всього пташенят у пари синиць вивелося за рік?

 

  •    До годівниці прилетіло 13 горобців. 5 горобців злякалося і перелетіло на дерево. Скільки горобців залишилося на годівниці?

  •    Теоретичний матеріал.


 

  •         Переглянь відеоматеріал за посиланням: «Як птахи готуються до зими».
  •         Робота з підручником: прочитай с. 118–119. Яких перелітних та осілих птахів ти запам’ятав?
  •    Що можна зробити у вільний час.

Скористайся рекомендаціями спеціалістів та допомогою батьків і візьми участь в акції «Смаколики для птахів». Мета заходу: допомогти пташкам перезимувати . Виготовлення годівничок та смаколиків для пташок.

Приклад: учні ХЛ №8 взяли активну участь у цій акції.






 


Практичні завдання з теми «Як птахи готуються до зими»


Вітаю юний друже! Настав час перевірити свої знання. Перед виконанням завдань пропонуємо тобі ознайомитися з алгоритмом практичних завдань:

  1. Уважно прочитай опис завдання.
  2. Натисни на назву завдання, яка виділяється кольором, щоб перейти до виконання.
  3. По завершенню вправи ти побачиш на екрані свій результат (кількість правильних відповідей).

Пропонуємо тобі виконати наступні завдання:

  •         Вправа «Впізнай птаха за ознаками»: уважно прочитай та впізнай птаха.

 

Ця пташка живе у лісах, парках та скверах. У забарвленні птаха переважають чорні й білі тони, які в поєднанні з яскраво-червоним підхвістям і надають птахові строкатого вигляду. Пір’я на спині і крилах у нього чорного кольору, а грудка біла, на голові, ніби червона шапочка вдягнена. Хвіст довгий, чорний, за винятком двох крайніх пір’їн, які білого кольору.

У нього міцний дзьоб, яким він дістає комашок та личинок з-під кори дерев, через це його називають лісовим доктором. Він у великій кількості поїдає лісових шкідників попелиць, гусениць метеликів і комах, які живляться деревиною.


Птах добре і швидко літає, проте у всіх випадках віддає перевагу лазінню по стовбуру, користуючись крилами лише для перельоту на сусіднє дерево.

Дуже велику користь приносить ця пташка.

 

(Це дятел, осілий птах)

 

Цей птах живе в усіх куточках нашої країни. Як правило, його можна знайти біля людської оселі.

Це дрібний птах. Забарвлення сірувате з чорною шийкою й коричневими крильцями, що з легкістю маскує його на деревах. Верх голови пташки каштанового кольору. Щоки білі з виразною чорною плямою. Передня частина шиї теж чорна. Крила темно-бурі з двома тонкими білими смужками. Ніжки птаха

– маленькі й тоненькі з ледь помітними крихітними кігтиками. По землі або з гілки на гілку пересувається стрибками.

Він весело цвірінькає і з радістю приймає будь-яке частування.

 

(Це горобець, осілий птах)

 

  •    Музична фізкультхвилинка

 

«Пісенька горобчика» (караоке) діти під музику придумують та виконують певні рухи.

 

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=8N1Qd1GbILM

  •         Вправа «Четвертий зайвий»: уважно прочитай, в кожній строчці обери зайвого птаха. Для того,щоб перевірити відповідь натисни на позначку у кутку праворуч     .
  •         Гра-вправа «Нагодуй птахів»: Вибери, що можна покласти птахам у годівничку?
  •         Тест для самоконтролю. Тест складається з 10 запитань. Уважно прочитай питання та познач 1 правильну відповідь. Після завершення тестування можна переглянути, де  саме ти зробив помилку.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами :

  •    Робота у Щоденнику вражень.

Самооцінювання за допомогою малюнків.

 

Оціни свою роботу за допомогою малюнків. Намалюй у щоденнику вражень відповідний смайлик.

 

Обери потрібний смайлик

Самооцінювання

Рисунки карандашом прикольные смайлики (61 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
8 жовтня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку