Урок 26
Тема: Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Актуалізація опорних знань
Почнемо з гри «Гаряча картопля».
Потрібно передавати «гарячу картоплю» однокласникам і при цьому говорити ключове слово з нашої теми та надавати відповідь на дане слово чи означення (Що це таке? Означення слова). Слова: Скретч, спрайт, рудий кіт, програмування, програма, алгоритм, лінійний алгоритм, план дій, інструкція, рух, перо, костюм, виконавець, система команд виконавця, команда, спонукання до дії та ін.
IІІ. Мотивація навчальної діяльності
РОЖЕВІ ОКУЛЯРИ
Сонячні промені так щедро наповнили клас,що потрібно одягнути чарівні сонячні окуляри,через які видно лише добре. Передаючи окуляри один одному, кажіть компліменти.
Щоб урок пройшов результативно назвіть слова, які починаються на кожну букву і які забезпечать нам успішну роботу впродовж уроку:
У – увага
Р - розум
О – організованість
К - кмітливість
Молодці. Якщо ви будете такими, то я чекаю від вас:
Д - Думок швидких
І - Ініціативи від усіх
Я – Яскравих оригінальних відповідей.
Отже я чекаю від вас активної діяльності - тобто дії - отож починаємо діяти.
Питання на яке потрібно дати відповідь на початку уроку і в кінці – Чи потрібні алгоритми в нашому житті? (Діти відповідають на питання)
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
У кожного на парті лежить по цукерці, дітям надаються команди: візьми цукерку, розгорни, з’їж цукерку, викинь до смітника обгортку.
Задаю уточнюючі запитання. (Якби команди були по іншому, можна б було з’їсти цукерку? Хто Ви під час виконання даних команд?)
(Роздивляються слайди на презентації, виконують вправу https://learningapps.org/view1449678 на дошці по групам та визначають тему уроку, приходячи до висновку, що тема «Лінійні алгоритми. Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмуванні Скретч»)
Щоденно людям доводиться виконувати безліч завдань, які нагадують виконання алгоритму. Деякі з них настільки увійшли в наше життя, що ми виконуємо їх, майже, не задумуючись.
Сьогодні на уроці ми знову зануримося в чудовий світ програмування, світ рудого котика. Я дам вам можливість представити своїм однокласникам міні-проекти, над якими ви працювали.
V. Засвоєння набутих вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Практична робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
Завдання 1. Побудова в Скретч фігуру
Завдання 2. Побудувати правильний п’ятикутник
1) Переміститися на 100 кроків
2) Повернутися на 72 градусів
3) Переміститися на 100 кроків
4) Повернутися на 72 градусів
5) Переміститися на 100 кроків
6) Повернутися на 72 градусів
7) Переміститися на 100 кроків
8) Повернутися на 72 градусів
9) Переміститися на 100 кроків
VII. Домашнє завдання
Написати блок-схему побудови правильного п’ятикутника.
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Що найбільше запам’яталось на уроці?
— Що сподобалося?
ІX. Оцінювання роботи учнів