Конспект уроку: Робоче місце для ручної обробки металу

Про матеріал
Ознайомлення учнів з робочим місцем для ручної обробки металу; навчити правильно підбирати верстак для свого зростання.
Перегляд файлу

Конспект уроку: Робоче місце для ручної обробки металу

Мета: ознайомити учнів з робочим місцем для ручної обробки металу; навчити правильно підбирати верстак для свого зростання.

Устаткування: робоче місце для ручної обробки металу (слюсарний верстак).

Хід уроку

I. Повторення пройденого матеріалу.

1.Бесіда з питань:

"Як підрозділяються машини?

"Що називається механізмом?

"Наведіть приклади механізмів.

"Де застосовуються гвинтові механізми?

2.Повідомлення теми і мети уроку.

II. Виклад програмного матеріалу.

1.Вступ в тему уроку.

Вчитель . Як називають фахівця з ручної обробки металу? (Слюсар.)

Що являє собою робоче місце слюсаря? (Слюсарний верстак.)

Вчитель . Слюсарний верстак будь-якої конструкції має підставу, кришку, слюсарні лещата, захисну сітку. 

Універсальний верстат: підстава, підвісне сидіння, слюсарні лещата, кришка, захисна сітка, столярний затиск, підставка для технічної документації

Для зручної роботи висота верстата повинна відповідати зросту працюючого.

Передбачено і спеціальне положення рук і ніг для раціональної роботи на верстаті. 

Організація роботи близько слюсарного верстата: підбір висоти верстата, положення рук і ніг при роботі

Слюсарні лещата служать для закріплення заготовок перед обробкою.  Слюсарні лещата: ходовий гвинт, рухлива губка, нерухома губка, опорна плита, рукоятка

Вчитель розповідає і показує, як користуватися слюсарними лещатами.

Дотримуйтесь основні правила безпеки при користуванні слюсарними лещатами:

"Забороняється стукати молотком по рукоятці лещат при кріпленні заготовки;

"Очищати лещата від тирси тільки щіткою;

"Регулярно змащувати ходовий гвинт.

III. Практична робота.

Виконання завдань:

Розглянути будову слюсарного верстата і заповнити таблицю в робочому зошиті.

Розглянути пристрій слюсарних лещат і заповнити таблицю.

Перевірити, чи відповідає верстак вашому зростанню, якщо немає, підібрати підставку.

Закріпити в лещатах різні заготовки.

Складові частини верстата

№ п / п

Назва

призначення

 

 

 

VI. Підсумок уроку.

Перевірка заповнених таблиць.

Перевірка відповідності верстата зростання учня.

Оцінка роботи учнів.

 

docx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку