Тема: Розв'язування задач на знаходження площі та об'єму ( 5 клас)
Тип уроку: Особистісно орієнтований урок. Застосування знань і умінь
Мета уроку:
4. Обладнання:
На кінець уроку учні мають
Лунає дзвіночок, до праці мерщій.
Ти всі перешкоди здолати зумій!
Працюй наполегливо, швидко, старанно,
щоб кожна хвилинка не втратилась марно
ІІ. Етап визначення мети
ІІІ. Етап проектування
(Відшукати серед інших формулу для знаходження площі прямокутника, квадрата)
(Відшукати серед інших формулу для знаходження об’єму)
ІУ. Етап організації виконання плану діяльності
Сьогодні ми будемо працювати в парах, щоб мати можливість допомагати один одному.
(Діти об’єднанні в пари)
Давайте згадаємо, яких правил ми маємо дотримуватися для якісної роботи
ПРАВИЛА РОБОТИ В ГРУПІ
ПРАКТИЧНА РОБОТА
(На партах для кожної групи картонні квадрати і прямокутники,
|
Квадрат |
Прямокутник |
Довжина |
|
|
Ширина |
|
|
Площа |
|
|
|
|
|
|
Куб |
Паралелепіпед |
|
Довжина |
|
|
|
Ширина |
|
|
|
Висота |
|
|
|
Об’єм |
|
|
|
- Діти, чи знаєте ви такі професії, у яких є необхідність застосовувати знання формул для обчислення площі та об'єму?
(таких - будівельник, інженер, дизайнер, обліковець)
Отже, сьогодні на уроці ми будемо вчитися розв'язувати практичні завдання, які вам у майбутньому будуть необхідні, але перед роботою відпочинемо
Фізхвилинка
Щоб задачі розв’язати
На хвилинку треба встати.
Руки в боки, підтягнулись,
Вліво, вправо повернулись,
Нахиляємось вперед,
Прогинаємось назад.
Руки в кулачки узяли.
Свої пальці розім’яли.
Головою покрутили,
Скільки вистачить вам сили.
Пострибали, як зайчата,
Маршируємо, як солдати.
Наче птах увись злітаємо,
Потягнулись… і – сідаємо.
Назва кожна пари професія, якій необхідні знання з даної теми
Будівельники
ЗАДАЧА 1. Сім’я Гапченків щойно придбали земельну ділянку, на якій плануєють збудувати будинок і літню кухню.
Допоможіть родині знайдіть площу і периметр будинку і літньої кухні, схему побудови подано на малюнку. (розміри подано в метрах)
ЗАДАЧА 2. (Робочий зошит учня автор Д.В.Васильєва)
Об’єм басейну дорівнює 120 м3. Його ширина 5 м, а довжина -12 м.
Обліковці
Задача 1. У фермерському господарстві на полі прямокутної форми завдовжки 400 м і завширшки 150 м засіяли кукурудзу. Знайдіть засіяну площу поля кукурудзою. Виразіть засіяну площу у гектарах. (10000 метрів квадратних = 1 гектару)
Задача 2. На ділянці прямокутної форми завдовжки 200 м і завширшки 100 м виростили картоплю. Яку площу поля засіяну картоплею?
Дизайнери
Задача 1. Доріжку завдовжки 60 м і завширшки 2 м мають викласти квадратними плитками. Скільки для цього потрібно плиток? Площа кожної плитки 1 метр квадратний.
Задача 2. Бригада робітників може пофарбувати стіни 1 м2 за 2 хв. Скільки часу знадобиться бригаді, щоб пофарбувати стіни розмірами 6 м на 7 м?
Розрахункове бюро
У. Етап контрольно- оцінювальний
Звіт груп про роботу.
УІ. Заключний етап
Оголошення домашнього завдання
Рефлексія