Тема: Шкільне життя
Мета:
Тип уроку: урок повторення й закріплення вивченого матеріалу
Обладнання: відеоматеріали, малюнки, картки, наочні матеріали
Хід уроку
І. Організація класу
- Good morning, children! How are you? (good, fine, bad). Sit down, please. (жестом пропоную дітям сісти)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
(Вчитель розповідає історію, діти слухають і повторюють звуки та звукосполучення)
Хлопали двері й вікна: [p-p-p], [b-b-b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов містер Язичок, побачив це і здивувався: [e-e-e]. Тоді він відчинив двері й випустив вітер: [æ-æ-æ]! І знов стало в будиночку тепло й тихо.
Вивчення домовок
(вчитель розповідає учням домовки й показує предмети, які називає англійською. Учні повторюють слова)
Учням це найкращий друг: їм про все розкаже …(BOOK)
Англійською ми кожен день називаймо ручку … (PEN)
Я не брав з пеналу пензлів, а дістав з пеналу … (PENCIL)
ІІІ. Сприймання й усвідомлення матеріалу
Презентація ЛО
(Бере в руки ручку). This is a pen. Repeat: This is a pen.
(Бере в руки олівець). This is a pencil. Repeat: This is a pencil.
(Бере в руки портфель). This is a bag. Repeat: This is a bag.
(Бере в руки лінійку). This is a ruler. Repeat: This is a ruler.
(учні повторюють слова кілька разів)
На дошці малюнки предметів та їх назви. Учні знаходять на малюнку знайомі предмети й з’єднують їх з назвою, англійською мовою. Вчитель стежить за правильністю вимови.
Фізкультхвилинка
Наприклад: вчитель показує зображення ручки і запитує “What is this?”, а учні відповідають “It is a pen”
Учні переглядають відео та повторюють назви кольорів
Учні отримують аркуші – розфарбовки, де зображені предмети.
Вчитель стежить за правильністю виконання завдання.
IV. Підсумок уроку