Конспект уроку "Шкільне життя" 1 клас

Про матеріал
Запропонована розробка допоможе вчителеві якісно підготуватися до уроку англійської мови та забезпечить ефективність та результативність сприйнятого матеріалу.
Перегляд файлу

Тема: Шкільне життя

Мета:

  • закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • активізувати вживання граматичних структур: What is this?, This is .
  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови
  • розвивати культуру праці та спілкування учнів на уроці;
  • розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх пам'ять, мовленнєву реакцію, увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію
  • розвивати творчу уяву, фонематичний слух та правильну вимову
  • виховувати старанність та наполегливість
  • прищеплювати інтерес до навчання англійської мови
  • сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби

Тип уроку: урок повторення й закріплення вивченого матеріалу

Обладнання: відеоматеріали, малюнки, картки, наочні матеріали

Хід уроку

І. Організація класу

- Good morning, children!  How are you? (good, fine, bad). Sit down, please. (жестом пропоную дітям сісти)

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні ми почнемо розмову про школу, шкільне приладдя. Ви познайомитеся із новими словами й командами, виконуючи цікаві завдання. Тож почнемо!
  1. Фонетична зарядка

(Вчитель розповідає історію, діти слухають і повторюють звуки та звукосполучення)

  • Одного разу до будинку містера Язичка увірвався вітер. Містера Язичка саме не було вдома. Вітер завивав: [u: -u:-u] і шумів : [ð-ð-ð].

Хлопали двері й вікна: [p-p-p], [b-b-b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов містер Язичок, побачив це і здивувався: [e-e-e]. Тоді він відчинив двері й випустив вітер: [æ-æ-æ]! І знов стало в будиночку тепло й тихо.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Вивчення домовок

(вчитель розповідає учням домовки й показує предмети, які називає англійською. Учні повторюють слова)

Учням це найкращий друг: їм про все розкаже …(BOOK)

Англійською ми кожен день називаймо ручку … (PEN)

Я не брав з пеналу пензлів, а дістав з пеналу … (PENCIL)

ІІІ. Сприймання й усвідомлення матеріалу

Презентація ЛО

  1. Бесіда з учнями
  • Look! (Бере в руки книгу). This is a book. Repeat: This is a book.

(Бере в руки ручку). This is a pen. Repeat: This is a pen.

(Бере в руки олівець). This is a pencil. Repeat: This is a pencil.

(Бере в руки портфель). This is a bag. Repeat: This is a bag.

(Бере в руки лінійку). This is a ruler. Repeat: This is a ruler.

  • А тепер давайте повторимо.

(учні повторюють слова кілька разів)

  1. Гра «З’єднай»

На дошці малюнки предметів та їх назви. Учні знаходять на малюнку знайомі предмети й з’єднують їх з назвою, англійською мовою. Вчитель стежить за правильністю вимови.

  • Я помітила, що ви втомилися, тож давайте трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка

  • Stand up, please. (жестом пропоную встати)
  • Well done. Sit down, please.  Трошки відпочили, тож продовжимо.
  1. Вправа на формування граматичних структур
  • Зараз я вас запитаю “What is this?  і показую на предмет, а ви мені відповідаєте “It is a …”

Наприклад: вчитель показує зображення ручки і запитує “What is this?”, а учні відповідають “It is a pen

  • Very good!
  • Now let's repeat the colours/ Тепер давайте повторимо кольори
  1. Перегляд відео «Colours»

Учні переглядають відео та повторюють назви кольорів

  • Well done!
  1. Гра – розфарбовка

Учні отримують аркуші – розфарбовки, де зображені предмети.

  • Я називаю колір, а ви розфарбовуєте речі, потрібні у школі.

Вчитель стежить за правильністю виконання завдання.

IV.  Підсумок уроку

  • Які слова ми сьогодні вивчали?
  • Що ще нового чи цікавого ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
  • The lesson is over. Goodbye, children!

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
24 липня 2020
Переглядів
1953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку