Конспект уроку систематизації та узагальнення знань з теми "Sport" у 7 класі

Про матеріал
Конспект уроку систематизації та узагальнення знань з теми "Sport" у 7 класі до підручника Сотнікової, Гоголевої як перша іноземна мова. Розробка містить низку інтерактивних вправ та прийомів, різні види діяльності - аудіюання, діалогічне та монологічне мовлення, письмо.
Перегляд файлу

 

Тема:  "Sport in meinem Leben"

Мета: систематизувати та узагальнити лексику з теми, тренувати учнів у діалогічному та монологічному мовленні, поглибити знання учнів про види спорту, Олімпійські Ігри; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, формувати навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення; виховувати позитивне ставлення до спорту як до здорового способу життя, прагнення вдосконалювати себе, виховувати почуття колективізму.

Обладнання: підручник, робочий зошит, презентація, комп’ютер, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань з теми.

Хід уроку

  1. Привітання. Мотивація уроку (Слайд 2)

(під Олімпійський гімн)

  • Auf die Plätze! Fertig! Los!

Lehrer: " Guten Tag, liebe Freunde! Heute führen wir kleine Olympischen Spiele in unserer Schule, wo die besten Schüler ihre Kenntnisse zum Thema „Sport“ demonstrieren. Wir werden heute über unsere Lieblingssportarten, über die Rolle des Sports in unserem Leben sprechen. Wir werden auch verschiedene Übungen machen, lesen, sprechen, hören, schreiben und unsere Kenntnisse zum Thema „Sport“ vertiefen.

  1. Мовна зарядка (Слайд 3)

Учні спочатку хором, а потім індивідуально читають вірш.

Olympia-Sieger der Zukunft, voran!

In unserem Lande, on jedem Ort

Treiben die Jungen und Mädchen Sport.

Seht, wie sie mutig und zielbewusst sind!

Weltmeister werden will jedes Kind.

 

  1. Основна частина уроку

 

  1. Гра на згуртування

Macht bitte den Kreis je nach wie viele Sportarten sie treiben

(утворіть коло за тим, скількома видами спорту ви займаєтеся)

 

**********

  1. Relax Pause. Spiel «Плутанина»

Учасники встають у коло й простягають праву руку в напрямку до центра кола. По сигналу ведучого кожний гравець знаходить собі «партнера по рукостисканню». Число гравців має бути парним. Потім всі учасники витягають ліву руку й також знаходять собі «партнера по рукостисканню» (дуже важливо, щоб це була не та ж сама людина). І тепер завдання учасників полягає в тім, щоб розплутатися, тобто знову вишикуватися в коло, не роз'єднуючи рук.

  1. Завершальний етап уроку

 

  1. ГРА „Мікрофон»

Welche Sportarten kennst du?

  • Ich kenne Basketball
  • Ich kenne Fußball
  • Ich kenne Badminton
  1. Аналіз ситуації

Beantwortet die Frage „Muss man Sport treiben?“

Учні висловлюють свої думки

  1. Die Bewertung der Schüler

 

Auf Wiedersehen! Alles Gute!

docx
Додано
1 травня 2019
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку