Конспект уроку "Створення веб-сторінок"

Про матеріал
Власний конспект до уроку "Створення веб-сторінок" створено для практичної роботи. Імена учнів можна змінювати для особистих потреб!
Перегляд файлу

Тема уроку Створення веб-сайту

Мета уроку:

формування предметних компетентностей:

забезпечити засвоєння знань щодо створення сайтів, із вибором елементів оформлення сайту, створенням веб-сторінок і системи навігації в сервісі Google Сайти.

формування ключових компетентностей:

спілкування рідною мовою: висловлювати власну думку;

уміння вчитися: уміння визначати мету навчальної діяльності та способи її досягнення;

компетентність у цифрових технологіях: уміння користуватися цифровими технологіями, сервісами Web 2.0;

ініціативність і підприємливість: уміння брати відповідальність за свої дії;

соціальна і громадянська компетентність: здатність працювати разом з іншими на спільний результат.

Тип уроку: комбінований.

Форми організації навчальної  роботи: фронтальна та індивідуальна робота.

Методи та прийоми навчання: розповідь з практичним показом, практична робота у сервісі Google Sites, проходження тесту у сервісі Google Forms, вправа «На сьогоднішньому уроці я».

Дидактичне забезпечення: дидактична презентація, інструкції з охорони праці в кабінеті інформатики, мультимедійне обладнання, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, смартфони (необов’язково).

Міжпредметні зв’язки: українська мова, технологія, інформаційні технології.

Хід уроку:

  1.                Організаційний момент( 5хв) (Слайд 1)
  1.               Рапорт старости.
  2.               Інструктаж з безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів та перевірка домашнього завдання (5 хв)

Давайте виконаємо вправу «Так-ні». Зараз на дошці будуть появлятися запитання на які потрібно разом відповідати ТАК або НІ. Якщо навіть відповіді не знаєте то відповідайте, люди вчаться на помилках.

  1.               Веб-сайт – це сукупність веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. (Так)
  2.               Інформацію на веб сторінці потрібно розміщувати правильно. Тобто текст може бути різного розміру а іконки та фото можуть розміщуватись будь де та в будь якому порядку. (Ні)
  3.               На головній сторінці веб-сайту (в більшості випадків) розміщується інформація про творців та власників сайт. (Ні)
  4.               Дизайн сайту напряму залежить від мотиву сайту та його майбутніх відвідувачів. (Так)
  5.               На особистому сайті можна розміщувати чужі матеріали та розробки. (Так)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (2 хв)

На попередніх уроках ми познайомились з сервісом Google Sites веб-сайтів. Сьогодні ми разом попрацюємо з цим сервісом. Ви створите веб-сайт вашого класу який ми будемо доповнювати ще декілька уроків підряд. Погодьтеся, завдання є цікавим адже в кінцевому результаті у вас вийде готовий сайт вашого класу. А хто буде гарно працювати то в майбутньому зможе створювати свої власні веб-сайти та веб-сторінки.

План уроку: (20 хв)

  1.               Створення сайту в сервісі Google сайти.
  2.               Вибір елементів оформлення сайту.
  3.               Створення веб-сторінок і системи навігації сайту.
  4.               Оформлення створених веб-сторінок.
  5.               Проходження тесту
  6.               Виконання вправи «На сьогоднішньому уроці я»

На створення та оформлення сайту у вас рівно 20 хвилин.

Ось завдання для кожного з вас:

Саша Максимяк – створення та оформлення сторінки «Новини»

Діма Капеняк – створення та оформлення сторінки «Наша команда»

Діма Вішко та Денис Підгірний – ви разом створюєте сторінку «Головна»

Микола -  сторінка «Подорожі» тут має бути додано багато гугл карт з відмітками ваших спільних і не тільки спільних подорожей.

Саша -  створення сторінки «Контакти»

Соломія, Іра та Діана – Ви разом працюєте над сторінкою «Галерея спогадів» де ви повинні додати фото особистих та спільних подорожей.

Якщо виникають питання – підносьте руку, я підійду та допоможу.

Можете приступати.

Практична робота

ІV. Релаксаційна пауза (2 хв)

(Вправи для очей)

V. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок  (5 хв)

А зараз у ваш спільний чат надійшло повідомлення з посиланням на тест у гугл формах для повторення вивченого матеріалу.  На виконання тесту у вас всього 5 хвилин. Можете приступати.

VI. Рефлексія уроку (2 хв)

Вправа «На сьогоднішньому уроці я»

VIІ. Підсумок урок ( 3 хв)

Отож на сьогоднішньому році ви всі гарно попрацювали та всі старанно виконували поставлені задачі. Є учні яких можна відмітити такі як … ви попрацювали на високому рівні, також … трішки не дотягнули до виского рівня, трошки більше треба повчитись та підтягнути знання гугл  сайтів … . Але не залежно від рівня знань ви всі гарно попрацювали. А зараз домашнє завдання.

VIІІ. Домашнє завдання (1 хв)

На домашнє завдання – скинути у вайбер мені свою гугл пошту, щоб я надав вам доступ до сайту, та продожити працювати над завданнями які ви почали робити на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку