Конспект уроку "Свята. Великдень"

Про матеріал

Розробка уроку містить цікаві вправи для розвитку усного мовлення учнів, ознайомлення з Великодніми традиціями Великобританії, виховання поваги до українських традицій.

Перегляд файлу

Клас:   2                                                         

Тема: Свята. Великдень.

Тип уроку: комбінований.

Мета: активізувати лексичні одиниці теми « Свята»;

          ввести і активізувати нові лексичні одиниці;           

           розвивати навички усного мовлення учнів;

            формувати фонетичні навички; навички читання;

            познайомити з Великодніми  традиціями Великобританії;

          розвивати навички аудіювання, з метою сприйняття інформації на слух; 

          виховувати в учнів любов та повагу до традицій українського народу.

  Обладнання: мультимедійна дошка, відео, підручник, картки для роботи в парах.

 І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання .

T.: Good morning, boys and girls! I am very glad to see you! 

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

Фонетична розминка.

Повторення буквосполучень ea [i:] та er [ ə ]

er [ ə ]                                                        ea [i:]      

 duster                                                         please

 under                                                          leaf

  butter                                                         speak        

  winter                                                        clean

  summer                                                      meat

 

ІІ. Основна частина уроку.

1. Актуалізація знань.

1) Повторення ЛО минулого уроку.

Діти називають свята за малюнками та складають речення

We celebrate ….. in …..

Діти самі називають тему уроку.

T.:  Today we’ll speak about Easter and traditions of its celebration. We’ll learn new words as for Easter, speak about our Easter baskets.

2) «Мозковий штурм»

What do we do on holidays?

2. Введення нових лексичних одиниць.

1)Easter bunny, Easter basket, a church, British.

2)Діти записують нові слова в словники.

3. Робота у підручнику.

Читання нових слів за вчителем.

4. Фізкультхвилинка.

5.Розвиток навичок аудіювання.

1)Етап підготовки до аудіювання.

Хорова вимова нових слів.

2)Аудіювання .

6. Читання.

1)Етап підготовки до читання.

Бесіда з учнями про Великдень в Україні.

2)Етап читання.

Учні читають текст.

5. Активізація вживання лексичних одиниць в усному мовленні

1) Засвоєння нових ЛО

А)Гра «Point right»

T.:  Now lets play the game «Point right». Look at the screen. There are 5 pictures and every picture has a number (1, 2, 3, 4, 5). I’ll say a number and your task is to name the word

B)Робота в парах. Гра « Ативірус»

    1) acke                        2) geg    

    3) Easter unnyb          4) Eatser asbket

2)Розвиток навичок усного мовлення.( Резервне завдання)

Складання розповіді “How do  we celebrate Easter in Ukraine?

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

T.: So, do you like Easter in Britain? And do you like Easter in Ukraine? Is it similar or different?

2. Домашнє завдання

T.: Your homework for the next time

Побажання Щасливого Великодня(перегляд видео)

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас:   2 б                                                           

Тема: Свята. Великдень.

Тип уроку: комбінований.

Мета: активізувати лексичні одиниці теми « Свята»;

          ввести і активізувати нові лексичні одиниці;           

           розвивати навички усного мовлення учнів;

            формувати фонетичні навички; навички читання;

            познайомити з Великодніми  традиціями Великобританії;

          розвивати навички аудіювання, з метою сприйняття інформації на слух; 

          виховувати в учнів любов та повагу до традицій українського народу.

  Обладнання: мультимедійна дошка, відео, підручник, картки для роботи в парах.

 І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання .

3.Уведення в іншомовну атмосферу.

Фонетична розминка.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Актуалізація знань.

1) Повторення ЛО минулого уроку.

2) «Мозковий штурм»

2. Введення нових лексичних одиниць.

3. Робота у підручнику.

4. Фізкультхвилинка.

5.Розвиток навичок аудіювання.

1)Етап підготовки до аудіювання.

2)Аудіювання .

6. Читання.

1)Етап підготовки до читання.

2)Етап читання.

5. Активізація вживання лексичних одиниць в усному мовленні

1) Засвоєння нових ЛО

А)Гра «Point right»

B)Робота в парах. Гра « Ативірус»

2)Розвиток навичок усного мовлення.( Резервне завдання)

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

2. Домашнє завдання

3.Побажання Щасливого Великодня(перегляд видео)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) acke                                  2) geg    

3) Easter unnyb                    4) Eatser asbket

 

 

1) acke                        2) geg    

3) Easter unnyb          4) Eatser asbket

 

 

1) acke                        2) geg    

 3) Easter unnyb          4) Eatser asbket

 

 

1) acke                        2) geg    

 3) Easter unnyb          4) Eatser asbket

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку