18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку "Таблиці додавання та віднімання чисел 8 і 9. Задачі та вправи на засвоєня таблиць додавання та віднімання"

Про матеріал

Мета: розкрити принцип побудови таблиць «+» і «–» чисел 8 і 9; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення, кругозір учнів; виховувати товариські взаємини між учнями класу.

Перегляд файлу

Тема уроку: Таблиці додавання та віднімання чисел 8 і 9. Задачі та вправи на засвоєня таблиць додавання та віднімання.

Мета: розкрити принцип побудови таблиць «+» і «–» чисел 8 і 9; удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати математичне мовлення, увагу, пам’ять, логічне мислення, кругозір учнів; виховувати товариські взаємини між учнями класу.

Обладнання: таблиця «+» та «–» чисел 8 і 9, гра «Хто в будиночку живе», гра «Ялиночка», геометричний матеріал «Потяг», фізкульхвилинка, квітка-семицвітка, гра «Ламана лінія», картки для роботи самостійної, грибочки з прикладами.

 

Зміст уроку

 

  1. Організаційний момент.

Наш девіз уроку.

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – правильно,

Лічимо – точно,

Пишемо – гарно!

 

  1. Повторення і систематизація вивченого матеріалу.

 

1. Гра «Хто в будинку живе».

– Дітки, подивіться уважно на будиночки, давайте дізнаємось, хто є    сусідами числа  9    2   7   4   6   8.

– Молодці.

 

2. Гра «Одягни ялинку».

– Дітки, подивіться на ялиночку, вона засумувала, тому що пролетів вітер і роздягнув їх . Давайте допоможемо їм одягнутися.

– усно

– Молодці!

3. Геометричний матеріал «Поїзд».

– Який транспорт зображено?

– Так це поїзд.

– З яких геометричних фігур він складається?

– Круги трикутники та чотирикутники.

– Скільки кругів на малюнку ? – 6; (кругів на малюнку – 6)

– Скільки трикутників? – 2;

– Скільки чотирикутників? – 4.

– Молодці.

4. Фізкультхвилинка. (Вправи для очей).

– Стежте за промінцем ліхтарика – проведемо гімнастику для очей. Де зараз знаходиться сонячний зайчик?  

– А тепер пограємо у футбол.

 

  1.  Ознаемлення з новим матеріалом.

 

Я хочу, щоб ви від роботи отримали насолоду. Хоч математика і складна наука, але полюбляє, коли діти на уроках не нудьгують. Сьогодні на уроці ми будемо складати таблиці «+» і «–» чисел 8 і 9, також будемо грати, розв’язувати приклади і задачі.

Я знаю, що ви дуже любите казки, і сьогодні на уроці з нами буде казковий герой, а хто саме, ми дізнаємось, коли я прочитаю вам листа, якого отримала від листоноші.

 Доброго ранку, любі друзі!........

Квітка – семицвітна.

1. Пелюстка перша.

– Давайте дізнаємось, яке завдання на першій пелюстці.

– Скласти таблицю «+» і «–» чисел 8 і 9.

  • Подивіться…
  • Молодці, з першим завданням ми справились, тому переходимо до наступного.

Первинне закріплення

 

2. Друга пелюстка. Робота впарі.

Гра «Гриби». «Збери гриби».

На парті у вас лежать грибочки, вам потрібно правильно виконати приклади.

 Ярослав буде грибочки з правильними відповідями збирати у кошик, а неправильні, кидати у мішок.

Отже, назбирали грибочків…

Молодці, з цим завданням теж справились.

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

Що ж нам далі підготувала квітка-семицвітка?

Давайте відкриємо наступну пелюстку.

 

3. Третя пелюстка. «Розв’яжи задачу».

1. Робота над задачею. Складання і розв’язування задачі за малюнком.

Збиралась мишка в гості йти.

Які ж прикраси одягти?

Вже переміряла чимало.

У скриньці залишилось мало…

 

– Полічить, скільки прикрас мишка вже переміряла? (Десять)

– Що сказано про прикраси у скринці? (Що на 6 менше, від тих, що вона переміряла).

– Як дізнатися, скільки прикрас було в скриньці?

– Яку дію обрали? (Віднімання).

– Чому? (Тому що сказано, що у скринці на 6 менше).

– Отож, хто складе приклада?

10 – 6 = 4 (п.)

Відповідь: у скринці 4 прикраси.

– Молодці! Гарно виконали завдання. Тож переходимо до наступної пелюстки.

 

4. Четверта пелюстка.

2.Фізкультхвилинка.

 

5. П’ята пелюстка.

3. Гра «Ламана лінія». 5   7   3    8.

 

6. Шоста пелюстка.

4. Диференційована самостійна робота на карточках.

 

      1 + 8 =                       1 + 1 + 8 =                               10 – 9 + 5 =

                9 + 1 =                        9 + 1 =                                     9 – 8 + 2 =

                8 – 6 =                        8 – 6 =                                      9 – 8 + 0 =

           4 + 4 =                        2 + 4 + 4 =                               1 + 9 – 2 =

           5 + 4 =                        5 – 5 + 4 =                               10 – 8 + 5 =

           9 – 4 =                        9 – 4 =                                      8 + 1 – 2  =

 

  1. Підсумок уроку.

  Урок добігає кінця, залишилась пелюстка одна.

 

7. Сьома пелюстка.

Підсумок уроку та подарунок квітки-семіцвітки.

  Що вам сподобалось робити на уроці? (Діти відповідають піднімаючи руку).

  А тобі Дмитрику, що сподобалось?

  За те, що ви виконали усі завдання, які для вас приготувала квітка-семицвітка, то на згадку про цей урок, вона хоче подарувати вам частинку себе – ось такі квіточки.

  Хто вважає, що працював на уроці дуже гарно?

  А хто вважає, що працював на уроці не дуже гарно, але міг би краще?

Ось і пролунав дзвінок –

Закінчився наш урок.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.   

  Молодці!

doc
Додано
3 травня 2018
Переглядів
3156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку