Конспект уроку. Тема: «Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кол.олівці)»

Про матеріал
Матеріал буде корисний для вчителів початкових класів на уроках з образотворчого мистецтва. Даний матеріал дапоможе вчителеві провести пізнавальний, емоційно насичений урок.
Перегляд файлу

 Тема: «Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кол.олівці)»

Мета: ознайоми учнів із сучасними винаходами людства роботами; вчити зображувати робота за допомогою простих форм, відображуючи просторові відношення предметів та їх частин і відтворюючи їх форму та розмір; вчити посильно втілювати ідеї власного задуму; розвивати емоційно-образну пам′ять; виховувати зацікавленість до наукових винаходів, любов до малювання.

Обладнання: мультимедійний комплект, олівці, фломастери

Хід уроку

Вітання

– Підніміть червону цеглинку ті діти, хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть: «Привіт!»

– Підніміть жовту цеглинку ті, хто готовий подарувати посмішку один одному. Посміхніться!

  Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.

– Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто прийшов сьогодні до школи. А синю – хто приїхав.

– Підніміть блакитну цеглинку ті, кому подобається смачненько поїсти.

Вітання вчителям    

  Вчитель. Діти подивіться скільки гостей до нас завітало. На Україні кажуть: “Гість у дім – радість в нім.” Дякуємо,  що завітали до нас на гостину, в цю світлу та радісну днину. Давайте привітаємось з нашими гостями.

Діти. Добрий день! Настрою, радості, сонця і квітів .Сьогодні вам зичать усміхнені діти!

 Мені приємно бачити сьогодні у колі розумні, усміхнені, кмітливі, допитливі оченята моїх учнів. І впевнена, що ви налаштовані на дуже цікаву і плідну роботу.

Скажіть, будь ласка, з яким настроєм ви сьогодні прийшли?

А настрій для людини важливий?

Як краще працювати: з гарним настроєм чи з поганим?

 А іноді прокинувшись вранці, помічаємо, що настрій не дуже гарний. Що тоді робити? Чи є у вас секретики щодо поліпшення настрою?

( відповіді дітей)

-         Сигналізуйте цеглинками, якшо згідні, що це може покращити настрій.

-         Слухання музики

-         Сидіння за комп’ютером

-         Зустріч з друзями

-         Смакування улюбленими стравами.

-         Допомога по господарству.

-         Дякую усім за чесні відповіді.

-         А які пристрої допомогають по господарству? ( пилосос, електром’ясорубка,

мікрохвильова піч, тостер )

-         Як можна назвати одним словом таких домашніх помічників?

-         Так, це роботи!

-         Ви, напевно вже здогадалися, що до нас сьогодні теж прийшов в гості робот.

-         Він запрошує нас в свою дивну фантастичну країну , в якій нас чекає чимало нового.

Актуалізація опорних знань.

-         Робот на ймення Робчик вміє писати, малювати, фантазувати.

-         Думаю, що ви з ним подружитесь.

-         В кінці уроку Робчик разом з нашими учнями влаштує справжню виставку.

-         Робчик- дуже талановитий , адже він малює квіти, тварин, людей, пейзажі,

допомагає опанувати математику та розповідає цікаві історії.

Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальної презентації.

-         Діти, а Ви бачили справжніх роботів? Де їх використовують?

-         Зараз роботи стали популярними по всьому світі. Їх використовують у різних цілях: для прибирання, конструювання, малювання та навіть у медицині.

-         Цікаві факти про роботів.

  • Вчені -конструктори створили самих незвичайних роботів. Робот, який  поливає  квіти, грає  на  музичних інструментах, на  службі у  військових, грає  в  шахи, грає  у  футбол, чистить  килими, готує  їжу, миє  скло, допомагає  робити  складні  операції. Найпопулярніші  сучасні  роботи: побутові, спортивні, роботи-андроїди, роботи-тварини)

Висновок : Робототехніка  допомагає  людям  в  житті  , полегшує  працю  людей.

-         Діти, а вам подобаються іграшки – роботи?

-         Багао дітей захоплюються трансформерами, роботами-динозаврами, залюбки гасають на електроскутерах, малюють роботів.

-          Роздивіться роботи-іграшки. Який з них вам найбільше подобається і може стати другом?

-         -Хто  цікавиться  роботами?(зелену цеглинку вгору)

-         Хто дивиться  мультфільми ?фільми? (синю цеглинку вгору)

-         У  кого  є  іграшки - роботи?( блакитну цеглинку вгору)

-         Робчик- дуже веселий робот, він підготував для вас гру

«Вилучи зайве»

-         Якщо ви почули зайве – плесніть в долоні.

-         Предмети живої природи-  зайчик, дерево, комаха, телевізор, вазон, ноутбук.

-         Рукотворні речі-  телевізор, мобільний телефон, скутер, тигр, робот, пилосос,сонце.

Висновок:  Робот – це  рукотворна  річ, складна  техніка. Яка  допомагає  людині. Наука. Яка  займається  роботами – робототехніка.

-         -Зараз  ми  будемо уявляти себе конструкторами  роботів.

Творці анімаційних ігор і мультиків нерідко зображають позитивних героїв-роботів схожими на людей. Пригадайте, які фільми чи мультики про роботів бачили ви?

Рухлива вправа

-         Ви вже ,певно притомились, тому ми з Робчиком запрошуємо на веселу руханку.

-         Робот Робчик хоче дізнатися, чи пам’ятаєте ви правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва?

-         Що ж малята, повторимо ці правила.

1. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.
2. Не можна працювати несправним і тупим інструментом,
використовувати інструмент лише за призначенням.
3. Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.
4. Не носити з собою різальних і колючих інструментів, вони мають бути в школі.
5. Інструменти та обладнання мають зберігатися в призначеному місці.
6. Під час роботи учень повинен тримати своє робоче місце в належному порядку, а після роботи акуратно прибрати його.

- До роботи на уроці ви готові!

Практична діяльність учнів

-         Чи доводилось вам ,малята, грати в комп’ютерні ігри? А уявіть себе супергеймером, адже саме геймер, як ніхто інший розбирається в таких іграх. Наш робчик дуже обізнаний в цій темі, він пропонує  вам намалювати для нього друга-робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці)

(Вчитель демонструє послідовність малювання робота з простих форм для комп’ютерної гри)

Підсумок

-         На початку уроку Робчик пропонував, що по закінченню уроку ми влаштуємо справжню виставку.

-         Продемонструйте власні малюнки. Ви лише подивіться, який щасливий Робчик, скільки нових друзів ви йому намалювали. Він щиро радіє і пропонує на дозвіллі разом із друзями виготовити з побутових матеріалів роботів і трансформера-всюдихода для фантастичних подорожей. А потім можна придумати з ними веселу гру.

Рефлексія

Вправа «Незакінчене речення».

         Діти зараз я буду кидати вам м’ячик, той хто отримав м’ячик повинен продовжити моє речення.

         Я знаю…

         Я вмію..

         Я дякую..

 

docx
Додав(-ла)
Голавко Тетяна
Додано
23 січня
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку