28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Конспект уроку. Тема: "погода", для учнів 5-го класу.

Про матеріал
Розробка уроку з "теми погода", для учнів 5-го класу. За підручником В.Г. Редько. Під час уроку використовується, як і підручник, так і роздатковий матеріал, розроблений вчителем.
Перегляд файлу

Методична розробка комбінованого уроку з використанням ІКТ

на тему :

« Яка сьогодні погода? » за підручником В.Г. Редько

Вчитель: Кулініч П.М.

 

 

Тема   ¿Qué tiempo hace hoy?

Мета 

Практична мета : розширювати лексичний запас учнів з теми «Погода»   

  Освітня мета: ознайомлення з новою лексикою з теми, активізувати лексичний   матеріал в усному та писемному мовленні.

 Розвивальна мета: розвивати комунікативні здібності учнів, вдосконалювати навички читання

Виховна мета: виховувати культуру мовлення, уважне ставлення до думки співрозмовника, розвивати пізнавальний інтерес учнів.

 

Обладнання   комп’ютер, роздатковий матеріал, наочність.

Тип уроку   комбінований урок з використанням інтерактивних методів навчання.

 

 

 

 

 

                                                       План уроку

 

  1.  

Організаційний момент, оголошення   мети уроку

2 хв

  1.  

Введення в мовне середовище ( Пісня Que tiempo hace hoy? ”)

2 хв

  1.  

Робота з презентацією

2 хв

  1.  

Робота з підручником.

15 хв

  1.  

Фіз хвилинка

 2 хв.

  1.  

 Розбір граматичного матеріалу.

5 хв

  1.  

Робота з наочністью.

1 хв

  1.  

Робота з роздатковим матеріалом.

9 хв

  1.  

Закріплення нових лексичних одиниць за допомогою пісні «¿Qué tiempo hace hoy?”

4 хв

  1.  

Підведення підсумків уроку, визначення досягнутої мети

5 хв

 

 

45 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Buenos dias, sentaos por favor. Сьогодні на уроці ми з вами поспілкуємось про погоду. Сьогодні на уроці перед нами стоять наступні задачі:

  •  Вивчити нові слова та словосполучення.
  • Поспілкуватись про погоду яку ми зустрічаємо кожен день.
  • Виконати декілька вправ у підручнику.
  • Розібратись з правилом вживання прикметників.
  • Сказати яка в нас сьогодні погода.
  • Поспівати пісень.
  • Провести гарно час

  2. Зараз я пропоную вам подивитись на монітор і проспівати разом пісеньку “¡Buenos días!”яку ми з вами вже знаємо і любимо.

II Основна частина

  1. Не опускаємо очі з монітору попрацюємо з презентацією.
  2. Відкриваємо підручники на сторінці 87 опрацьовуємо вправу 2(усно), Впр.5(письмово) пропоную вам перекласти з іспанської мови на українську, Впр.9 виконуємо усно.
  3. А зараз ми з вами відпочинемо й станцюємо танок маленьких каченят.
  4. Перед вами лежать пазли вам потрібно скласти їх, після цього ви побачите й розкажете нам якe погоду ви на них бачите.
  5. На дошці ви бачите малюнки на яких зображена погода, давайте всі хором повторимо, що ми бачимо.
  6. На листочках які лежать перед вами треба виконати завдання які зазначенні там.

 

  1. Знайдіть відповідність

Hace frio                         чудова погода

Hace calor                       йде сніг

Llueve                             холодно

Hace viento                    вітряно

Hace sol                            хмарно

Está nublado                   тепло

Nieva                               йде дощ

Hace mal tiempo                сонячно

Hace buen tiempo              погана погода

  1. Знайдіть зайве слово в рядку
  • Calor, sol, alumno, llueve
  • Frío, escuela, viento, nieva
  • Sol, tiempo, bueno, pluma
  • Llueve, malo, calor, niño

 

  1. Вставте потрібні літери замість _.

L_uev_, t_emp_, _alor, fr_o, vi_nt_, _o_, nie_a, est_   _ubl_do, hace  _a_  tie__o,  _ac_  buen _iempo.

 

  1. І зараз для закріплення наших знань я пропоную вам поспівати пісеньку «¿Qué tiempo hace hoy?».

 

ІІІ  Підсумок уроку:

1.Оголошення домашнього завдання.

Abrid los diarios y escribir deberes de casa. Ejercicio número 1,2. La página 75

2. Підведення підсумків уроку та оголошення і виставлення оцінок.

- І так хто мені скаже яка в нас сьогодні погода?

Давайте подивимось чи виконали ми всі завдання на урок які ми перед собою поставили. Мені здається ми з вами молодці, гарно провели час разом.

Ваші оцінки такі….

Nuestro clase está terminado. ¡Hasta pronto!