План-конспект уроку іспанської мови у 5Б класі
13.02.2017
Урок № 2
1. Тема уроку: «Qué clases te gustan?»
2. Мета уроку:
Практична: 1.Активізувати та систематизувати знання учнів з теми «Qué clases te gustan?».
Освітня: 1.Зформувати лексичні навички і уміння в усному мовленні (вміння розповідати про те які уроки їм подобаються, чим вони полюбляють займатися).
2.Навчити вживати та відмінювати дієслово I дієвідміни – Gustar.
3.Вивчити та навчити правильно вживати та вимовляти буквосполучення: ca, co, cu, (c + приголосні) та que, qui.
4. Зформувати лексичні та граматичні навички та вміння в письмовій мові (вміння вставити правильну лексичну одиницю в контекст, вжити дієслово в правильній формі).
5. Навчити елементам аудіювання.
6. Навчити навичкам виразного читання.
Розвиваюча: Продовжувати розвивати вміння спілкуватися іноземною мовою, будувати монологічні та діалогічні висловлювання за зразком і самостійно.
Виховна: Виховувати вміння працювати в парах, в групах, самостійно.
3. Методичне обладнання уроку: картки з зображенням різноманітних уроків, картки з питаннями по темі «Qué clases te gustan?», картки з музичними інструментами, В.Редько, В.Береславська – «Bienvenidos al español», підручник, робочий зошит .
4.Схематичний план уроку.
1. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з черговим та іншими. |
2хв. |
2. Мовленнєва розминка |
5хв. |
3. Фонетична зарядка. |
3хв. |
4. Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні. |
10хв. |
5. Активізація граматичних навиків. |
8хв. |
6. Фізхвилинка |
4хв. |
7. Розвиток непідготовленого монологічного мовлення. |
8хв. |
8. Пояснення домашнього завдання. |
4хв. |
9.Підсумки уроку. |
1хв. |
5. Хід уроку
1. Організаційний момент. |
Привітання вчителя. Бесіда з черговим. Повідомлення практичних цілей уроку. - Levantaos, por favor! Buenos dias, chicos! Sentaos! Quien falta hoy? Qué fecha es hoy? |
2. Мовленнєва розминка. |
Мета: налаштувати учнів на спілкування іспанською мовою, повторити вивчений матеріал. Методичний прийом: бесіда вчителя з класом. 1. Переглянули з вчителем подані у підручнику таблиці з новим матеріалом. 2. Переглянути та прочитати нову лексику, ланцюжком, потім повторюючи за вчителем. |
3. Фонетична зарядка. |
Мета: удосконалення навичок вимови, розвиток умінь аудіювання. Методичні прийоми: 1.Читання учнями таблиці на стр. 69 a) Pronunciacion de los sonidos ca, co, cu, c: cartera, cortos, cuernos, escolar b) Pronunciacion de los sonidos que, qui: quince, quinto, queso. 2.Вимова слів з поданими буквосполученнями, повторюючи за вчителем.
|
4. Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні. |
Мета: проконтролювати, як діти вдома вивчили нову лексику; автоматизувати навичку вживання лексичних одиниць у реченнях. Методичні прийоми: робота з картками (на яких зображені музичні інструменти), відповіді на запитання вчителя, повторення уживання прикметників з іменниками. Hoy tenemos una clase con la informacióm nueva para vosotros. Durante esta leccion nosotros vamos a estudiar el tema "Qué clases te gustan?" y ahora vamos a ver que podemos hacer. Aprenderemos el verbo nuevo - tocar, podremos conjugarlo, haremos preguntas y contestaremos, hablaremos sobre el clase y que nos gustan hacer en estos clases. Vamos a mostrar lo que aprendemos. 1.Перекласти запропоновані підручником слова та слова запропоновані вчителем. 2.Виконати завдання у підручнику (впр.3 на ст.69.) Кожен учень читає по реченню, вставляючи необхідну форму дієслова tocar у теперішньому часі та перекладає з допомогою класу. 3. За впр. 7 на ст. 68., учні задають один одному запропоновані питання, відповідаючи на них. Учні повинні скласти міні-діалог, використовуючи питання: Qué clase es?, Como se llama la profesora?, Qué materia enseña la profesora a los alumnos?, по закінченню прослуховування, учні які повинні бути наступними, спочатку перекладають сказане, потім продовжують задавати питання ланцюжком. 4. За вправою 5 на стр. 70, прочитати та перекласти діалог, засвоїти нові лексичні одиниці: la letra, levantar la mano, contestar la pregunta, te gustan (más), la educación física. 5.За впр. 6 на стр. 70-71 в парах скласти діалог. Читається та перевіряється вчителем на уроці. |
5. Активізація граматичних навиків. |
Мета: проконтролювати, як діти вивчили нове дієслово tocar , способи його вживання та дієвідмінювання. Методичні прийоми: граматична вправа за підручником (впр. 3, ст. 69) на відмінювання дієслова. 1. Перевірити вміння учнів відмінювати дієслово: tocar (Усне опитування) 2. Відкрити підручник з граматичним завданням: Mis amigos estudian en la escuela musical y (tocar) la guitarra y el piano. По завершенню цього виду роботи виконується взаємоперевірка. |
6. Фізхвилинка. |
Мета: дати учням змогу відпочити. Методичний прийом: робота з лічилкою. Хлопці виконують ритмічні рухи руками, промовляючи слова лічилки: Uno, dos, tres Me llamo Ines Tres, cuatro, cinco Me llamo Jose Pinto Uno, dos, tres Soy de Londres Cuatro, cinco, seis Soy de Arranjuez |
7. Розвиток непідготовленого монологічного мовлення. |
Мета: навчити будувати розповідь з елементами опису з опорою на тематично- сюжетну картину. Методичний прийом: скласти міні-роповідь на основі вивчених слів за темою «Qué clases tengo hoy día». |
9. Пояснення домашнього завдання. |
Учитель пояснює і записує домашнє завдання на дошці, учні - в щоденники. Вивчити слова на стр. 69-70, скласти по реченню з кожним із них. Підведення підсумків уроку. Підрахунок балів і виставлення оцінок. Levantaos, por favor! La clase esta terminada! Hasta pronto! |
10. Підсумки уроку. |
Учитель ставить оцінки в журнал і щоденники, мотивуючи їх. |
11. Завершення уроку. |