Конспект уроку для 5-го класу з теми: "Qué clases te gustan"

Про матеріал
Конспект уроку для 5-го класу з теми: "Qué clases te gustan", за підручником В.Г. Редько. Правило вживання дієслова gustar, tocar. Введення нових ЛО (назви предметів).
Перегляд файлу

                  План-конспект уроку іспанської мови у 5Б класі

13.02.2017

Урок № 2

1. Тема уроку: «Qué clases te gustan

2. Мета уроку:

Практична: 1.Активізувати та систематизувати знання учнів з теми          «Qué clases te gustan?».

Освітня: 1.Зформувати лексичні навички і уміння в усному мовленні (вміння розповідати про те які уроки їм подобаються, чим вони полюбляють займатися).

2.Навчити вживати та відмінювати дієслово I дієвідміни – Gustar.

3.Вивчити та навчити правильно вживати та вимовляти буквосполучення: ca, co, cu, (c + приголосні) та que, qui.

4. Зформувати лексичні та граматичні навички та вміння в письмовій мові (вміння вставити правильну лексичну одиницю в контекст, вжити дієслово в правильній формі).

5. Навчити елементам аудіювання.

6. Навчити навичкам виразного читання.

Розвиваюча: Продовжувати розвивати вміння спілкуватися іноземною мовою, будувати монологічні та діалогічні висловлювання за зразком і самостійно.

Виховна: Виховувати вміння працювати в парах, в групах, самостійно.

3. Методичне обладнання уроку: картки з зображенням різноманітних уроків, картки з питаннями по темі «Qué clases te gustan?», картки з музичними інструментами, В.Редько, В.Береславська – «Bienvenidos al español», підручник, робочий зошит .

4.Схематичний план уроку.

1. Початок уроку. Організація класу. Бесіда з черговим та іншими.

2хв.

2. Мовленнєва розминка

5хв.

3. Фонетична зарядка.

3хв.

4. Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні.

10хв.

5. Активізація граматичних навиків.

8хв.

6. Фізхвилинка

4хв.

7. Розвиток непідготовленого монологічного мовлення.

8хв.

8. Пояснення домашнього завдання.

4хв.

9.Підсумки уроку.

1хв.

 

5. Хід уроку

1. Організаційний момент.

Привітання вчителя. Бесіда з черговим. Повідомлення практичних цілей уроку. - Levantaos, por favor! Buenos dias, chicos! Sentaos! Quien falta hoy? Qué fecha es hoy?

2. Мовленнєва розминка.

Мета: налаштувати учнів на спілкування іспанською мовою, повторити вивчений матеріал.

Методичний прийом: бесіда вчителя з класом.

1. Переглянули з вчителем подані у підручнику таблиці з новим матеріалом.

2. Переглянути та прочитати нову лексику, ланцюжком, потім повторюючи за вчителем.

3. Фонетична зарядка.

Мета: удосконалення навичок вимови, розвиток умінь аудіювання. Методичні прийоми: 1.Читання учнями таблиці на стр. 69 a) Pronunciacion de los sonidos ca, co, cu, c: cartera, cortos, cuernos, escolar b) Pronunciacion de los sonidos  que, qui: quince, quinto, queso.

2.Вимова слів з поданими буквосполученнями, повторюючи за вчителем.

 

4. Активізація нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Мета: проконтролювати, як діти вдома вивчили нову лексику; автоматизувати навичку вживання лексичних одиниць у реченнях. Методичні прийоми: робота з картками (на яких зображені музичні інструменти), відповіді на запитання вчителя, повторення уживання прикметників з іменниками. Hoy tenemos una clase con la informacióm nueva para vosotros. Durante esta leccion nosotros vamos a estudiar el tema "Qué clases te gustan?" y ahora vamos a ver que podemos hacer. Aprenderemos el verbo nuevo - tocar, podremos conjugarlo,  haremos preguntas y contestaremos, hablaremos  sobre el clase y que nos gustan hacer en estos clases. Vamos a mostrar  lo que aprendemos.

1.Перекласти запропоновані підручником слова та слова запропоновані вчителем.

2.Виконати завдання у підручнику (впр.3 на ст.69.) Кожен учень читає по реченню, вставляючи необхідну форму дієслова  tocar у теперішньому часі та перекладає з допомогою класу.

3. За впр. 7 на ст. 68., учні задають один одному запропоновані питання, відповідаючи на них. Учні повинні скласти міні-діалог, використовуючи питання: Qué clase es?, Como se llama la profesora?, Qué materia enseña la profesora a los alumnos?, по закінченню прослуховування, учні які повинні бути наступними, спочатку перекладають сказане, потім продовжують задавати питання ланцюжком.

4. За вправою 5 на стр. 70, прочитати та перекласти діалог, засвоїти нові лексичні одиниці: la letra, levantar la mano, contestar  la pregunta, te gustan (más), la educación física.

5.За впр. 6 на стр. 70-71 в парах скласти діалог. Читається та перевіряється вчителем на уроці.

5. Активізація граматичних навиків.

Мета: проконтролювати, як діти вивчили нове дієслово tocar , способи його вживання та дієвідмінювання.

Методичні прийоми: граматична вправа за підручником (впр. 3, ст. 69) на відмінювання дієслова.

1. Перевірити вміння учнів відмінювати дієслово: tocar  (Усне опитування)

2. Відкрити підручник з граматичним завданням: Mis amigos estudian en la escuela musical y (tocar) la guitarra y el piano. По завершенню цього виду роботи виконується взаємоперевірка.

6. Фізхвилинка.

Мета: дати учням змогу відпочити.

Методичний прийом: робота з лічилкою. Хлопці виконують ритмічні рухи руками, промовляючи слова лічилки:

Uno, dos, tres

Me llamo Ines Tres,

cuatro, cinco

Me llamo Jose Pinto

Uno, dos, tres

Soy de Londres Cuatro,

cinco, seis

Soy de Arranjuez

7. Розвиток непідготовленого монологічного мовлення.

Мета: навчити будувати розповідь з елементами опису з опорою на тематично- сюжетну картину.

Методичний прийом: скласти міні-роповідь на основі вивчених слів за темою «Qué clases tengo hoy día».

9. Пояснення домашнього завдання.

Учитель пояснює і записує домашнє завдання на дошці, учні - в щоденники.

Вивчити слова на стр. 69-70, скласти по реченню з кожним із них.

Підведення підсумків уроку.

Підрахунок балів і виставлення оцінок. Levantaos, por favor! La clase esta terminada! Hasta pronto!

10. Підсумки уроку.

Учитель ставить оцінки в журнал і щоденники, мотивуючи їх.

11. Завершення уроку.

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
1209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку