Тема: In my town
Мета: повторити раніше засвоєний лексичний матеріал; ознайомитися з новими ЛО; сформувати навички вживання ЛО у мовленні; продовжувати практикувати у вживанні структур: ( There is, There are, Іs there… ?); сформувати навички вживання нового граматичного матеріалу в мовленні; розвивати уміння зорового сприймання та сприймання на слух; практикувати у роботі в парах та в малих групах, розвивати зв`язне мовлення, увагу, уяву, пам`ять, старанність; прищеплювати любов до рідного села .
Обладнання: зображення-ілюстрації нових слів, конструкції “There is, There are, Is there… ?”, відповіді “Yes/No”, роздатковий матеріал, аудіо забезпечення, підручник: Англійська мова. English. Smart Junior. Підручник для 2 кл. загальноосв. навч. закладів (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.
Хід уроку
І. Вступна частина.
1 Організація класу
2 Мовленнєва розминка
Song “what’s your name?”
ІІ. Основна частина.
Game «Up and Down»
Учням роздати листочки із записаним словом, вчитель показує малюнок, учень у якого є відповідний малюнок повинен встати.
- Ознайомлення з новими ЛО та практикування їх вживання у мовленні
- Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4&t=46s
Гра «Вінегрет»
На дошці записані слова, літери у яких розміщені у неправильному порядку, учні підходять до дошки та записують правильно слова.
Opsh, solcho, ozo, enacim, aprk, ursetanart, usemum
Мозковий штурм
Один учень називає слово, інший повторяє його та називає наступне і так далі. Виграє той, хто правильно назвав весь ряд слів.
Example:
P1- school
P2 – school, park
P3- school, park, restaurant ……
- Робота в групах(учні витягують кольорові листочки та діляться на групи)
Завдання для роботи у групах:
1. Вставити пропущені букви
2. Скласти речення з будь-яким словом
- Фізкультхвилинка
2. Учні обирають літеру і записують слово, що починається з цієї літери.
Example: M – museum, P – park, police station, C- cinema, church…..
3. Учні отримують листки зі словами з яких складають речення
4. Вставити There is або There are(намалювати малюнки до будь-яких двох речень)
1. __________________ four schools in my town.
2. _________________ a pet shop in my town.
3. __________________five restaurants in my town.
4. ___________________one toy shop in my town.
5. ___________________two playgrounds in my town.
6. ___________________a police station in my town.
- Письмо
Записати речення вживаючи структури There is або There are
Example: There is a school in my village.
There are two shops in my village.
- Ознайомлення з новим граматичним матеріалом
Тренування граматичного матеріалу у мовленні:
Гра « Is therе… ?» Використання методу «Мікрофон»
ІІІ. Заключна частина
Підведення підсумків
-What have we learnt for today lesson?
-What words did you remember?
Учні витягують листки з записаними реченнями, зачитують речення, прикріпляють до дошки лише ті, що є у їх селі.
Домашнє завдання
Намалювати будівлі, які є у вашому селі, підписати їх вживаючи структури:
There is або There are