Конспект уроку у 2 класі на тему: "In my town"

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 2 класу НУШ на тему: "In my town". Конспект розроблений з використанням інноваційних методів та прийомів роботи на уроках апглійської мови у початковій школі. (НУШ). У конспекті використовуються різноманітні методи симантизації лексики.Урок розроблений з використанням інтерактивних методів, ігор, робота в групах, робота в парах, мозковий штурм, мікрофон.
Перегляд файлу

Тема: In my town

Мета: повторити раніше засвоєний лексичний матеріал; ознайомитися з новими ЛО; сформувати навички вживання ЛО у мовленні; продовжувати практикувати у вживанні структур: ( There is, There are, Іs there… ?); сформувати навички вживання нового граматичного матеріалу в мовленні; розвивати уміння зорового сприймання та сприймання на слух; практикувати у роботі в парах та в малих групах, розвивати зв`язне мовлення, увагу, уяву, пам`ять, старанність; прищеплювати любов до рідного села .

Обладнання: зображення-ілюстрації нових слів, конструкції “There is, There are, Is there… ?”, відповіді “Yes/No”, роздатковий матеріал, аудіо забезпечення, підручник: Англійська мова. English. Smart Junior. Підручник для 2 кл. загальноосв. навч. закладів (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.

Хід уроку

І. Вступна частина.

1 Організація класу

2 Мовленнєва розминка

Song “what’s your name?”

ІІ. Основна частина.

  • Повторення вивченого раніше

 Game «Up and Down»

Учням роздати листочки із записаним словом, вчитель показує малюнок, учень у якого є відповідний малюнок повинен встати.

-  Ознайомлення з новими ЛО та практикування  їх вживання у мовленні

- Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4&t=46s

   Гра «Вінегрет»

На дошці записані слова, літери у яких розміщені у неправильному порядку, учні підходять до дошки та записують правильно слова.

Opsh, solcho, ozo, enacim, aprk, ursetanart, usemum

 

 

  Мозковий штурм

Один учень називає слово, інший повторяє його та називає наступне і так далі. Виграє той, хто правильно назвав весь ряд слів.

Example:

P1- school

P2 – school, park

P3- school, park, restaurant ……

-  Робота в групах(учні витягують кольорові листочки та діляться на групи)

Завдання для роботи у групах:

1. Вставити пропущені букви

  1. P__rk
  2. Z__o
  3. P__t    sh__p
  4. H__spit__l
  5. S__h___ol
  6. R__st__ura__t
  7. P__lic__ St__t__on
  8. To__    s__op
  9. C_n_ma
  10.         Ch__rch

2. Скласти речення з будь-яким словом

 -  Фізкультхвилинка

2. Учні обирають літеру і записують слово, що починається з цієї літери.

Example: M – museum, P – park, police station, C- cinema, church…..

3. Учні отримують листки зі словами з яких складають речення

4. Вставити There is або There are(намалювати малюнки до будь-яких двох речень)

1. __________________ four schools in my town.

2. _________________ a pet shop in my town.

3. __________________five restaurants in my town.

4. ___________________one toy shop in my town.

5. ___________________two playgrounds in my town.

6. ___________________a police station in my town.

- Письмо

Записати речення вживаючи структури There is або There are

Example: There is a school in my village.

There are two shops in my village.

-  Ознайомлення з новим граматичним матеріалом

Тренування граматичного матеріалу у мовленні:

   Гра « Is therе… ?» Використання методу «Мікрофон»

 

  • -  Робота в парах
  •  

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків

-What have we learnt for today lesson?

-What words did you remember?

Учні витягують листки з записаними реченнями, зачитують речення, прикріпляють до дошки лише ті, що є у їх селі.

Домашнє завдання

Намалювати будівлі, які є у вашому селі, підписати їх вживаючи структури:

There is або There are

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку