Тема: 7 Smart Time, p.85. Харчування. My Faworite Food
Мета:
навчальна: навчити описувати власне харчування, активізувати вивчений матеріал попереднього уроку, практику мовлення, навчити підприємливості та фінансовій грамотності, орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані(кафе)
розвивальна: розвивати навички аудіювання та читання; розвивати навички побудування монологічного висловлювання
виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших
Тип уроку: практика використання умінь і навичок
Методи і прийоми: аудіювання, демонстрація, пояснення
Інтерактивні технології: робота в мвлих групах
Міжпредметна інтеграці: Я досліджую світ, Математика
Здоров’язбереігаючі технології: фізкультхвилинка
Обладнання: підручник, інтерактивна дошка, презентація, дидактичний матеріал
Перебіг уроку
I-Початок уроку
-Hello boys and girls! I`m glad to see you!
(Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello! Song for kids»
-I want to say you that today is a special lesson! Today our guest is Dasha the Explarer
(Я хочу вас повідомити, що сьогодні у нас незвичайний урок ! Сьогодні до нас завітала Даша-дослідниця!)
- She asks to help to bring the Birdy to his mum
(Вона просить вас допомогти повернути пташеня до мами)
-Children, can we help?
(Діти, допоможемо?)
-І першим завданням завданням від Даши-досдідниці буде...
-Dasha is six. Dasha wants to know how old are you?
-One, two, thre , four , five, six
-six, five, four, thre, two, one
-Lets remember numbers!(Діти, порахуйте скільки вам років)
(Зразок):
-How old are you?
-I`m am six
-I`m am two...
2.Фонетична розминка
-А зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах
-Давайте уявимо, що товариш Даші-fly сідає на квіточку-hand
-Open (квіточка відкрилася, мушка сіла)-close(квіточка закрилася, мушка улетіла)3
-Let us do together!
(Давайте разом)
-Оpen-close, open-close...
-Show me your hands
(Покажіть мені ваші ручки)
-Put up your hands!
(Підніміть ручки!)
-Put down your hands!
(Опустіть руки)
-Ви добре справилися «God job!»
II-Основна частина
3.Гра «What is it?»
(на слійдах з’являються зображення слів з минулих тем- fish, soup, beans, salad, chicken)
(Учні проговорюють слова, цим самим повторюючі їх)
4.Гра «Do you like...?»
-Даша запрошує вас до кафе, вона хоче дізнатися що ви полюбляєте їсти
-Yes, I do like...
-No, I dont. I dont like...
5.Фізкультхвилинка
-Are you tired? Let`s get up and move!
(Ви втомилися? Тож давайте встанемо і порухаємося)
6.Grammar
-Ask and answer in the cafe
(Давайте потренеруємось запитувати в кафе)
-Please, come to the board
-Маринко, Олю, виходьте до дошки!
-Марина, you are a waitress
-Оля, you are a guest
-Read, please
(Діти читають)
-Now let us ask and answer
-Work in pairs
7. Learning Apps «Find the name»
-Next exercise, you need to find the name of the picture
(Hаступна вправа, вам потрібно знайти назву картинки)
8.Look on ex.2 an page 85 in your book
-Let us invite Dasha to a café
(Давайте запросимо Дашу в кафе)
-Help please with menu
(Допоможіть, будь ласка, з меню)
-Create the menu for Dasha
(Створіть меню для Даші)
-Write and paint on the paper
(Вам потрібно написати і намалювати на папері)
-Now show your menu
(Тепер покажіть міні свої меню)
-Ask and answer
(Питання та відповідь)
-Dasha likes your menus very much
-She says: Thank you
(Вмикається відео)
III-Заключна частина
-Togay you are gret
-Давайте пригадаємо, які назви продуктів ви пам’ятаєте
-Даша дуже вдячна вам за допомогу, вона дарує вам по ось такому стікеру:
Cамооцінювання
-Урок завершено,
-Good bye!