Розробка уроку Англійської мови, з теми:"7 Smart Time, p.85. Харчування. My Faworite Food"

Про матеріал
Урок виконує такі завдання: навчальна: навчити описувати власне харчування, активізувати вивчений матеріал попереднього уроку, практику мовлення, навчити підприємливості та фінансовій грамотності, орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані(кафе) розвивальна: розвивати навички аудіювання та читання; розвивати навички побудування монологічного висловлювання виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших
Перегляд файлу

Тема: 7 Smart Time, p.85. Харчування. My Faworite Food

Мета:

   навчальна: навчити описувати власне харчування, активізувати вивчений матеріал попереднього уроку, практику мовлення, навчити підприємливості та фінансовій грамотності, орієнтуватися в цінах  та вміти замовити їжу в ресторані(кафе)

 розвивальна: розвивати навички аудіювання та читання; розвивати навички побудування монологічного висловлювання

 виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших

Тип уроку: практика використання умінь і навичок

Методи і прийоми: аудіювання, демонстрація, пояснення

Інтерактивні технології: робота в мвлих групах

Міжпредметна інтеграці: Я досліджую світ, Математика

Здоров’язбереігаючі технології: фізкультхвилинка

Обладнання: підручник, інтерактивна дошка, презентація, дидактичний матеріал

Перебіг уроку

I-Початок уроку

-Hello boys and girls! I`m glad to see you!

(Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello! Song for kids»

-I want to say you that today is a  special lesson! Today our guest is Dasha the Explarer

(Я хочу вас повідомити, що сьогодні у нас незвичайний урок ! Сьогодні до нас завітала Даша-дослідниця!)

- She asks to help to bring the Birdy to his mum

(Вона просить вас допомогти  повернути пташеня  до мами)

-Children, can we help?

(Діти, допоможемо?)

-І першим завданням завданням від Даши-досдідниці буде...

-Dasha is six. Dasha wants to know how old are you?

-One, two, thre , four , five, six

-six, five, four, thre, two, one

-Lets remember numbers!(Діти, порахуйте скільки вам років)

(Зразок):

-How old are you?

-I`m am six

-I`m am two...

2.Фонетична розминка

-А зараз я хочу перевірити вашу уважність і уміння чути звуки в словах

-Давайте уявимо, що товариш Даші-fly сідає на квіточку-hand

-Open (квіточка відкрилася, мушка сіла)-close(квіточка закрилася, мушка улетіла)3

-Let us do together!

(Давайте разом)

-Оpen-close, open-close...

-Show me your hands

(Покажіть мені ваші ручки)

-Put up your hands!

(Підніміть ручки!)

-Put down your hands!

(Опустіть руки)

-Ви добре справилися «God job!»

II-Основна частина

3.Гра «What is it?»

(на слійдах з’являються зображення слів з минулих тем- fish, soup, beans,  salad, chicken)

(Учні проговорюють слова, цим самим повторюючі їх)

4.Гра «Do you like...?»

-Даша запрошує вас до кафе, вона хоче дізнатися що ви полюбляєте їсти

-Yes, I do like...

-No, I dont. I dont like...

5.Фізкультхвилинка

-Are you tired? Let`s get up and move!

(Ви втомилися? Тож давайте встанемо і порухаємося)

6.Grammar

-Ask and answer in the cafe

(Давайте потренеруємось запитувати в кафе)

 

-Please, come to the board

-Маринко, Олю, виходьте до дошки!

-Марина, you are a waitress

-Оля, you are a guest

-Read, please

(Діти читають)

-Now let us ask and answer

-Work in pairs

7. Learning Apps «Find the name»

-Next exercise, you need to find the name of the picture

(Hаступна вправа, вам потрібно знайти назву картинки)

8.Look on ex.2 an page 85 in your book

-Let us invite Dasha to a café

(Давайте запросимо Дашу в кафе)

-Help please with menu

(Допоможіть, будь ласка, з меню)

-Create the menu for Dasha

(Створіть меню для Даші)

-Write and paint on the paper

(Вам потрібно написати і намалювати на папері)

-Now show your menu

(Тепер покажіть міні свої меню)

-Ask and answer

(Питання та відповідь)

-Dasha likes your menus very much

-She says: Thank you

(Вмикається відео)

III-Заключна частина

-Togay you are gret

-Давайте пригадаємо, які назви продуктів ви пам’ятаєте

-Даша дуже вдячна вам за допомогу, вона дарує вам по ось такому стікеру:

Картинки по запросу "даша путешественница"

Cамооцінювання

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Самооцінювання.png

-Урок завершено,

-Good bye!

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку