Конспект уроку з української мови для 2 класу на тему "Мовна тема №2 " Речення""

Про матеріал

Конспект уроку з української мови для 2 класу на тему "Мовна тема №2 " Речення"" допоможе вчителю у підготовці до контрольної роботи.

Перегляд файлу

Тема: Мовна тема №2 «Речення»

Мета: Перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів з теми «Речення»; розвивати логічне мислення, пам'ять, орфографічні навички; самостійність у роботі; виховувати наполегливість, терпеливість.

Обладнання : Індивідуальні картки для учнів

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Робота над темою

  1. Пояснення вчителя.
  2. Самостійне виконання завдань контрольної роботи за варіантами.

Зразок контрольної роботи

І варіант

  1. Що таке речення?

а)текст ;    б)слова;     в)закінчена думка;

 

2. Яке дане речення за метою  висловлювання?

Взимку їжачок спить у лісі під хмизом.

а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне;

 

3. Склади речення зі слів. Підкресли головні слова.

ковдрою, укрив, сніг, землю, пухнастою.

 

4.В кінці кожного речення постав потрібний знак.

Як гарно в лісі   А скільки тут грибів   Он майнула білка Куди вона зникла   Де її дупло   А ось летить павук       Куди він летить

 

5. Встанови зв’язок слів у реченні.

Сонячне проміння торкнулося землі.

Проміння (що зробило ?) _______________ ;

Проміння (яке?) _____________________ ;

Торкнулося (чого?) _____________________ .

 

6.Склади речення за схемою:

Який ?---------Хто?----------Що зробив?

 

ІІ варіант

    1. Що таке речення?

а)букви ;    б)закінчена думка;     в)слова;

 

2. Яке дане речення за метою  висловлювання?

Хто любить читати казки ?

а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне;

 

3. Склади речення зі слів. Підкресли головні слова.

 прозора, вкрила, річку,  крига.

 

4.В кінці кожного речення постав потрібний знак.

Сидить соловей у густій зелені серед дерев   Добре йому у рідному лісі   А ось і пісню почав витьохкувати   Про що співає соловейко  Вслухайся у чарівні переливи

 

5. Встанови зв’язок слів у реченні.

Сніг блищить ясним кришталем.

Сніг  (що робить ?) _______________ ;

блищить  (чим?) _____________________ ;

кришталем (яким?) _____________________ .

 

6.Склади речення за схемою:

Який ?---------Що?----------Що робить?

 

  1. Фізкультхвилинка

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Треба вправи починать.

Раз, два, три, чотири –

Руки в боки, два підскоки.

Раз, два, три –

Нові вправи почали:

Нахил вправо, нахил вліво,

Вгору, вниз подивись.

До роботи знов берись.

  1. Продовження виконання завдань контрольної роботи.

IV. Підсумок уроку

  1. Збір робіт.
  2. Гра «Віднови речення».
  3. Бесіда.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сухова Ірина Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
7690
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку