Конспект уроку
8 клас
Тему уроку: Урок-практикум. Цикл while.
Навчальна мета: застосувати знання, вміння й навички до написання алгоритмів, закріпити знання з понять цикл «while», нескінчений цикл, розгалудження.
Розвивальна мета: розвивати в учнів пам’ять, увагу, алгоритмічне мислення, координаційну моторику.
Виховна мета: виховувати в учнів витримку, моторність, наполегливість, самостійність, уважність; формувати науковий світогляд, виховувати культуру запису алгоритмів та програм.
Тип уроку: застосування знань умінь і навичок
Обладнання:комп’ютер, презентація
Хід уроку:
І. Організаційний етап ( 3 хв)
Привітання. Перевірка відсутніх.
1. Дайте означення циклу while?
2. Нескінчений цикл – це..
3. Розгалудження – це..
4. Ключове слово Break - це…
5. З англійської мови слово «while» переводиться …
6. Що таке вкладені цикли ?
7. В чому відмінність команд циклу?
На минулому уроці ми почали вивчати цикл while, а сьогодні ми поглибимо свої знання цієї теми. Отже, сьогодні на уроці буде цікаво, сподіваюсь ви буду активними та наш урок пройде ефективно!
IV. Пояснення нового матеріалу ( 15 хв)
Ввести натуральне число n. Змінювати його наступним чином: якщо число парне, то розділимо його на 2, якщо непарне, то додамо 1. Повторювати діє поки не досягнемо значення числа n = 1. Вивести кількість перетворень числа n до отримання 1.
Задача 2. Дано ціле число не менше 2. Виведіть його найменший натуральний дільник, відмінний від 1.
Задача 3. Вичисліть факторіал
Попрацюємо в групах:
Розгадайте ребус:
1 група:
(розгалудження)
(змінна)
(передумова)
2 група:
(істинна)
(хиба)
1. Які команди розгалуження ви знаєте? ( повне, неповне, команда вибору)
2. Які логічні операції використовують в усіх мовах програмування?
3. Що таке алгоритмічна структура повторення?
4. Що таке розгалуження?
5. Що таке алгоритмічна структура повторення?
6. Як реалізувати алгоритм повторення?
1. Повторити § 17,18.